Resume from May 9, 2024

Олена

Адміністратор, офіс-менеджер, сoffee lady, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 11.2023 to now (6 months)
Німецьке Товариство., Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Забеспечую затишок та порядок в офісі.
Вирішую поточні питання з орендодавцем та контролюю ремонтні роботи.

Замовляю воду, чай/каву, снекі, канцтовари, госптоври, вивіз макулатури.

Співпрацюю з постачальниками та кур"єрами, роблю поштові відправлення.

Зустрічаю Гостей офісу, пропоную напої та снеки. Супроводжую зустрічі,
організовую каво - брейки чи викликаю кейтерінг.

Допомагаю співробітникам з друком та скануванням документів. Відслідковую обіг пропускних карток.

Співпрацюю з фінансовим відділом (переклад рахунків та накладних) Привітання колег та організація вечірок)

Food zone administrator

from 02.2022 to 11.2022 (9 months)
Посольство Бразилії, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Керування відділом клінінга.
Зустріч гостей, приготування напоїв та снеків.
Замовлення продуктів, миючих засобів.
Ведення звітності витратних матеріалів.
Допомога HR в організації свят в Посольстві та Резиденції

Cafe officer/coffee lady

from 01.1999 to 05.2019 (20 years 4 months)
British Council, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Зустріч гостей, обслуговування персоналу та слухачів курсів.

Приготування гарячих напоїв та десертів для відвідувачів.

Планування, організація та проведення зустрічей, фуршетів, кава-брейків та корпоративів.

Оформлення приміщення для свят.

Закупівля всього необхідного для забезпечення роботи кафе та проведення офісних заходів.

Координування роботи клінерів та технічного персоналу.

Робота з кур'єрськими службами та постачальниками

Відповідальна за санітарний стан офісу, надання першої допомоги, дотримання пожежної безпеки та child protection.

Прибирання зони кафетерію, миття посуду.

Additional education and certificates

British Council, курси англійської мови

2010, 3 роки

Гете Інститут, курси німецької мови

2017, 6 місяців

Knowledge and skills

MS Excel MS Word

Language proficiencies

  • English — average
  • German — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Протягом двадцяти років я спілкувалася з великою кількістю гостей та студентів – слухачів курсів.
Була у відмінних стосунках із співробітниками офісу.
Організувала та провела багато заходів.
Я відповідальна та врівноважена.
Швидко навчаюсь і адаптують.
Шкідливих звичок немає.
Можу самостійно вирішувати проблеми та знаходити спільну мову зі складними клієнтами.
У списку моїх хобі – бальні танці, живопис, гра на барабанах. Люблю подорожувати.

Буду рада знайомству з вашою компанією та співпраці.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: