Resume from May 23, 2023 PRO

Олександр

Начальник відділу

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника відділу реструктуризації заборгованості та стягнення

from 08.2021 to now (2 years 9 months)
АТ «Ощадбанк», Суми (Фінанси, банки, страхування)

- Повернення заборгованості фізичних та юридичних осіб, плануванні та проведенні заходів спрямованих на врегулювання кредитної заборгованості шляхом добровільного та примусового стягнення.
Безпосередня робота з боржниками, претензійна і позовна робота в судах, робота з державною виконавчою службою щодо виконання рішень суду.

Юрисконсульт

from 01.2020 to 08.2021 (1 year 7 months)
Сумська торгово-промислова палата, Суми (Юриспруденція)

- уповноважена особа із засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили);
- робота для забезпечення додержання законності в діяльності підприємства та захист його правових інтересів;
- правова експертиза наказів, інструкцій, положень та інших документів;
- представництво інтересів в усіх органах державної влади, місцевого самоврядування, судах усіх інстанцій;
- надання юридичних послуг клієнтам та представництво їх інтересів;
- надання комплексу юридичних послуг: здійснення підготовки і аналіз договорів, протоколів розбіжностей, юридичних довідок, наказів, протоколів та всіх інших документів, надання усних та письмових консультацій з правових питань, представництво інтересів клієнтів в органах державної влади, місцевого самоврядування та в судах всіх інстанцій, в органах державної виконавчої служби.
- юридичний супровід ТРЦ.

Юрисконсульт (робота за сумісництвом)

from 01.2019 to 12.2019 (11 months)
Сумський обласний центр з гідрометеорології, Сумы (Державні організації)

- розроблення проектів актів та інших документів з питань діяльності підприємства;
- проведення юридичної експертизи проектів актів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами підприємства;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійснює контроль за виконанням, правова оцінка проектів договорів (контрактів);
- організація претензійно-позовної роботи. Контроль за дотриманням структурними підрозділами встановленого на підприємстві порядку пред’явлення і розгляду претензій;
- розгляд матеріалів про відшкодування матеріальної шкоди за рахунок винних осіб, що готуються відповідними структурними підрозділами на основі економіко-правового аналізу даних бухгалтерського обліку і статистичної звітності, інших документів фінансово-господарської діяльності підприємства та матеріалів перевірок, проведених правоохоронними та контролюючими органами;
- своєчасне вжиття заходів до усунення порушень, зазначених у судових рішеннях, відповідних документах правоохоронних і правоохоронних органів;
- організація і проведення роботи, спрямованої на підвищення рівня правових знань працівників підприємства, роз’яснення практики застосування законодавства, надання консультації з правових питань;
- організація роботи, пов'язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів підприємства, а також погодження проекти договорів;
- сприяння правильному застосуванню актів законодавства про працю, у разі невиконання або порушення їх вимог подання керівнику підприємства письмового висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень;
- здійснення методичного керівництва правовою роботою на підприємстві, що належить до сфери його управління, перевіряє стан правової роботи та подає пропозиції на розгляд керівнику щодо її поліпшення, усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності підприємства, вживає заходів до впровадження новітніх форм і методів діяльності юридичної служби;
- представлення інтересів підприємства в судах та інших органах.

Провідний юрисконсульт (основне місце роботи)

from 06.2016 to 12.2019 (3 years 6 months)
ПАТ "ФІДОБАНК" (на ліквідації), Суми (Фінанси, банки, страхування)

Повернення заборгованості фізичних та юридичних осіб, плануванні та проведенні заходів спрямованих на врегулювання кредитної заборгованості шляхом добровільного та примусового стягнення.
Безпосередня робота з боржниками, претензійна і позовна робота в судах, робота з державною виконавчою службою щодо виконання рішень суду.

Приватний підприємець

from 11.2014 to 07.2016 (1 year 8 months)
ФОП, Суми (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття закладу громадського харчування Кафе з нуля. Підведення комунікацій (газ, світло, вода), реєстрація підприємця, касового апарату, робота з контролюючими органами, підбір персоналу, щоденний контроль і моніторинг діяльності закладу, складання меню, закуп продуктів, оформлення ліцензії на горілчані напої.

Головний економіст; т.в.о. начальника аналітичного відділу Департаменту по роботі з проблемними активами

from 07.2013 to 08.2014 (1 year 1 month)
ПАО «Банк Форум» (Центральний офіс), Киев (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз роботи Департаменту по роботі з проблемними активами. Підготовка звітів, для керівництва про стан роботи з проблемною заборгованістю корпоративного та роздрібного бізнесу. Контроль виконання запланованих заходів з погашення заборгованості. Складання та контроль виконання бюджету витрат на примусове стягнення і контроль закриття дебіторської заборгованості за даними витрат . Підготовка та розрахунок матеріальної мотивації щодо стягнення проблемної заборгованості по Департаменту. Підготовка висновків для списання безнадійної кредитної та дебіторської заборгованості за рахунок страхового резерву Банку. Підготовка матеріалів та доповідь на Кредитному комітеті з питань примусового стягнення, добровільної реалізації заставного майна, зниження процентної ставки, надання реструктуризації, переуступку заборгованості 3-тім особам. Підготовка протоколів Кредитного комітету з даних питань і контроль їх виконання. Складання аналітичної інформації, у вигляді довідок, таблиць і презентацій, для прийняття оптимальних рішень по ситуації, що склалася в регіонах. Підготовка аналітичних довідок і даних для аудиторських компаній, перевіряючих організацій. Підготовка , укладання та супроводження договорів укладених з зовнішніми юридичними компаніями з питань роботи з проблемними активами роздрібного та корпоративного бізнесу. Робота з супроводу портфеля роздрібного бізнесу переданого на супровід колекторським компаніям. Розробка нормативної бази Департаменту (Політика і стратегія Департаменту по роботі з проблемними активами, Положення про мотивації за повернення ПА роздрібного та корпоративного бізнесу, Положення про закупівлю юридичних послуг і т.д.)

Т.в.о. начальника аналітичного відділу Департаменту правового забезпечення; головний юрисконсульт; головний фахівець

from 03.2011 to 07.2013 (2 years 4 months)
АТ «Ерсте Банк» (м. Київ, Центральний офіс) (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз роботи Департаменту з проблемною заборгованістю. Підготовка звітів , для керівництва про стан роботи з проблемною заборгованістю (до судова та судова робота , судові засідання , виконавче провадження, банкрутство). Контроль виконання запланованих заходів з погашення заборгованості. Складання та контроль виконання бюджету витрат на примусове стягнення і контроль закриття дебіторської заборгованості за даними витрат. Підготовка та розрахунок матеріальної мотивації щодо стягнення проблемної заборгованості по Департаменту. Контроль роботи регіональних підрозділів з правоохоронними органами (подача заяв, проведення виїмок документів і т.д.), з майном прийнятим на баланс Банку (збір документів по об'єктах , інформація про стан роботи з даним майном і планованої його продажем ), дотримання термінів подачі виконавчих документів для виконання в ДВС. Робота з ДРОРМ (внесення інформації, змін, отримання витягів ). Контроль надходження і розподілу грошових коштів, які надходять з ДВС. Підготовка висновків для списання безнадійної кредитної та дебіторської заборгованості за рахунок страхового резерву Банку. Підготовка матеріалів та доповідь на Кредитному комітеті з питань примусового стягнення, добровільної реалізації заставного майна, зниження процентної ставки, надання реструктуризації. Підготовка протоколів Кредитного комітету з даних питань. Складання аналітичної інформації, у вигляді довідок, таблиць і презентацій, для прийняття оптимальних рішень по ситуації, що склалася в регіонах. Підготовка аналітичних довідок і даних для аудиторських компаній, перевіряючих організацій, за запитами Ерсте Групи. Контроль операційних ризиків по Департаменту та підготовка звітності для Ерсте Групи (Відень). Супровід і підтримка роботи Електронного реєстру проблемних кредитів, електронної бібліотеки судових рішень. Допомога регіональним підрозділам у зборі інформації та перевірці проблемних позичальників. Супровід договорів працівників прийнятих за договорами підряду. Супровід роботи з портфелем проданих кредитів колекторської компанії (підготовка первинного пакету документів та переліку кредитів для продажу , передача оригіналів виконавчих документів).

Менеджер по роботі з клієнтами Сумського регіонального корпоративного центру

from 11.2007 to 03.2011 (3 years 4 months)
АТ «Ерсте Банк», м. Суми, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Начальник відділу валютного контролю

from 09.2006 to 11.2007 (1 year 2 months)
Філії „Сумська дирекція” АТ „ІНДЕКС-БАНК”, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Провідний економіст відділу індивідуального бізнесу

from 02.2006 to 08.2006 (6 months)
Сумська філія АКБ «ФОРУМ», Суми (Фінанси, банки, страхування)

Головний економіст комерційного кредитування юридичних осіб

from 10.2005 to 02.2006 (4 months)
Філія „Сумська дирекція” АТ „ІНДЕКС-БАНК”, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Економіст 1-ї категорії депозитного відділу; кредитний інспектор 1-ї категорії

from 05.2005 to 10.2005 (5 months)
ФБ „Фінанси та кредит”, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Головний економіст відділу по роботі з клієнтами; провідний бухгалтер відділу обліку та звітності; провідний економіст економічного відділу

from 03.2004 to 05.2005 (1 year 2 months)
Сумська філія АТ „Укрінбанк”, Сумы (Фінанси, банки, страхування)

Education

Сумський Державний Університет

Магістр з правознавства, Сумы
Higher, from 2016 to 2017 (1 year 3 months)

Сумський Національний Аграрний Університет (СНАУ)

Магістр з фінансів, Суми
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 8 months)

Additional education and certificates

Склав кваліфікаційний іспит для набуття права на заняття адвокатською діяльністю

2022

Additional information

Професійні навики і знання
Знання комп'ютера: Windows, MS Office, ОДБ Scrooge, АБС Б2, Finentix, Starcon, робота з державним реєстром обтяжень рухомого майна, Ліга.

Ділові якості:
Робота в команді, розвинуті аналітичні навички, високий рівень особистої відповідальності, цілеспрямованість, комунікабельність, порядність, організаторські здібності, вміння працювати та приймати рішення самостійно, готовність до самовдосконалення, вміння знаходити рішення у складних ситуаціях, наполегливість та вміння досягати результату, лідерські якості, стресостійкість, готовність до роботи в умовах змін, самостійність, бажання навчатись та розвиватись професійно.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: