Юлія
Помічник керівника, 18 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/518752/
Дополнительная информация
⁕ Дод. інформація, професійні навички та ін.:
- 1С 7/8, УТП/УПП;
- Microsoft Office, MO Vision, Adobe Photoshop CS2;
- Me.DOC, Арт-Звіт, iFOBS и пр..
⁕ Знання мов:
Українська - вільна, англійська — upper Intermediate, російська - вільна.
⁕ Досвід роботи:
ТОВ Авіатек Інвестментс Юкрейн (2020р.):
Бухгалтер ЗЕД - ведення ТОВ, послуги, експорт, ПДВ;
ТОВ Енерго Трейд (2017-2019 рр.):
Помічник/заст. гол. бух. ЗЕД. - ведення ТОВ, виробництво, експорт, ПДВ;
ТОВ НВП Екозахист (2016-2017 рр.):
Пом. керівника/бухгалтер;
Мережа Люксоптика (2015 р.):
Бухгалтер - ведення ФОП (70 чол., роздріб);
ТОВ Укртехнопром, ТД-Атон (2014 р.):
Помічник керівника - прийом та розподіл вх./вих. кореспонденції між співроб. компанії, реєстрація в журналі обліку, організація поштових відправлень, зустріч гостей в офісі, вик. завдань керівництва, переклад з/на укр./рос./англ., створ. презентацій укр./рос./англ. мовами та ін.);
Компанія Depositphotos (2012-2014 рр.):
Бухгалтер ЗЕД - повне ведення ФОП (40 чол.);
Фотосалон «Фото» (2010-2011 рр.):
Продавець-дизайнер - робота з покупцями, прийом/продаж/зберігання товару, прийом, обробка, друк та видача фотографій на документи, продажу товару з магазину, проведення інвентаризації та переоцінка;
Спеціалізована школа №130 ім. Данте Аліг'єрі (2010 р.):
Секретар - первинна консультація, прийом, реєстрація та зберігання документів;
ПП/роздрібна торгівля (2009 – 2010 рр.):
Товарознавець, забезпечення ефективної та безперебійної роботи, вивчення купівельного попиту і розробка нових напрямків в асортименті товару, ціноутворення, замовленням та управління товарними запасами, ведення обліку реалізації та залишків товару, ведення первинної бухгалтерії, складання звітів;
ВАТ СК «Країна» (2008-2009 рр.):
Фахівець організації документообігу відділу організації документообігу бек-компанії - первинна консультація клієнтів, прийом та реєстрація заяв про настання страхової події, бронювання, зберігання та видача док. та ін..
Особисті якості:
Пунктуальність, відповідальність, висока працездатність, уважність, аналітичне мислення, грамотність, здатність швидко навчатися, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення.
Хобі, захоплення - шахи, література, малювання, верхова їзда, плавання, теніс та ін ..
Мета - отримати постійну, перспективну, добре оплачувану роботу з подальшим кар'єрним ростом, в дружному колективі. Бажання реалізовувати свої навички і купувати нові.
Готовність до відряджень.
Будь-яка інша інформація, а також рекомендації з місця роботи будуть надані при необхідності.
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Бухгалтер, ТОВ Айти Аутсорсинг Юкрейн, 1 год 7 месяцев
18 000 грн
Киев, Удаленно
Полная занятость, неполная занятость
⁕ Дод. інформація, професійні навички та ін.: - 1С 7/8, УТП/УПП; - Microsoft Office, MO Vision, Adobe Photoshop CS2; - Me.DOC, Арт-Звіт, iFOBS и пр.. ⁕ Знання мов: Українська - вільна, англійська — upper...
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Тернополь, Харьков, Удаленно -
Офіс-менеджер, оператор ПК, діловод
20000 грн, Киев -
Помічник керівника
Киев -
Адміністративний, секретар
Киев, Чернигов, Нежин -
Офіс-менеджер, адміністратор
30000 грн, Киев -
Помічник керівника
Киев