Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2519622/

Руководитель, переводчик, 7 000 UAH

Employment:
Part-time.
City of residence:
Simferopol
Ready to work:
Donetsk, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор

from 09.2006 to 07.2011 (4 years 10 months)
Бюро переводов, Донецк (Переводческие услуги)

Руководство и контроль за административно-финансовой деятельностью Бюро переводов;
Подготовка и подписание договоров;
В рамках сотрудничества с горисполкомом Донецка:
Письменный перевод личной переписки и проч. документации мэра города с главами др.городов;
Организация устных (включая синхронный с использованием спец.оборудования) переводов первых лиц города;
Поиск и подготовка переводчиков для работы с высокопоставленными гостями города;
Ведение переговоров с клиентами, банками и рекламными компаниями;

Education

МГОУ, ДонНГУ, МАУП

Менеджер, переводчик, юрист, Москва, Донецк, Киев
Higher, from 1997 to 2015 (17 years 5 months)

Курс SMRT Canadian English Language College (2013)

Language proficiencies

English — advanced

Additional information

Ответственная, целеустремленная, готова работать в команде для достижения результата, стрессоустойчива, способна трезво оценивать ситуацию, готова принимать решение, мобильна (загранпаспорт, личное авто, водительские права кат.В), гибка, требовательна к себе и другим (без фанатизма)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: