Resume from January 18, 2022 PRO

Чамара Дмитрий Иванович

Заместитель директора, начальник отдела, помощник руководителя, дир. отделения

Full-time.

Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, you must sign in or register as an employer. Access contacts starting at UAH 390.


Work experience

Заступник начальника по роботі з клієнтами МСБ Київського відділення

from 04.2021 to 06.2021 (2 months)
АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ", Київ (Банк)

- Залучення та консультування клієнтів.
- Проведення персональних зустрічей з клієнтами.
- Продаж кредитних продуктів клієнтам.
- Продаж депозитів, поточних, корпоративних, карткових рахунків клієнтам.
- Первісна верифікація клієнтів.
- Збір пакету документів для оформлення банківських послуг та їх оформлення у відповідності до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Здійснення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнтів відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Взаємодія з працівниками відділення та підрозділами Головного Банку в процесі розгляду та супроводження кредитних заявок клієнтів.
- Організація підписання угод з клієнтами, у тому числі нотаріальних.
- Формування та забезпечення комплектності кредитних справ.
- Забезпечення виконання клієнтами зобов’язань по Кредитним договорам в частині відкладальних умов, проведення оборотів, своєчасного надання фінансової звітності (та розрахунку Внутрішнього кредитного рейтингу), страхування предмету застави на весь час дії кредитної угоди тощо.

Начальник відділу продажу банківських продуктів клієнтам МСБ

from 08.2020 to 02.2021 (6 months)
АТ "ПІНБАНК", Київ (Банк (Головний офіс))

- Розробка та затвердження внутрішніх нормативних документів Банку по напрямку МСБ.
- Розробка та продаж продуктів для клієнтів МСБ.
- Участь у селекторних нарадах та Кредитних комітетах Головного офісу Банку.
- Проведення персональних зустрічей з клієнтами.
- Координація та контроль діяльності працівників по мережі відділень Банку за напрямком МСБ.

Заступник директора відділення по роботі з клієнтами МСБ

from 09.2018 to 03.2020 (1 year 6 months)
АТ «ТАСКОМБАНК», Черкаси (Банк)

- Консультування та залучення клієнтів.
- Проведення комплексу заходів з метою підтримання ділових відносин з клієнтами, їх утримання та забезпечення довгострокового обслуговування в Банку.
- Організація продажів продуктів малого та середнього бізнесу регіональними менеджерами відділення.
- Проведення персональних зустрічей з клієнтами.
- Продаж депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших (спеціальних, супутніх) рахунків клієнтам.
- Продаж кредитів, документарних, факторингових та лізингових продуктів клієнтам.
- Продаж інших активних та пасивних продуктів клієнтам.
- Здійснення виїзду на місце ведення бізнесу клієнтів та огляду застави.
- Первісна верифікація клієнтів.
- Збір пакету документів для оформлення банківських послуг та їх оформлення у відповідності до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Здійснення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнтів відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Взаємодія з працівниками відділення та підрозділами Головного Банку в процесі розгляду та супроводження кредитних заявок клієнтів.
- Організація підписання угод з клієнтами, у тому числі нотаріальних.
- Формування та забезпечення комплектності кредитних справ.
- Забезпечення виконання клієнтами зобов'язань по Кредитним договорам в частині відкладальних умов, проведення оборотів, своєчасного надання фінансової звітності (та розрахунку Внутрішнього кредитного рейтингу), страхування предмету застави на весь час дії кредитної угоди тощо.

Керівник з організації продажів Черкаського регіону Управління продажів продуктів МСБ Департаменту МСБ

from 03.2018 to 09.2018 (6 months)
АТ «ТАСКОМБАНК», Черкаси (Банк)

- Консультування та залучення клієнтів.
- Проведення комплексу заходів з метою підтримання ділових відносин з клієнтами, їх утримання та забезпечення довгострокового обслуговування в Банку.
- Організація продажів продуктів малого та середнього бізнесу регіональними менеджерами відділення.
- Проведення персональних зустрічей з клієнтами.
- Продаж депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших (спеціальних, супутніх) рахунків клієнтам.
- Продаж кредитів, документарних, факторингових та лізингових продуктів клієнтам.
- Продаж інших активних та пасивних продуктів клієнтам.
- Здійснення виїзду на місце ведення бізнесу клієнтів та огляду застави.
- Первісна верифікація клієнтів.
- Збір пакету документів для оформлення банківських послуг та їх оформлення у відповідності до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Здійснення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнтів відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Взаємодія з працівниками відділення та підрозділами Головного Банку в процесі розгляду та супроводження кредитних заявок клієнтів.
- Організація підписання угод з клієнтами, у тому числі нотаріальних.
- Формування та забезпечення комплектності кредитних справ.
- Забезпечення виконання клієнтами зобов'язань по Кредитним договорам в частині відкладальних умов, проведення оборотів, своєчасного надання фінансової звітності (та розрахунку Внутрішнього кредитного рейтингу), страхування предмету застави на весь час дії кредитної угоди тощо.

Фізичний працівник

from 04.2017 to 11.2017 (7 months)
ДА БРУК, Гданськ (Будівництво)

Республіка Польща:
- робота на підприємстві по виготовленню бетонних виробів;
- робота на каменярні;
- піскування виробів з каменю тощо.

Начальник відділу корпоративного бізнесу Черкаського ЦРВ

from 01.2016 to 03.2017 (1 year 2 months)
ПАТ «МЕГАБАНК», Черкаси (Банк)

•здійснення оперативного керівництва діяльністю відділу корпоративного бізнесу за напрямком обслуговування корпоративних клієнтів та клієнтів МСБ;
•дотримання виконання працівниками відділу вимог нормативно-правових актів НБУ, внутрішніх правил та положень Банку;
•здійснення моніторингу ринку банківських послуг та можливості розширення кола потенційних споживачів (користувачів) банківських продуктів з питань, що входять до компетенції відділу;
•просування на регіональному ринку банківських корпоративних продуктів та продуктів для клієнтів МСБ;
•забезпечення виконання встановлених Банком відповідних показників діяльності відділу;
•навчання працівників відділу, оцінка результатів їх роботи;
•обговорення з клієнтами умов кредитування, з’ясування діяльності позичальника, стану бізнесу та рівня його менеджменту;
•здійснення відвідування клієнта на місці ведення фінансово-господарської діяльності, проведення переговорів з представниками позичальника, заставодавця, поручителя;
•проведення аналізу господарської та фінансової діяльності позичальника, виявлення позитивних та негативних сторін, аспектів ведення господарської діяльності, які можуть привести до невиконання позичальником зобов’язань;
•ідентифікація майна, що пропонується до застави, огляд застави, з’ясування стану та умов його зберігання;
•підготовка висновку щодо розгляду проекту за встановленою формою;
•перевірка кредитних заявок, здійснення оцінки фінансового стану та формування відповідного висновку, пакету документів для розгляду на засіданні Кредитного комітету Банку;
•забезпечення заведення до програмного комплексу Банку договору та параметрів кредитної операції, перевірка правильності їх заповнення;
•організація моніторингу за станом обслуговування боргу, оцінкою фінансового стану відповідно до внутрішніх положень Банку;
•здійснення контролю за своєчасністю та повнотою виконання позичальником/ поручителем/ заставодавцем зобов’язань згідно умов договорів;
•організація роботи з ведення кредитних справ клієнтів, систематичне проведення аналізу стану справ та їх збереження до передачі в установленому порядку в архів.

Фахівець (приймальник)

from 09.2015 to 01.2016 (4 months)
ТОВ «Нова Пошта», Черкаси (Служба доставки)

•прийом та оформлення на відправку документів, посилок, вантажів, палет;
•видача клієнтам документів, посилок, вантажів, палет на основі ТТН;
•пакування, палетування посилок, вантажів, палет;
•дотримання внутрішніх нормативних документів (правил) Компанії при прийомі/ видачі документів, посилок, вантажів, палет;
•дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів, згідно внутрішніх вимог Компанії.

Кредитний експерт Міжрегіонального ЦП (Черкаський та Кіровоградський регіони)

from 08.2013 to 03.2015 (1 year 7 months)
ПУАТ «ФІДОБАНК» (ПАТ «ФКБ Банк» (АТ «Ерсте Банк»)), Черкаси (Банк)

• залучення клієнтів;
• прийняття заявки та документів на кредит від Фінансового радника МСБ;
• проведення фінансово-економічного аналізу;
• написання резюме та робота з профільними службами;
• підготовка заявки по кредиту на КК, підготовка договорів, видача кредиту (овердрафтСПД, кредит СПД на поповнення обігових коштів, кредит СПД під заставу депозиту і т.ін.);
• обробка, винесення заявок на КК по реструктуризації кредитної заборгованості ФО та ЮО, підготовка договорів, координація проведення угоди;
• моніторинг фінансового стану позичальників.

Менеджер по роботі з мікроклієнтами

from 06.2008 to 08.2013 (5 years 2 months)
ПАТ «ФКБ Банк» (АТ «Ерсте Банк»), Черкаси (Банк)

• залучення клієнтів;
• прийняття заявки та документів на кредит від клієнтів МСБ;
• проведення фінансово-економічного аналізу;
• написання резюме та робота з профільними службами;
• підготовка заявки по кредиту на КК, підготовка договорів, видача кредиту (овердрафт, кредит на поповнення обігових коштів, кредит на придбання комерційної нерухомості на первинному/вторинному ринку, кредит під заставу нерухомості, кредит на придбання комерційного автотранспорту);
• відкриття рахунків (2600) клієнтам МСБ;
• прийняття заявки та документів на кредит від клієнтів ФО;
• підготовка заявки по кредиту на КК, підготовка договорів, видача кредиту (КЕШ кредит,кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, кредит під заставу нерухомості, кредит на придбання автотранспортних засобів);
• випуск та видача кредитних карток ФО;
• відкриття поточних рахунків (2620) ФО;
• оформлення депозитів ФО;
• моніторинг заставного майна та фінансового стану позичальників;
• завантаження/розвантаження банкомату на відділенні.

Менеджер по роботі з малим бізнесом

from 08.2007 to 06.2008 (10 months)
Центральне відділення ВАТ КБ «Надра», Черкаське РУ, Черкаси (Банк)

• залучення клієнтів;
• прийняття заявки та документів;
• проведення фінансово-економічного аналізу;
• написання резюме та робота з профільними службами;
• затвердження кредиту та його видача (підготовка договорів та внесення в програми);
• подальший моніторинг;
• відкриття розрахункових рахунків (2600);
• випуск та видача кредитних карт;

Завідуючий відділом

from 08.2006 to 08.2007 (1 year)
ПП «Ньютон-Трейд», магазин будівельних матеріалів «Строй Зона», Черкаси (Торгівля)

• консультація клієнтів по асортименту товарів;
• продаж товару;
• пошук постачальників, ведення переговорів щодо співпраці;
• формування заявок на товар;
• прийом товару та його націнка;
• моніторинг обслуговування, асортименту та цін конкурентів.

Фахівець відділу кадрів

from 06.2005 to 09.2005 (3 months)
Черкаський національний університет ім. Б.Хмельницького, Черкаси (Освіта)

• підбір персоналу;
• консультації з кадрових питань;
• ведення кадрової документації.


Education

Черкаський державний технологічний університет

Перепідготовки фахівців, "Фінанси. Економіст", Черкаси
Higher, from 2006 to 2008 (2 years 1 month)

Черкаський національний університет ім. Б.Хмельницького

Математичний, "Математика", Черкаси
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 9 months)


Additional education

Підприємництво та бізнес-планування (2015)


Professional and other skills

Computer skills
Вільне користування АБС Б2, Windows, MS Office, Internet, E-mail


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

•працелюбний;
•комунікабельний;
•відповідальний;
•наполегливий;
•маю аналітичні здібності;
•неконфліктний;
•постійно займаюся підвищенням своєї кваліфікації і самоосвіти;
•посвідчення водія категорії «В»;
•наявність закордонного паспорту;
•можливість відряджень.


Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: