Resume from May 19, 2018

Александра

Территориальный менеджер, супервайзер, 19 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

кировоград кий технический университет

Инженер системный програмист, Кропивницкий (Кировоград)
Higher, from 1997 to 2002 (4 years 10 months)

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — average
  • Czech — advanced
  • Ukrainian — fluent

Additional information

ЯненскаяиАлександра
Дата народження
20.05.1980 р.
Місто
м. Кіровоград
Сімейний стан
Неодружена
Водійське посвідчення
категорія В
Мобільний телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)


Професійний досвід
01.12.2017- теперiшнiй час
Региональный представитель.
ООО Зелень сердце Европы.
Международная компания.
Архитектура и озеленение.

01.06.17-27.11.2017
Супервайзер
Аскания FMCG


28.10.2015- 1.05.2017
Начальнік нарпямку розвитку СК"ЄТАЛОН"
Продаж продуктів страхування.

21.09.2015-28.10.2015
ПАТ"Фінансова Ініциатива"
Заступнік начальніка Управлиння продажу банківських продуктів.

15.01.2014- 15.01.2015
ПАТ «Банк Фінанси та Кредит»
Регіональний провідний фахівець по роботі з клієнтами середнього та малого бізнесу Придніпровської регіональної дирекції в Кіровоградській області

14.05.2013 – 03.01.2014

ПАТ КБ «А-Банк»
Заступник керівника центру обслуговування клієнтів №161 Кіровоград по роботі з клієтами середнього та малого бізнесу


•Залучення та обслуговування клієнтів індивідуального бізнесу.
•Організація командної роботи та безпосередній продаж продуктів банку: іпотечні кредити, авто кредити, споживчі кредити, депозити, карткові продукти, тощо.
•Залучення на розрахунково-касове обслуговування клієнтів середнього та малого бізнесу, організація та безпосередній продаж продуктів банку: бланкові та заставні овердрафти, кредитування купівлі обладнання, нерухомості, автомобілів, реалізація зарплатних проектів, договори на приймання платежів, розміщення коштів на строкових депозитах.
•Забезпечення виконання планових показників.

01.06.2011 – 13.05.2013

Менеджер з активних продажів міжнародної компанії

•Залучення та обслуговування клєнтів .
•Підготовка документів
• Укладання договорів
•Організація командної роботи та безпосередній продаж продуктів компанії.
•Забезпечення виконання планових показників.

Навички та вміння
Впевн. користувач ПК - Microsoft Office, Internet, Oracle, Outlook, спеціалізовані програми, які використовуються в банківській сфері, офісної техніки; знання англійської мови – вище середнього (достатній рівень), російська, українська, чеська- вільно;

Освіта
Комп’ютерні системи та мережі, Кіровоградський національний технічний університет, 2002р., повна вища.

Особисті якості
Професійні якості
Відповідальність, творчий підхід до роботи, постійна самоосвіта, вміння працювати в команді, комунікабельність, вміння працювати з клієнтами, направленість на результат, аналітичний склад розуму, лідерські якості.
Захоплення
Книги, подорожі.
Вимоги до роботи
Посада
Керівник відділу, заступник директора відділення, директор відділення .
Зарплата(грн.)
від 15000
Характеристика роботи
Постійна
Умови праці
Звичайні
Умови соціальної сфери
Повний соціальний пакет

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: