Resume from October 31, 2022PRO

Ірина

Рекрутер, менеджер з продажу, супроводу, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City of residence:
Shostka
Ready to work:
Remote, Shostka

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates’ personal information, log in as an employer or sign up.


Work experience

Sales Analyst

from 06.2022 to now (5 months)
UPPER, Дистанційно (IT Services and IT Consulting)

Старший менеджер, рекрутер

from 05.2021 to 03.2022 (10 months)
Grandy Europe, Дистанційно (Центр зайнятості для роботи у Литві)

- виконання щомісячного плану за кількістю набраних співробітників.
- опрацювання вхідних дзвінків.
- здійснення дзвінків за заявками.
- ведення листування з кандидатами.
- ведення картки кандидата у СRМ.
- контролювання оплати, доїзду, зустрічі із координатором.

Sales-manager, операціоніст

from 03.2021 to 06.2021 (3 months)
CRMOZ, Дистанційно (IT)

- пошук лідів
- пресейл
- приймання вхідних дзвінків, надання всієї актуальної інформації про продукт
- презентація продукту, відпрацювання заперечень, продаж послуг
- облік клієнтської бази у CRM
- оформлення документів: договори, рахунки, акти
- створення проєктів та чатів
- тех.підтримка наявних клієнтів - відповіді в чатах та за запитами
- тестування розширень
- переклад текстів
- навчання/онбоардинг нових співробітників
- створення та презентація тематичних вебінарів

Sales-manager

from 10.2019 to 01.2021 (1 year 3 months)
EnglishDom, Дистанційно (Освіта, наука)

- приймання вхідних дзвінків, надання всієї актуальної інформації про продукт
- дзвінки по гарячій та теплій базі клієнтів
- презентація продукту, відпрацювання заперечень, продаж послуг
- консультативна підтримка клієнтів до початку навчання
- робота з клієнтськими скаргами та побажаннями
- облік клієнтської бази у CRM
- первинне навчання нових працівників

Sales-manager

from 10.2018 to 09.2019 (11 months)
Колл-центр М1-shop, Дистанційно (Торгівля, маркетинг)

- приймання вхідних дзвінків.
- консультативна підтримка клієнтів/потенційних клієнтів.
- надання всієї потрібної інформації клієнту за тарифами, послугами, процедурами та акціями компанії.
- ведення телефонного продажу.
- робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача до відповідних відділів.
- пошук та пропозиція оптимальних рішень абоненту, у зв'язку з питанням, що виникло.
- введення до бази даних отриманої інформації.
- своєчасне освоювання інформації щодо проєкту, необхідної для обслуговування лінії.
- здійснення вихідного інформативного обдзвону.

Продавець-консультант

from 10.2016 to 03.2017 (5 months)
Фокстрот, Шостка (Торгівля)

Консультація клієнтів, розміщення товарів, оформлення продажу.

Продавець-консультант-касир

from 08.2015 to 08.2016 (1 year)
ДП ІІ "Книжковий клуб "Клуб сімейного Дозвілля", Шостка (Торгівля)

Обов'язки:
- обслуговування клієнтів на касі та облік касових документів;
- забезпечення безпеки коштів;
- заповнення книги касира-операціоніста;
- контроль запасів касової стрічки для ККМ, прибуткових та видаткових ордерів, шпагату, пломб та супровідних відомостей для інкасації;
- контроль достатньої кількості товару в торговому залі та при необхідності його поповнення;
- допомога для покупців при виборі товару, консультації для покупців щодо асортименту товарів, що пропонуються до продажу в магазині, за споживчими властивостями та особливостями товарів.
- участь у стимулюванні продажів певних видів товару, в рекламних акціях магазину;
- забезпечення наявності цінників на товар, їх правильне розміщення та правильну вказівку всієї інформації в ціннику (найменування товару, ціна, вага і т.д.);
- інвентаризація;
- участь у заняттях (навчання), що проводяться для продавців, щодо підвищення рівня знань за властивостями та особливостями продукції, мерчендайзингу товарів, роботи на касі та інших знань та навичок, необхідних у роботі тощо.

Промоутер - рекрутер

from 06.2015 to 08.2015 (2 months)
ДП ІІ "Книжковий клуб "Клуб сімейного Дозвілля", Шостка (Торгівля)

Обов'язки:
- інформувати відвідувачів магазину про проведену рекламну акцію, її зміст та умови участі;
- повідомляти про рекламовану продукцію та компанію-виробника;
- залучати відвідувачів до участі в акції та спонукати до здійснення купівлі рекламованого товару;
- обмінювати на приз касовий чек, що підтверджує оплату продукції компанії;
- створювати та підтримувати сприятливе ставлення відвідувачів та працівників магазину до рекламної акції, її організаторів та компанії-виробника;
- контролювати запас продукції, що просувається, і заздалегідь повідомляти супервайзеру, коли продукція може закінчитися;
- розміщувати та прибирати рекламне обладнання в магазині;
Досягнення:
- підвищення.

Офіціант/бармен

from 01.2013 to 08.2013 (7 months)
Кафе "Эліз", Шостка (Сфера обслуговування)

- сервірування столів
- прийняття замовлення від відвідувачів, допомога у виборі страв та напоїв, орієнтування за часом приготування замовлених страв
- розподіл замовлення за місцем його виконання між барменом та кухарем.
- контроль своєчасного приготування та товарного вигляду страв перед подачею на стіл
- подача замовлених страв
- підтримка чистоти у залі
- щомісячний переоблік посуду
- обов'язки бармена

Менеджер з продажу

from 10.2008 to 04.2009 (6 months)
ТПО "Імідж Лабораторія", Шостка (Лікувальна косметика)

Обов'язки:
- пошук потенційних клієнтів
- робота з клієнтами, що вперше звернулися, з подальшою передачею їх провідному менеджеру з продажу залежно від територіальної приналежності клієнта
- ведення комерційних переговорів із клієнтами на користь організації
- з'ясування потреб клієнтів у продукції, що реалізується організацією, погодження замовлення з клієнтом відповідно до його потреб та наявності асортименту на складі організації
- забезпечення продажів.


Education

Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП)

Українсько-Азербайджанський інститут соціальних наук та самоврядування Г. А. Алієва, -соціологія управління та pr, Київ
Unfinished higher, from 2010 to 2011 (1 year)


Professional and other skills

  • Computer skills
    Знання офісних програм, IP телефонія, CRM, Trello, впевнений користувач ПК.
  • Переклад текстів (3 years of experience)
    Above average, I currently use it.

Language proficiencies

  • English — above average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: