Олена
Адміністратор, офіс-менеджер, сoffee lady, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 48 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5828649
Work experience
Офіс-менеджер
from 11.2023 to now
(6 months)
Німецьке Товариство., Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Забеспечую затишок та порядок в офісі.
Вирішую поточні питання з орендодавцем та контролюю ремонтні роботи.
Замовляю воду, чай/каву, снекі, канцтовари, госптоври, вивіз макулатури.
Співпрацюю з постачальниками та кур"єрами, роблю поштові відправлення.
Зустрічаю Гостей офісу, пропоную напої та снеки. Супроводжую зустрічі,
організовую каво - брейки чи викликаю кейтерінг.
Допомагаю співробітникам з друком та скануванням документів. Відслідковую обіг пропускних карток.
Співпрацюю з фінансовим відділом (переклад рахунків та накладних) Привітання колег та організація вечірок)
Food zone administrator
from 02.2022 to 11.2022
(9 months)
Посольство Бразилії, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Керування відділом клінінга.
Зустріч гостей, приготування напоїв та снеків.
Замовлення продуктів, миючих засобів.
Ведення звітності витратних матеріалів.
Допомога HR в організації свят в Посольстві та Резиденції
Cafe officer/coffee lady
from 01.1999 to 05.2019
(20 years 4 months)
British Council, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Зустріч гостей, обслуговування персоналу та слухачів курсів.
Приготування гарячих напоїв та десертів для відвідувачів.
Планування, організація та проведення зустрічей, фуршетів, кава-брейків та корпоративів.
Оформлення приміщення для свят.
Закупівля всього необхідного для забезпечення роботи кафе та проведення офісних заходів.
Координування роботи клінерів та технічного персоналу.
Робота з кур'єрськими службами та постачальниками
Відповідальна за санітарний стан офісу, надання першої допомоги, дотримання пожежної безпеки та child protection.
Прибирання зони кафетерію, миття посуду.
Additional education and certificates
British Council, курси англійської мови
2010, 3 роки
Гете Інститут, курси німецької мови
2017, 6 місяців
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- German — beginner
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Протягом двадцяти років я спілкувалася з великою кількістю гостей та студентів – слухачів курсів.
Була у відмінних стосунках із співробітниками офісу.
Організувала та провела багато заходів.
Я відповідальна та врівноважена.
Швидко навчаюсь і адаптують.
Шкідливих звичок немає.
Можу самостійно вирішувати проблеми та знаходити спільну мову зі складними клієнтами.
У списку моїх хобі – бальні танці, живопис, гра на барабанах. Люблю подорожувати.
Буду рада знайомству з вашою компанією та співпраці.
More resumes of this candidate
20 000 UAH
Kyiv
Specialized secondary education · Full-time, part-time
- Офіс-менеджер, Німецьке Товариство, 6 months
Similar candidates
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Kyiv
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 UAH, Kyiv, Boryspil
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 UAH, Kyiv