Резюме від 19 серпня 2015

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2455690

Кадровик, офіс-менеджер, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Борислав
Готовий працювати:
Борислав, Дрогобич, Трускавець

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор-диспетчер

з 04.2015 по 06.2015 (2 місяці)
ФОП Бєлий О.Л., смт. Східниця (Лікувально-оздоровчий комплекс)

Начальник відділу кадрів

з 03.2013 по 07.2014 (1 рік 4 місяці)
ТОВ ПАРАДІС СЕРВІС, смт. Східниця (Лікувально-оздоровчий комплекс)

Ріелтор відділу довготривалої та подобової оренди

з 10.2011 по 12.2012 (1 рік 2 місяці)
АН Дуоком (Оренда та продаж житла)

Освіта

Дослідницький центр МОН молодьспорту України при НУ «Львівська політехніка»

«Викладач економічних дисциплін», Львів
Вища, з 2011 по 2012 (9 місяців)

Кваліфікація – спеціаліст.

НУ «Львівська політехніка»

«Маркетинг», Львів
Вища, з 2010 по 2011 (9 місяців)

Кваліфікація – магістр.

Приватний вищий навчальний заклад Інститут підприємництва та перспективних технологій

«Економіка і підприємництво», Львів
Незакінчена вища, з 2008 по 2010 (1 рік 9 місяців)

Кваліфікація – бакалавр.

Вищий навчальний заклад Інститут підприємництва та перспективних технологій при НУ «Львівська політехніка»

«Бухгалтерський облік», Львів
Середня спеціальна, з 2005 по 2008 (2 роки 9 місяців)

Кваліфікація – молодший спеціаліст.

Додаткова освіта та сертифікати

"Бізнес-планування"

2015 рік

Знання мов

  • Французька — середній
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Дата народження:
25.11.1989 р.н.


Мета: заміщення вакансії начальник відділу кадрів / інспектор з кадрів / менеджер з персоналу / адміністратор/ бухгалтер.

Освіта:
2005-2008 рр. – Вищий навчальний заклад Інститут підприємництва та перспективних технологій при НУ «Львівська політехніка». Спеціальність «Бухгалтерський облік», кваліфікація – молодший спеціаліст.
2008-2010 рр. – Приватний вищий навчальний заклад Інститут підприємництва та перспективних технологій . Спеціальність «Економіка і підприємництво», кваліфікація – бакалавр.
2010-2011 рр. – НУ «Львівська політехніка». Спеціальність «Маркетинг», кваліфікація – магістр.
2011-2012 рр. – дослідницький центр МОН молодьспорту України при НУ «Львівська політехніка». Спеціальність «Викладач економічних дисциплін», кваліфікація – спеціаліст.

Досвід роботи:
Квітень 2015 - Червень 2015: ФОП Бєлий О.Л.
Посада: адміністратор диспетчер
Обов"язки:
- прийом і розміщення гостей;
- розрахунки за додаткові послуги;
- ведення внутрішніх журналів;
- робота з просування готелю в соціальних мережах;
- замовлення екскурсій;
- замовлення квитків, квітів, таксі, трансферу.
Березень 2013 – Липень 2014: ТОВ «ПАРАДІС СЕРВІС».
Посада: начальник відділу кадрів.
Обов’язки:
-складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами згідно з законодавством;
-організація своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород;
-організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробка заходів щодо поліпшення трудової дисципліни, контроль за їх виконанням;
-підготовка документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства і їх сім'ям, а також подання їх в органи соціального забезпечення.
Жовтень 2011 – грудень 2012: Агентство нерухомості «Дуоком», м. Львів.
Посада: ріелтор відділу довготривалої оренди.
Обов’язки:
-вивчення попиту і пропозиції на ринку нерухомості;
-отримання і обробка інформації про здачу в оренду майна і про вимоги до нього потенційних покупців або орендарів;
-знаходження потенційних покупців і орендарів, встановлення з ними ділових контактів, пропозиція їм наявних варіантів оренди;
-попередній огляд об'єктів нерухомості, виставлення на здачу в оренду , а потім організація ознайомлювального огляду для потенційних орендарів;
-погодження договірних умов;
-юридичний супровід орендодавця та орендаря (договори оренди та договори завдатку, як на орендодавця, так і на агентство);

Особиста інформація:
Сімейний стан: одружена
Володіння комп’ютером: користувач
Орг. техніка: користувач
Знання трудового законодавство: вільно.
Іноземна мова: українська – рідна; російська – вільно; англійська, французька – середній рівень.
Бажаний графік роботи: пн.-пт. (сб. та нд. - вихідні).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: