Resume from October 1, 2019

Ирина Дмитриевна Хмель

Специалист по финансово-экономической работе

Full-time, part-time, remote.

Age:
35 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Additional information

РЕЗЮМЕ

Хмєль Ірина Дмитрівна
(за вимогою, повна, неповна зайнятість)

Дата та місце народження: 20 січня 1984 року, Україна
Вік: 30 років
Сімейний стан: заміжня, маю сина(11років) і донька ( 2 роки)
Адреса: Житомирський район смт. Озерне
вул. Авіаційна буд. 52 кв.58
Телефон домашній: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

1991-2001 Озерненська ЗОШ 1-Ш ступенів;

2001 – 2006 Житомирський національний агроекологічний університет

•Факультет: менеджмент організацій
•Спеціальність: менеджер-економіст

Досвід роботи:

Вересень 2006р. – по теперішній час – компанія «Фокстрот-техніка для дому»:

1.З вересня 2006 до листопада 2006 – посада касир торгівельного залу
•Виконання норм та правил касової дисципліни
•Здійснення розрахунків з покупцями.
•Продаж супутніх товарів у при касовій зоні.

2. З листопада 2006 до січня 2007 - посада товарознавець в магазині Фокстрот

•Здійснення оперативного обліку підсумків реалізації товарів, звітність за корпоративними стандартами.
•Оформлення документів щодо поставки та реалізації товарів.
•Постійне вивчення попиту на товари магазину та тенденцій його розвитку.
•Здійснення контроль відповідності товару сертифікатам на технічним умовам, стандартам.
•Ведення оперативного обліку надходження і реалізації товарно-матеріальних цінностей.

3. З січня 2007 до червня 2010 – відпустка по догляду за дитиною.

4.З червня 2010 до березня 2012-посада спеціаліст служби Інтернет продаж.

•Досвід роботи в забезпеченні ефективного функціонування та розвитку магазину Інтернет –продажів.

5.З березня 2012 по вересень 2013 – посада заступник керуючого магазину Фокстрот.
•Організація обслуговування відвідувачів відповідно до корпоративних стандартів:
•Визначення показників роботи торгівельного персоналу на плановий термін.
•Розробка графіку роботи торгівельного персоналу та облік витрат робочого часу.
•Забезпечення наявності та виконання правил використання „Книги скарг та пропозицій”, особиста участь у вирішенні конфліктних ситуацій з відвідувачами, у випадку їх виникнення.
•Забезпечення підтримання торгівельного залу, службових приміщень та території, що належить магазину, у належному стані.
•Контроль індивідуальної ефективності праці торгівельного персоналу.
•Контроль виконання правил внутрішнього трудового розпорядку.
•Організація проведення рекламних та промоакцій в магазині та підготовка звітів щодо їх ефективності.
•Проведення інструктивних та виробничих нарад с торгівельним персоналом.
•Забезпечення процесу адаптації та проходження випробувального терміну нових працівників магазину, підготовка необхідних висновків за підсумками роботи

6.З вересня 2013 по теперішній час – посада спеціаліст служби корпоративного обліку.
•Ведення товарного обліку, звірка товарних залишків.
•Ведення взаєморахунків с постачальниками/покупцями.
•Здійснення безготівкових платежів.

Професійні навики:

Ділове спілкування;
Ділове листування;
Адаптація, організація, навчання,контроль персоналу.
Ведення переговорів;
Робота з запереченнями;
Створення, розвитку та ведення інформаційної бази даних;
Оперативного пошуку необхідної інформації;
Складання звітності;
Прийняття самостійних рішень;
Організаторські здібності;
Робота в команді;
Робота в ПК (Word, Internet, Windows);
Робота з оргтехнікою (принтер, сканер, ксерокс).

7. З жовтня 2016 року по теперешній час декретна відпустка.

Знання мов:

українська - рідна;російська – вільно, англійська – початкова.


Особисті якості:

Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність, гнучкий характер, орієнтована на результат, само організована та дисциплінована. Маю високу здатність до сприйняття та засвоєння нової інформації, нових видів діяльності. Прагну до особистого та професійного розвитку.

Інтереси та захоплення:

спорт, подорожі, відпочинок з сім’єю.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Resumes in categories
Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: