Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2020

Юлія

Помощник главного бухгалтера, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
34 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 07.2012 по 02.2014 (1 год 7 месяцев)
ТОВ Айти Аутсорсинг Юкрейн, Киев (IT)

Образование

КНУТД

Экономика предприятия, специалист, Киев
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 8 месяцев)

Дополнительная информация

⁕ Дод. інформація, професійні навички та ін.:
- 1С 7/8, УТП/УПП;
- Microsoft Office, MO Vision, Adobe Photoshop CS2;
- Me.DOC, Арт-Звіт, iFOBS и пр..
⁕ Знання мов:
Українська - вільна, англійська — upper Intermediate, російська - вільна.
⁕ Досвід роботи:
ТОВ Авіатек Інвестментс Юкрейн (2020р.):
Бухгалтер ЗЕД - ведення ТОВ, послуги, експорт, ПДВ;
ТОВ Енерго Трейд (2017-2019 рр.):
Помічник/заст. гол. бух. ЗЕД. - ведення ТОВ, виробництво, експорт, ПДВ;
ТОВ НВП Екозахист (2016-2017 рр.):
Пом. керівника/бухгалтер;
Мережа Люксоптика (2015 р.):
Бухгалтер - ведення ФОП (70 чол., роздріб);
ТОВ Укртехнопром, ТД-Атон (2014 р.):
Помічник керівника - прийом та розподіл вх./вих. кореспонденції між співроб. компанії, реєстрація в журналі обліку, організація поштових відправлень, зустріч гостей в офісі, вик. завдань керівництва, переклад з/на укр./рос./англ., створ. презентацій укр./рос./англ. мовами та ін.);
Компанія Depositphotos (2012-2014 рр.):
Бухгалтер ЗЕД - повне ведення ФОП (40 чол.);
Фотосалон «Фото» (2010-2011 рр.):
Продавець-дизайнер - робота з покупцями, прийом/продаж/зберігання товару, прийом, обробка, друк та видача фотографій на документи, продажу товару з магазину, проведення інвентаризації та переоцінка;
Спеціалізована школа №130 ім. Данте Аліг'єрі (2010 р.):
Секретар - первинна консультація, прийом, реєстрація та зберігання документів;
ПП/роздрібна торгівля (2009 – 2010 рр.):
Товарознавець, забезпечення ефективної та безперебійної роботи, вивчення купівельного попиту і розробка нових напрямків в асортименті товару, ціноутворення, замовленням та управління товарними запасами, ведення обліку реалізації та залишків товару, ведення первинної бухгалтерії, складання звітів;
ВАТ СК «Країна» (2008-2009 рр.):
Фахівець організації документообігу відділу організації документообігу бек-компанії - первинна консультація клієнтів, прийом та реєстрація заяв про настання страхової події, бронювання, зберігання та видача док. та ін..
Особисті якості:
Пунктуальність, відповідальність, висока працездатність, уважність, аналітичне мислення, грамотність, здатність швидко навчатися, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення.
Хобі, захоплення - шахи, література, малювання, верхова їзда, плавання, теніс та ін ..
Мета - отримати постійну, перспективну, добре оплачувану роботу з подальшим кар'єрним ростом, в дружному колективі. Бажання реалізовувати свої навички і купувати нові.

Готовність до відряджень.


Будь-яка інша інформація, а також рекомендації з місця роботи будуть надані при необхідності.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: