Resume from March 28, 2020

Юлія

Помощник главного бухгалтера, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 07.2012 to 02.2014 (1 year 7 months)
ТОВ Айти Аутсорсинг Юкрейн, Киев (IT)

Education

КНУТД

Экономика предприятия, специалист, Киев
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 8 months)

Additional information

⁕ Дод. інформація, професійні навички та ін.:
- 1С 7/8, УТП/УПП;
- Microsoft Office, MO Vision, Adobe Photoshop CS2;
- Me.DOC, Арт-Звіт, iFOBS и пр..
⁕ Знання мов:
Українська - вільна, англійська — upper Intermediate, російська - вільна.
⁕ Досвід роботи:
ТОВ Авіатек Інвестментс Юкрейн (2020р.):
Бухгалтер ЗЕД - ведення ТОВ, послуги, експорт, ПДВ;
ТОВ Енерго Трейд (2017-2019 рр.):
Помічник/заст. гол. бух. ЗЕД. - ведення ТОВ, виробництво, експорт, ПДВ;
ТОВ НВП Екозахист (2016-2017 рр.):
Пом. керівника/бухгалтер;
Мережа Люксоптика (2015 р.):
Бухгалтер - ведення ФОП (70 чол., роздріб);
ТОВ Укртехнопром, ТД-Атон (2014 р.):
Помічник керівника - прийом та розподіл вх./вих. кореспонденції між співроб. компанії, реєстрація в журналі обліку, організація поштових відправлень, зустріч гостей в офісі, вик. завдань керівництва, переклад з/на укр./рос./англ., створ. презентацій укр./рос./англ. мовами та ін.);
Компанія Depositphotos (2012-2014 рр.):
Бухгалтер ЗЕД - повне ведення ФОП (40 чол.);
Фотосалон «Фото» (2010-2011 рр.):
Продавець-дизайнер - робота з покупцями, прийом/продаж/зберігання товару, прийом, обробка, друк та видача фотографій на документи, продажу товару з магазину, проведення інвентаризації та переоцінка;
Спеціалізована школа №130 ім. Данте Аліг'єрі (2010 р.):
Секретар - первинна консультація, прийом, реєстрація та зберігання документів;
ПП/роздрібна торгівля (2009 – 2010 рр.):
Товарознавець, забезпечення ефективної та безперебійної роботи, вивчення купівельного попиту і розробка нових напрямків в асортименті товару, ціноутворення, замовленням та управління товарними запасами, ведення обліку реалізації та залишків товару, ведення первинної бухгалтерії, складання звітів;
ВАТ СК «Країна» (2008-2009 рр.):
Фахівець організації документообігу відділу організації документообігу бек-компанії - первинна консультація клієнтів, прийом та реєстрація заяв про настання страхової події, бронювання, зберігання та видача док. та ін..
Особисті якості:
Пунктуальність, відповідальність, висока працездатність, уважність, аналітичне мислення, грамотність, здатність швидко навчатися, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення.
Хобі, захоплення - шахи, література, малювання, верхова їзда, плавання, теніс та ін ..
Мета - отримати постійну, перспективну, добре оплачувану роботу з подальшим кар'єрним ростом, в дружному колективі. Бажання реалізовувати свої навички і купувати нові.

Готовність до відряджень.


Будь-яка інша інформація, а також рекомендації з місця роботи будуть надані при необхідності.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: