Resume from May 12, 2024 PRO

Олена

Coffee lady, господиня, cleaner, офіс-менеджер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 11.2023 to now (6 months)
Німецьке Товариство, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Забеспечую затишок та порядок в офісі.
Вирішую поточні питання з орендодавцем та контролюю ремонтні роботи.
Замовляю воду, чай/каву, снекі, канцтовари, госптоври, вивіз макулатури.
Співпрацюю з постачальниками та кур"єрами, роблю поштові відправлення.
Зустрічаю Гостей офісу, пропоную напої та снеки. Супроводжую зустрічі, організовую каво - брейки чи викликаю кейтерінг.
Допомагаю співробітникам з друком та скануванням документів. Відслідковую обіг пропускних карток.
Співпрацюю з фінансовим відділом (переклад рахунків та накладних) Привітання колег та організація вечірок)

Прибиральниця, food zone administrator

from 02.2022 to 11.2022 (9 months)
Посольство Бразилії, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Зустріч гостей офісу.
Приготування гарячих напоїв та десертів.

Прибирання офісного приміщення (call center, кухня, санвузли, коридори, кабінети).
Прибирання та контроль запеспечення всім необхідним VIP зони.
Координування роботи прибиральниць.

Догляд за рослинами. Контроль наявністі та справністі кухонної та прибиральної техніки. Складання заявок на закупівлю продуктів, напоїв, миючих засобів.

Cafe officer, бариста

from 09.1999 to 05.2019 (19 years 8 months)
British Council Британська Рада, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Зустріч гостей, обслуговування персоналу та слухачів курсів.
Приготування гарячих напоїв та десертів для відвідувачів.

Планування, організація та проведення зустрічей, фуршетів, кава-брейків та корпоративів.

Оформлення приміщення до свят. Поточне прибирання робочих поверхонь.

Закупівля всього необхідного для забезпечення роботи кафе та проведення офісних заходів.
Координування роботи клінерів та технічного персоналу.

Робота з кур'єрськими службами та постачальниками
Проведення майстер – класів, квестів та конкурсів у рамках тематичних івентів.
Відповідальна за санітарний стан офісу, надання першої допомоги, дотримання пожежної безпеки та child protection

Покоївка

from 09.1998 to 09.1999 (1 year)
Британська Рада, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Зустріч та виселення гостей. Повне прибирання транзитної квартири, закупівля продуктів, посуду, постільної білизни та миючих засобів.

Education

КМУ - 4

Медсестра, Київ
Specialized secondary, from 1985 to 1988 (3 years)

Диплом з відзнакою

Additional education and certificates

Курси англійської мови

2010, три роки

Knowledge and skills

MS Excel MS Word

Language proficiencies

  • English — above average
  • German — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Я відповідальна та організована.

Не маю шкідливих звичок та проблем із здоров'ям.
Можу самостійно усувати проблеми та знаходити спільну мову зі складними клієнтами.

Вмію будувати довірчі стосунки з людьми.
Добре працюю як самостійно, так і в команді.
Захоплююсь бальними танцями, живописом, грою на барабанах. Люблю подорожувати.
Шукаю роботу господині офісу, салону чи клініки.
Бажано офіційне оформлення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: