Resume from November 22, 2022 PRO

Наталія

Бухгалтер (єдиний), 25 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
35 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 02.2018 to now (6 years 3 months)
ПП "ЧЕРКАСИ ЗЕРНОТОРГ", Черкаси (опова торгівля зерном)

Веденння бухгалтерського обліку в повному обсязі, формування та здача фінансової та статистичної звітності

Бухгалтер

from 09.2016 to 01.2018 (1 year 4 months)
ТОВ "КРОС Нафто", Черкаси (транспортні перевезення, СТО)

Головний державний ревізор-інспектор

from 04.2015 to 09.2016 (1 year 5 months)
Державна податкова інспекція, Черкаси (контрольно-перевірочна робота доходів і зборів з фізичних осіб)

контроль і перевірка фінансової діяльності фізичних осіб

Помічник бухгалтера

from 08.2013 to 03.2015 (1 year 7 months)
ДНЗ "Джерельце", Городище (Освіта, наука)

Бухгалтер

from 08.2010 to 09.2012 (2 years 1 month)
ФГ "Гарагая ВВ", Городище (Вирощування і продаж зернових культур)

Education

ЧДТУ

Фінанси і кредит, Черкаси
Higher, from 2006 to 2011 (5 years 3 months)

Additional education and certificates

Консалтинговое агентство "Гарант", "Бухгалтерский та податковий облік + 1С Бухгалтерия 8.2"

2015, 2 місяці

Knowledge and skills

M.E.Doc Користувач ПК Робота з оргтехнікою

Additional information

Доброго дня!

Вміння:

- досвід ведення бухгалтерського обліку підприємства ТОВ на загальній системі оподаткування - 4 роки.
- облік ПДВ
- кадровий облік на підприємстві ( к-сть працівників 10 чол.)
- облік та звітність заробітної плати, відпускних, лікарняних, декретних.
- ведення взаєморозрахунків та звірка з контрагентами
- підготовка та здача статистичної звітності
- підготовка та здача податкової та бухгалтерської звітності.
- досвід роботи в 1 С 7.7 та 1 С 8.3 (версія 2.0)
- досвід роботи з клієнт-банками (Аваль, Приватбанк, ОТП банк, Мегабанк)
- ведення первинної документації (складання і обмін з клієнтами: рахунки, акти, видаткові накладні, договора, специфікації та інше; надходження та реалізація товарів, списання палива, шляхові листи, прихід і введення в експлуатацію ОЗ, амортизація, накази, банк, касові документи та ін.)

Гарантую відповідальне і сумлінне відношення до покладенних на мене обов'язків за гідну оплату праці. Маю професійні навички та знання, навчаюся новому. Прагну знайти роботу де керівництво цінує та поважає гарних спеціалістів, та постійно займається розвитком своєї справи.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: