Резюме від 22 листопада 2022 PRO

Наталія

Бухгалтер (єдиний), 25 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 02.2018 по нині (6 років 3 місяці)
ПП "ЧЕРКАСИ ЗЕРНОТОРГ", Черкаси (опова торгівля зерном)

Веденння бухгалтерського обліку в повному обсязі, формування та здача фінансової та статистичної звітності

Бухгалтер

з 09.2016 по 01.2018 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "КРОС Нафто", Черкаси (транспортні перевезення, СТО)

Головний державний ревізор-інспектор

з 04.2015 по 09.2016 (1 рік 5 місяців)
Державна податкова інспекція, Черкаси (контрольно-перевірочна робота доходів і зборів з фізичних осіб)

контроль і перевірка фінансової діяльності фізичних осіб

Помічник бухгалтера

з 08.2013 по 03.2015 (1 рік 7 місяців)
ДНЗ "Джерельце", Городище (Освіта, наука)

Бухгалтер

з 08.2010 по 09.2012 (2 роки 1 місяць)
ФГ "Гарагая ВВ", Городище (Вирощування і продаж зернових культур)

Освіта

ЧДТУ

Фінанси і кредит, Черкаси
Вища, з 2006 по 2011 (5 років 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Консалтинговое агентство "Гарант", "Бухгалтерский та податковий облік + 1С Бухгалтерия 8.2"

2015, 2 місяці

Знання і навички

M.E.Doc Користувач ПК Робота з оргтехнікою

Додаткова інформація

Доброго дня!

Вміння:

- досвід ведення бухгалтерського обліку підприємства ТОВ на загальній системі оподаткування - 4 роки.
- облік ПДВ
- кадровий облік на підприємстві ( к-сть працівників 10 чол.)
- облік та звітність заробітної плати, відпускних, лікарняних, декретних.
- ведення взаєморозрахунків та звірка з контрагентами
- підготовка та здача статистичної звітності
- підготовка та здача податкової та бухгалтерської звітності.
- досвід роботи в 1 С 7.7 та 1 С 8.3 (версія 2.0)
- досвід роботи з клієнт-банками (Аваль, Приватбанк, ОТП банк, Мегабанк)
- ведення первинної документації (складання і обмін з клієнтами: рахунки, акти, видаткові накладні, договора, специфікації та інше; надходження та реалізація товарів, списання палива, шляхові листи, прихід і введення в експлуатацію ОЗ, амортизація, накази, банк, касові документи та ін.)

Гарантую відповідальне і сумлінне відношення до покладенних на мене обов'язків за гідну оплату праці. Маю професійні навички та знання, навчаюся новому. Прагну знайти роботу де керівництво цінує та поважає гарних спеціалістів, та постійно займається розвитком своєї справи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: