Катерина
Помічник керівника, 80 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 34 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3007858
Work experience
Власник кав'ярні
from 04.2021 to 05.2022
(1 year 1 month)
Кав'ярня, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Відкриття кав`ярні з нуля - пошук приміщення, ремонт, облаштування професійним обладнанням, набір та керування персоналом, взаємодія з постачальниками, бухгалтерська звітність.
Організатор та декоратор тематичних заходів
from 02.2020 to 02.2022
(2 years)
Event & Decor, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Пошук та комунікація з клієнтами, визначення формату заходів, створення макетів та їх реалізація, замовлення та оренда декору, прорахунок кошторису, монтаж/демонтаж.
Помічник керівника
from 10.2016 to 09.2022
(5 years 11 months)
ТОВ "Селепей, Волковецький і Партнери", Київ (Юриспруденція)
•Ведення календаря та розкладу графіка керівника;
•організація та повна travel підтримка робочих відряджень;
• робота з документацією компанії;
•оформлення презентацій та документів в програмах Powerpoint, Word, Excel;
•ведення листування та комунікація з іншими працівниками компанії та клієнтами у письмовому та усному форматі;
•взаємодія за дорученням керівника з працівниками організації;
•вирішення поточних питань;
•пошук та обробка необхідної інформації та рішення для нестандартних проблем;
•участь у впровадженні та оптимізації робочих процесів для підвищення ефективності;
•моніторинг та керівництво бюджетом для офісних потреб та подій;
•забезпечення безперервної роботи офісу;
•організація життя офісу та розробка оптимальної системи управління ресурсами.
Працюючи в компанії покращились навички щодо вирішення нестандартних проблем та завдань, креативність, багатозадачність.
Помічник міністра
from 11.2015 to 05.2016
(6 months)
Міністерство юстиції України, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Обов`язки:
•Робота з документацією (підготовка наказів, написання листів, робота з електронним документообігом);
• організація робочого часу, участь у зустрічах і нарадах;
• організація відрядження, участь в підготовці промови до нарад;
На даній посаді в нагоді стали навички по налагодженню комунікації персоналу і керівництва.
Професіонал з розвитку персоналу в НУЦ «Академія М.С.Л.»
from 11.2013 to 07.2015
(1 year 8 months)
ТОВ "М.С.Л.", Киев (Роздрібна торгівля)
Обов`язки:
•підбір персоналу, проведення співбесід, організація та проведення тренінгів, комунікація в системі мотивації персоналу;
•організація та проведення тренінгів для персоналу, відкриття нових торгових точок, консультація та підтримка персоналу, проведення тестувань та систематична оцінка знань.
Досягнення:
Успішний досвід розвитку від спеціаліста по підбору персоналу до професіонала з навчання та розвитку персоналу.
На цій посаді особливо корисними були завдання щодо пошуку компромісів між вимогами керівництва та трансляції цих вимог до працівників. Вдалось налагодити ефективну систему по підготовці персоналу відповідно до вимог і стандартів компанії.
Оператор call-центру
from 04.2013 to 11.2013
(7 months)
ПАТ "Юнеск банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)
•Прийом вхідних дзвінків, консультування клієнтів стосовно продуктів банку, робота зі скаргами та пропозиціями клієнтів.
На даній посаді я навчилась комунікації з проблемними клієнтами та вирішення питань у стресових ситуаціях.
Education
Київський національний торговельно-економічний університет
Факультет економіки, менеджменту та права. Спеціальність "Реклама та зв'язки з громадськістю" (бакалавр), "Управління в сфері економічної конкуренції" (магістр), Київ
Higher, from 2007 to 2013 (6 years)
Additional education and certificates
Курси іноземних мов "Red arrow"
2013, 4 місяці
Тренінг "Розвиток управлінських навичок"
2015, 3 тижні
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — above average
Additional information
Маю професійний шлях, повний пригод, злетів, викликів, натхнення і розвитку. До своїх здобутків хочу також віднести те, що за час роботи в різних установах я познайомилась з великою кількістю професіоналів своєї справи і завдяки допомозі цих людей, я маю змогу розширення переліку проблем і завдань, за вирішення яких я можу взятись. Я наполеглива в роботі, інколи нетерпляча (відношу це до своїх недоліків, так як маю бажання вирішити завдання якнайшвидше), до роботи відношусь відповідально, зфокусовано.
Similar candidates
Адміністратор рецепції
35000 UAH, Kyiv
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
25000 UAH, Kyiv
Офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region), Sofiivska Borshchahivka
Адміністратор офісу
Kyiv
Coffee lady, господиня, cleaner, офіс-менеджер
20000 UAH, Kyiv