Resume from December 15, 2016

Людмила

Менеджер по продажам, экономист, администратор, 3 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
60 years
City:
Horishni Plavni

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

ЦОКУР ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА

Оренбурзька область
Національність: українка
Сімейний стан: розлучена
Діти: донька, 1985 р.н., Цокур Оксана

ОСВІТА
1998-2000 рр.
Міжрегіональна Академія управління персоналом, м. Київ.
Факультет: Економіка та підприємництво
Спеціалізація: банківський менеджмент
Кваліфікація: економіст
1991-1994 рр.
Харківський механіко-технологічний технікум.
Кваліфікація: технік-технолог, організатор виробництва

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
1987-1996 рр.
Інженер АСУП, Комсомольська швейно-трикотажна фабрика (розробка та супровід программного забезпечення, навчання операторів, організація та контроль технологічного процессу);
1998-2004 рр.
Інспектор ввідділу державного реєстру фізичних осіб, группа обліку платників податку, Державна податкова інспекція в м. Комсомольску (реєстрація та зняття з обліку державного реєстру фізичних та юридичних осіб, консультування, навчання та проведення семінарів для бухгалтерів та підприємців, прийом та обробка звітів про доходи від юридичних та фізичних осіб, ведення інтегрованого банку даних фізичних осіб, автоматизоване адміністрування податків, проведення податкових перевірок, аналітика та робота з установчими та банківськими документами)
2006-2008 рр.
Адміністратор, ресторан «Каскад» (організаційно-економічне забезпечення, адміністрування роботи персоналу, складання кошторисної калькуляції, вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні клієнтів, здійснення роботи зі службою інкасації)
2010 р.
Інженер з постачання та збуту, ВАТ «Промсантехніка» (логістика підприємства, організація проведення маркетингових досліджень з вивчення споживчого ринку і його перспектив, формування і розширення господарських зв’язків зі споживачами, розробка маркетингової політики, підготовка пакета документів для участі в тендері, проведення переговорів)
2010-2013 рр.
Менеджер, ресторан «Каскад» (комплексний економічний аналіз господарської діяльності,
вдосконаленні планової, програмної і облікової документації, координація та організація взаємодії підрозділів, перспективне планування діяльності підприємства, господарських відносин з іншими підприємствами та організаціями, організація забезпечення виробництва матеріально-технічними ресурсами, створення та підтримки корпоративної репутації підприємства, налагодження необхідних контактів, розміщення реклами в ЗМІ, технічне забезпечення інформаційного порталу)

Особисті якості: комунікабельність, оперативність, ініціативність, відповідальність, наполегливість, пунктуальність, дипломатичність, вміння працювати в команді, аналітичні здібності.
Додаткова інформація: вільне володіння українською та російською мовами, вільне володіння Рік і місце народження: 02 серпня 1963 року, м. Мідногорськ,
ПК, Windows, Excel, Power Point, Internet, друк (рос./укр.), володіння офісною технікою,
знання англійської мови – базові

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: