Resume from October 1, 2019

Гаврилюк Олена Миколаївна

Помощник руководителя, экономист, секретарь, 7 000 UAH

Full-time.

Age:
36 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Економіст І категорії

from 02.2006 to 07.2016 (10 years 5 months)
Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир (освіта)


Education

Національний університет державної податкової служби України

Облік і аудит, Житомир
Higher, from 09.2002 to 06.2006 (3 years 9 months)


Professional and other skills

Computer skills
Комп’ютер – досконалий рівень (Windows, MC Office: Word, Excel, Internet/E-mail, 1С:Підприємство 8.2.), знання оргтехніки.


Additional information

Гаврилюк Олена Миколаївна

Економіст І категорії
Вік: 35 років
Сімейний стан: в розлученні
Адреса: м. Житомир
Телефон (пейджер, e-mail): [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища
Освіта: вища
2000-2002
Житомирський агротехнічний коледж
Спеціальність: «Бухгалтерський облік»
Кваліфікація: бухгалтер

2002 - 2006
Національна академія державної податкової служби України
Спеціальність: «Облік і аудит»
Кваліфікація: економіст

Досвід роботи:
02.2006 по 07.2016
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Посада: економіст І категорії, секретар комітету з конкурсних торгів
Об’язки:
Підготовка вихідних даних для складання проекту кошторису (в розрізі кодів економічної класифікації видатків). Ведення обліку та контролю планового і фактичного використання коштів за кодами економічної класифікації видатків.
Розробка окремих розділів надходжень та видатків, підготовка обґрунтованих розрахунків.
Складання договорів на товари, роботи, послуги. Оформлення матеріалів для укладання договорів, стеження за термінами виконання договірних зобов’язань, ведення обліку укладених договорів, ведення первинної документації.
Приймання участі у вдосконаленні планової документації, в підготовці методичних матеріалів з організації планування.
Підготовка періодичної звітності у зазначені строки та за встановленими формами.
Оформлення протоколів засідань тендерного комітету, забезпечення оперативного інформування членів тендерного комітету стосовно організаційних питань. Відповідальність за правильність ведення та збереження тендерної документації, протоколів засідань тендерного комітету, за своєчасне інформування постачальників (виконавців), про прийняті на засіданнях комітету рішення, забезпечує облік та виконання поточної тендерної документації відповідно з нормами законодавства.
Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника.

11.2016 по 08.2017
ПП Партнер – Дистрибуційна Компанія
Посада: менеджер по мережам
Об’язки:
Прийом, обробка замовлень, аналіз виконання.
Ведення первинної документації.
Проведення переговорів з менеджерами мереж, налагодження взаємодії.
Підписання договорів, додаткових угод , меморандумів, специфікацій, графіків роботи тощо..
Складання звітності.
Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівництва.

08.2017 по 12.2017
ФОП Голік Р.Б.
Бухгалтер з первинної документації.
Прийом та обробка замовлень. Виписка, ведення первинної документації. Звірка з клієнтами. Складання звітності. Взаємодія зі складом.

06.2018 по даний час
ФОП Опанасюк Ж.М.
Бухгалтер – касир.
Ведення каси, прийом готівки.
Прийом та обробка замовлень. Виписка, ведення первинної документації.
Звірка з клієнтами. Складання звітності. Взаємодія зі складом.

Особисті якості
Комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Професійні навики:
Windows, Word, Excel, 1С:Підприємство 8.2., Internet Explorer, Power Point, оргтехніка


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: