Резюме від 23 травня 2023 PRO

Олександр

Начальник відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу реструктуризації заборгованості та стягнення

з 08.2021 по нині (2 роки 9 місяців)
АТ «Ощадбанк», Суми (Фінанси, банки, страхування)

- Повернення заборгованості фізичних та юридичних осіб, плануванні та проведенні заходів спрямованих на врегулювання кредитної заборгованості шляхом добровільного та примусового стягнення.
Безпосередня робота з боржниками, претензійна і позовна робота в судах, робота з державною виконавчою службою щодо виконання рішень суду.

Юрисконсульт

з 01.2020 по 08.2021 (1 рік 7 місяців)
Сумська торгово-промислова палата, Суми (Юриспруденція)

- уповноважена особа із засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили);
- робота для забезпечення додержання законності в діяльності підприємства та захист його правових інтересів;
- правова експертиза наказів, інструкцій, положень та інших документів;
- представництво інтересів в усіх органах державної влади, місцевого самоврядування, судах усіх інстанцій;
- надання юридичних послуг клієнтам та представництво їх інтересів;
- надання комплексу юридичних послуг: здійснення підготовки і аналіз договорів, протоколів розбіжностей, юридичних довідок, наказів, протоколів та всіх інших документів, надання усних та письмових консультацій з правових питань, представництво інтересів клієнтів в органах державної влади, місцевого самоврядування та в судах всіх інстанцій, в органах державної виконавчої служби.
- юридичний супровід ТРЦ.

Юрисконсульт (робота за сумісництвом)

з 01.2019 по 12.2019 (11 місяців)
Сумський обласний центр з гідрометеорології, Сумы (Державні організації)

- розроблення проектів актів та інших документів з питань діяльності підприємства;
- проведення юридичної експертизи проектів актів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами підприємства;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійснює контроль за виконанням, правова оцінка проектів договорів (контрактів);
- організація претензійно-позовної роботи. Контроль за дотриманням структурними підрозділами встановленого на підприємстві порядку пред’явлення і розгляду претензій;
- розгляд матеріалів про відшкодування матеріальної шкоди за рахунок винних осіб, що готуються відповідними структурними підрозділами на основі економіко-правового аналізу даних бухгалтерського обліку і статистичної звітності, інших документів фінансово-господарської діяльності підприємства та матеріалів перевірок, проведених правоохоронними та контролюючими органами;
- своєчасне вжиття заходів до усунення порушень, зазначених у судових рішеннях, відповідних документах правоохоронних і правоохоронних органів;
- організація і проведення роботи, спрямованої на підвищення рівня правових знань працівників підприємства, роз’яснення практики застосування законодавства, надання консультації з правових питань;
- організація роботи, пов'язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів підприємства, а також погодження проекти договорів;
- сприяння правильному застосуванню актів законодавства про працю, у разі невиконання або порушення їх вимог подання керівнику підприємства письмового висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень;
- здійснення методичного керівництва правовою роботою на підприємстві, що належить до сфери його управління, перевіряє стан правової роботи та подає пропозиції на розгляд керівнику щодо її поліпшення, усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності підприємства, вживає заходів до впровадження новітніх форм і методів діяльності юридичної служби;
- представлення інтересів підприємства в судах та інших органах.

Провідний юрисконсульт (основне місце роботи)

з 06.2016 по 12.2019 (3 роки 6 місяців)
ПАТ "ФІДОБАНК" (на ліквідації), Суми (Фінанси, банки, страхування)

Повернення заборгованості фізичних та юридичних осіб, плануванні та проведенні заходів спрямованих на врегулювання кредитної заборгованості шляхом добровільного та примусового стягнення.
Безпосередня робота з боржниками, претензійна і позовна робота в судах, робота з державною виконавчою службою щодо виконання рішень суду.

Приватний підприємець

з 11.2014 по 07.2016 (1 рік 8 місяців)
ФОП, Суми (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття закладу громадського харчування Кафе з нуля. Підведення комунікацій (газ, світло, вода), реєстрація підприємця, касового апарату, робота з контролюючими органами, підбір персоналу, щоденний контроль і моніторинг діяльності закладу, складання меню, закуп продуктів, оформлення ліцензії на горілчані напої.

Головний економіст; т.в.о. начальника аналітичного відділу Департаменту по роботі з проблемними активами

з 07.2013 по 08.2014 (1 рік 1 місяць)
ПАО «Банк Форум» (Центральний офіс), Киев (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз роботи Департаменту по роботі з проблемними активами. Підготовка звітів, для керівництва про стан роботи з проблемною заборгованістю корпоративного та роздрібного бізнесу. Контроль виконання запланованих заходів з погашення заборгованості. Складання та контроль виконання бюджету витрат на примусове стягнення і контроль закриття дебіторської заборгованості за даними витрат . Підготовка та розрахунок матеріальної мотивації щодо стягнення проблемної заборгованості по Департаменту. Підготовка висновків для списання безнадійної кредитної та дебіторської заборгованості за рахунок страхового резерву Банку. Підготовка матеріалів та доповідь на Кредитному комітеті з питань примусового стягнення, добровільної реалізації заставного майна, зниження процентної ставки, надання реструктуризації, переуступку заборгованості 3-тім особам. Підготовка протоколів Кредитного комітету з даних питань і контроль їх виконання. Складання аналітичної інформації, у вигляді довідок, таблиць і презентацій, для прийняття оптимальних рішень по ситуації, що склалася в регіонах. Підготовка аналітичних довідок і даних для аудиторських компаній, перевіряючих організацій. Підготовка , укладання та супроводження договорів укладених з зовнішніми юридичними компаніями з питань роботи з проблемними активами роздрібного та корпоративного бізнесу. Робота з супроводу портфеля роздрібного бізнесу переданого на супровід колекторським компаніям. Розробка нормативної бази Департаменту (Політика і стратегія Департаменту по роботі з проблемними активами, Положення про мотивації за повернення ПА роздрібного та корпоративного бізнесу, Положення про закупівлю юридичних послуг і т.д.)

Т.в.о. начальника аналітичного відділу Департаменту правового забезпечення; головний юрисконсульт; головний фахівець

з 03.2011 по 07.2013 (2 роки 4 місяці)
АТ «Ерсте Банк» (м. Київ, Центральний офіс) (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз роботи Департаменту з проблемною заборгованістю. Підготовка звітів , для керівництва про стан роботи з проблемною заборгованістю (до судова та судова робота , судові засідання , виконавче провадження, банкрутство). Контроль виконання запланованих заходів з погашення заборгованості. Складання та контроль виконання бюджету витрат на примусове стягнення і контроль закриття дебіторської заборгованості за даними витрат. Підготовка та розрахунок матеріальної мотивації щодо стягнення проблемної заборгованості по Департаменту. Контроль роботи регіональних підрозділів з правоохоронними органами (подача заяв, проведення виїмок документів і т.д.), з майном прийнятим на баланс Банку (збір документів по об'єктах , інформація про стан роботи з даним майном і планованої його продажем ), дотримання термінів подачі виконавчих документів для виконання в ДВС. Робота з ДРОРМ (внесення інформації, змін, отримання витягів ). Контроль надходження і розподілу грошових коштів, які надходять з ДВС. Підготовка висновків для списання безнадійної кредитної та дебіторської заборгованості за рахунок страхового резерву Банку. Підготовка матеріалів та доповідь на Кредитному комітеті з питань примусового стягнення, добровільної реалізації заставного майна, зниження процентної ставки, надання реструктуризації. Підготовка протоколів Кредитного комітету з даних питань. Складання аналітичної інформації, у вигляді довідок, таблиць і презентацій, для прийняття оптимальних рішень по ситуації, що склалася в регіонах. Підготовка аналітичних довідок і даних для аудиторських компаній, перевіряючих організацій, за запитами Ерсте Групи. Контроль операційних ризиків по Департаменту та підготовка звітності для Ерсте Групи (Відень). Супровід і підтримка роботи Електронного реєстру проблемних кредитів, електронної бібліотеки судових рішень. Допомога регіональним підрозділам у зборі інформації та перевірці проблемних позичальників. Супровід договорів працівників прийнятих за договорами підряду. Супровід роботи з портфелем проданих кредитів колекторської компанії (підготовка первинного пакету документів та переліку кредитів для продажу , передача оригіналів виконавчих документів).

Менеджер по роботі з клієнтами Сумського регіонального корпоративного центру

з 11.2007 по 03.2011 (3 роки 4 місяці)
АТ «Ерсте Банк», м. Суми, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Начальник відділу валютного контролю

з 09.2006 по 11.2007 (1 рік 2 місяці)
Філії „Сумська дирекція” АТ „ІНДЕКС-БАНК”, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Провідний економіст відділу індивідуального бізнесу

з 02.2006 по 08.2006 (6 місяців)
Сумська філія АКБ «ФОРУМ», Суми (Фінанси, банки, страхування)

Головний економіст комерційного кредитування юридичних осіб

з 10.2005 по 02.2006 (4 місяці)
Філія „Сумська дирекція” АТ „ІНДЕКС-БАНК”, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Економіст 1-ї категорії депозитного відділу; кредитний інспектор 1-ї категорії

з 05.2005 по 10.2005 (5 місяців)
ФБ „Фінанси та кредит”, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Головний економіст відділу по роботі з клієнтами; провідний бухгалтер відділу обліку та звітності; провідний економіст економічного відділу

з 03.2004 по 05.2005 (1 рік 2 місяці)
Сумська філія АТ „Укрінбанк”, Сумы (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Сумський Державний Університет

Магістр з правознавства, Сумы
Вища, з 2016 по 2017 (1 рік 3 місяці)

Сумський Національний Аграрний Університет (СНАУ)

Магістр з фінансів, Суми
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Склав кваліфікаційний іспит для набуття права на заняття адвокатською діяльністю

2022

Додаткова інформація

Професійні навики і знання
Знання комп'ютера: Windows, MS Office, ОДБ Scrooge, АБС Б2, Finentix, Starcon, робота з державним реєстром обтяжень рухомого майна, Ліга.

Ділові якості:
Робота в команді, розвинуті аналітичні навички, високий рівень особистої відповідальності, цілеспрямованість, комунікабельність, порядність, організаторські здібності, вміння працювати та приймати рішення самостійно, готовність до самовдосконалення, вміння знаходити рішення у складних ситуаціях, наполегливість та вміння досягати результату, лідерські якості, стресостійкість, готовність до роботи в умовах змін, самостійність, бажання навчатись та розвиватись професійно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: