Resume from May 22, 2024 PRO

Катерина

Помічник керівника, 80 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Власник кав'ярні

from 04.2021 to 05.2022 (1 year 1 month)
Кав'ярня, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття кав`ярні з нуля - пошук приміщення, ремонт, облаштування професійним обладнанням, набір та керування персоналом, взаємодія з постачальниками, бухгалтерська звітність.

Організатор та декоратор тематичних заходів

from 02.2020 to 02.2022 (2 years)
Event & Decor, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Пошук та комунікація з клієнтами, визначення формату заходів, створення макетів та їх реалізація, замовлення та оренда декору, прорахунок кошторису, монтаж/демонтаж.

Помічник керівника

from 10.2016 to 09.2022 (5 years 11 months)
ТОВ "Селепей, Волковецький і Партнери", Київ (Юриспруденція)

•Ведення календаря та розкладу графіка керівника;
•організація та повна travel підтримка робочих відряджень;
• робота з документацією компанії;
•оформлення презентацій та документів в програмах Powerpoint, Word, Excel;
•ведення листування та комунікація з іншими працівниками компанії та клієнтами у письмовому та усному форматі;
•взаємодія за дорученням керівника з працівниками організації;
•вирішення поточних питань;
•пошук та обробка необхідної інформації та рішення для нестандартних проблем;
•участь у впровадженні та оптимізації робочих процесів для підвищення ефективності;
•моніторинг та керівництво бюджетом для офісних потреб та подій;
•забезпечення безперервної роботи офісу;
•організація життя офісу та розробка оптимальної системи управління ресурсами.

Працюючи в компанії покращились навички щодо вирішення нестандартних проблем та завдань, креативність, багатозадачність.

Помічник міністра

from 11.2015 to 05.2016 (6 months)
Міністерство юстиції України, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Обов`язки:
•Робота з документацією (підготовка наказів, написання листів, робота з електронним документообігом);
• організація робочого часу, участь у зустрічах і нарадах;
• організація відрядження, участь в підготовці промови до нарад;

На даній посаді в нагоді стали навички по налагодженню комунікації персоналу і керівництва.

Професіонал з розвитку персоналу в НУЦ «Академія М.С.Л.»

from 11.2013 to 07.2015 (1 year 8 months)
ТОВ "М.С.Л.", Киев (Роздрібна торгівля)

Обов`язки:
•підбір персоналу, проведення співбесід, організація та проведення тренінгів, комунікація в системі мотивації персоналу;
•організація та проведення тренінгів для персоналу, відкриття нових торгових точок, консультація та підтримка персоналу, проведення тестувань та систематична оцінка знань.

Досягнення:
Успішний досвід розвитку від спеціаліста по підбору персоналу до професіонала з навчання та розвитку персоналу.

На цій посаді особливо корисними були завдання щодо пошуку компромісів між вимогами керівництва та трансляції цих вимог до працівників. Вдалось налагодити ефективну систему по підготовці персоналу відповідно до вимог і стандартів компанії.

Оператор call-центру

from 04.2013 to 11.2013 (7 months)
ПАТ "Юнеск банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Прийом вхідних дзвінків, консультування клієнтів стосовно продуктів банку, робота зі скаргами та пропозиціями клієнтів.

На даній посаді я навчилась комунікації з проблемними клієнтами та вирішення питань у стресових ситуаціях.

Education

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет економіки, менеджменту та права. Спеціальність "Реклама та зв'язки з громадськістю" (бакалавр), "Управління в сфері економічної конкуренції" (магістр), Київ
Higher, from 2007 to 2013 (6 years)

Additional education and certificates

Курси іноземних мов "Red arrow"

2013, 4 місяці

Тренінг "Розвиток управлінських навичок"

2015, 3 тижні

Knowledge and skills

Користувач ПК Комунікабельність Привітність Відповідальність Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Оперативність Організованість Адаптивність Уміння користуватись оргтехнікою Ведення соціальних мереж Неконфліктність Висока працездатність MS PowerPoint Знання офісних програм

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — above average

Additional information

Маю професійний шлях, повний пригод, злетів, викликів, натхнення і розвитку. До своїх здобутків хочу також віднести те, що за час роботи в різних установах я познайомилась з великою кількістю професіоналів своєї справи і завдяки допомозі цих людей, я маю змогу розширення переліку проблем і завдань, за вирішення яких я можу взятись. Я наполеглива в роботі, інколи нетерпляча (відношу це до своїх недоліків, так як маю бажання вирішити завдання якнайшвидше), до роботи відношусь відповідально, зфокусовано.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: