Resume from April 22, 2024 PRO

Віктор

Директор, менеджер з персоналу, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 03.2019 to now (5 years 2 months)
Група компаній "ВОДОЛІЙ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Група компаній працює у сфері будівництва, проектування та монтажу внутрішніх інженерних мереж ОВК та ВК

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій тощо) та ін.;
- кадрове планування та професійний підбір персоналу у стислий термін (формування підрозділів з «нуля»), в т.ч. шляхом прямого пошуку;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- кадрове діловодство.

Штат: (до 24.02.2022) понад 100 чол. (вся Україна).

Менеджер з персоналу

from 02.2014 to 02.2019 (5 years)
ТОВ «БК «ПМБУД», Бровари (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- кадрове діловодство;

HR-консультант

from 05.2013 to 02.2014 (9 months)
Freelancer, Вся Україна (Пошук персоналу, HR)

Кадровий консалтинг (у т.ч. аудит), пошук персоналу з продажу (товари, послуги) та IT фахівців (для IT компаній і торгових підприємств).

HR manager

from 07.2010 to 04.2013 (2 years 9 months)
ТОВ "АЛЛ БИЗ", Інші країни (Маркетинг, реклама, PR)

"АЛЛ БІЗ" - Міжнародний Інтернет ресурс із просування товарів та послуг; рекламно-інформ. послуги, телемаркетинг B2B

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, у т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);
- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- формування та вдосконалення корпоративної культури

Штат: близько 350 чол. (Україна).

Менеджер з персоналу

from 05.2008 to 03.2009 (10 months)
АТ "АЛЬЦЕСТ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

АТ "АЛЬЦЕСТ" - найбільший національний оператор ринку професійного обладнання та інструменту в Україні

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів.

Штат: близько 550 чол. (Вся Україна).

Директор з персоналу

from 09.2004 to 12.2007 (3 years 3 months)
ТОВ "Зеніт Телеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.), виходячи з вимог системи управління якістю ISO;
- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);
- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;
- ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства).

Штат: близько 250 чол. (Вся Україна).

Education

Міжрегіональний центр професійної перепідготовки військовослужбовців (III рівень акредитації)

Менеджмент організації, спеціаліст (менеджер-економіст)., Київ
Higher, from 2001 to 2003 (2 years)

Диплом з відзнакою.

Національний педагогічний університет ім. Драгоманова.

Дефектологічний (вікова та спецпсихологія; психодіагностика)., Київ
Higher, from 1990 to 1995 (5 years)

Knowledge and skills

MS Office Пользователь Internet Windows 1С ЗУП см. ниже

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

References

Рекомендації надаються

Рекомендації надаються

За вимогою.

Contact details are hidden

Additional information

Маю вищу гуманітарну освіту (прикладна та спеціалізована психологія, психодіагностика). І другу вищу освіту – менеджмент та економіка.
Великий досвід роботи (понад 25 років) на відповідних посадах (в т.ч. близько 15 років на керівних) у комерційних структурах (в т.ч. в іноземних компаніях).

Додатково до цього:

- 1996 р., тренінги: «Теорія та практика оптових та роздрібних продажів» та «Психологія продажів» (4 дні);
- 1998 р., тренінги: «Теорія та практика роздрібного продажу», «Мистецтво комунікації та ефективного спілкування в бізнесі» (4 дні);
- 2002 р., Японський центр в Україні, навчальний курс: «Управління кадрами та організація праці» (в т.ч. «Принципи та технології управління кадрами для підвищення корпоративної конкурентоспроможності»; 3 дні);
– 2007 р., Міжнародний інформаційний консалтинговий центр, тренінг: «Технологія активного пошуку персоналу».
– 2009 р., НАУ, «Ділова англійська мова» (2,5 міс.).
– 2014 р., Університет економіки та права «КРОК» («КРОК»), курси: «Директор з персоналу» (2,5 міс., свідоцтво з відзнакою).


Маю всі компетенції, які необхідні для високоефективної роботи з персоналом.

Знання та вміння (за спеціалізацією):

- Побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);
- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- Супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);
- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;
- Ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства);


Додаткові знання та вміння:

- WIN XP/7/10; MS Office; Internet; 1с Підприємство
- англійська мова (intermediate);
- трудове законодавство;
- кадрове діловодство;

Розгляну цікаві пропозиції у сфері роботи з персоналом (HR) від компаній, що стабільно розвиваються.

​Працюю, але відкритий для пропозицій.

Насамперед розгляну пропозиції віддаленої роботи.
Або якщо офіс компанії знаходиться на Лівому березі (ст. м. Лівобережна, Дарниця, Чернігівська. Проспект Соборності, Дарницька площа, Харківське шосе, Дніпровська небережна).

WhatsApp та Viber: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: