Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2455690
Кадровик, офіс-менеджер, адміністратор
- Employment:
- Full-time.
- City of residence:
- Boryslav
- Ready to work:
- Boryslav, Drohobych, Truskavets
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Адміністратор-диспетчер
from 04.2015 to 06.2015
(2 months)
ФОП Бєлий О.Л., смт. Східниця (Лікувально-оздоровчий комплекс)
Начальник відділу кадрів
from 03.2013 to 07.2014
(1 year 4 months)
ТОВ ПАРАДІС СЕРВІС, смт. Східниця (Лікувально-оздоровчий комплекс)
Ріелтор відділу довготривалої та подобової оренди
from 10.2011 to 12.2012
(1 year 2 months)
АН Дуоком (Оренда та продаж житла)
Education
Дослідницький центр МОН молодьспорту України при НУ «Львівська політехніка»
«Викладач економічних дисциплін», Львів
Higher, from 2011 to 2012 (9 months)
Кваліфікація – спеціаліст.
НУ «Львівська політехніка»
«Маркетинг», Львів
Higher, from 2010 to 2011 (9 months)
Кваліфікація – магістр.
Приватний вищий навчальний заклад Інститут підприємництва та перспективних технологій
«Економіка і підприємництво», Львів
Unfinished higher, from 2008 to 2010 (1 year 9 months)
Кваліфікація – бакалавр.
Вищий навчальний заклад Інститут підприємництва та перспективних технологій при НУ «Львівська політехніка»
«Бухгалтерський облік», Львів
Specialized secondary, from 2005 to 2008 (2 years 9 months)
Кваліфікація – молодший спеціаліст.
Additional education and certificates
"Бізнес-планування"
2015 рік
Language proficiencies
- French — average
- English — average
Additional information
Дата народження:
25.11.1989 р.н.
Мета: заміщення вакансії начальник відділу кадрів / інспектор з кадрів / менеджер з персоналу / адміністратор/ бухгалтер.
Освіта:
2005-2008 рр. – Вищий навчальний заклад Інститут підприємництва та перспективних технологій при НУ «Львівська політехніка». Спеціальність «Бухгалтерський облік», кваліфікація – молодший спеціаліст.
2008-2010 рр. – Приватний вищий навчальний заклад Інститут підприємництва та перспективних технологій . Спеціальність «Економіка і підприємництво», кваліфікація – бакалавр.
2010-2011 рр. – НУ «Львівська політехніка». Спеціальність «Маркетинг», кваліфікація – магістр.
2011-2012 рр. – дослідницький центр МОН молодьспорту України при НУ «Львівська політехніка». Спеціальність «Викладач економічних дисциплін», кваліфікація – спеціаліст.
Досвід роботи:
Квітень 2015 - Червень 2015: ФОП Бєлий О.Л.
Посада: адміністратор диспетчер
Обов"язки:
- прийом і розміщення гостей;
- розрахунки за додаткові послуги;
- ведення внутрішніх журналів;
- робота з просування готелю в соціальних мережах;
- замовлення екскурсій;
- замовлення квитків, квітів, таксі, трансферу.
Березень 2013 – Липень 2014: ТОВ «ПАРАДІС СЕРВІС».
Посада: начальник відділу кадрів.
Обов’язки:
-складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами згідно з законодавством;
-організація своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород;
-організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробка заходів щодо поліпшення трудової дисципліни, контроль за їх виконанням;
-підготовка документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства і їх сім'ям, а також подання їх в органи соціального забезпечення.
Жовтень 2011 – грудень 2012: Агентство нерухомості «Дуоком», м. Львів.
Посада: ріелтор відділу довготривалої оренди.
Обов’язки:
-вивчення попиту і пропозиції на ринку нерухомості;
-отримання і обробка інформації про здачу в оренду майна і про вимоги до нього потенційних покупців або орендарів;
-знаходження потенційних покупців і орендарів, встановлення з ними ділових контактів, пропозиція їм наявних варіантів оренди;
-попередній огляд об'єктів нерухомості, виставлення на здачу в оренду , а потім організація ознайомлювального огляду для потенційних орендарів;
-погодження договірних умов;
-юридичний супровід орендодавця та орендаря (договори оренди та договори завдатку, як на орендодавця, так і на агентство);
Особиста інформація:
Сімейний стан: одружена
Володіння комп’ютером: користувач
Орг. техніка: користувач
Знання трудового законодавство: вільно.
Іноземна мова: українська – рідна; російська – вільно; англійська, французька – середній рівень.
Бажаний графік роботи: пн.-пт. (сб. та нд. - вихідні).
Similar candidates
Адміністратор, менеджер по роботі з персоналом, секретар
Drohobych, Remote
Офіс-менеджер, рекрутер, діловод
Drohobych
Секретар, офіс-менеджер
Drohobych, Truskavets, Remote
Адміністратор, менеджер з персоналу
8000 UAH, Boryslav
Адміністратор, офіс-менеджер, заступник директора
20000 UAH, Drohobych, Truskavets
Кухар, бариста, адміністратор, оператор call-центру, менеджер, помічник керівника, касир
Boryslav, Drohobych, Truskavets