Юлія
Адміністратор, 18 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 34 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/816079
Дополнительная информация
⁕ Дод. інформація, професійні навички та ін.:
- 1С 7/8, УТП/УПП;
- Microsoft Office, MO Vision, Adobe Photoshop CS2;
- Me.DOC, Арт-Звіт, iFOBS и пр..
⁕ Знання мов:
Українська - вільна, англійська — upper Intermediate, російська - вільна.
⁕ Досвід роботи:
ТОВ Авіатек Інвестментс Юкрейн (2020р.):
Бухгалтер ЗЕД - ведення ТОВ, послуги, експорт, ПДВ;
ТОВ Енерго Трейд (2017-2019 рр.):
Помічник/заст. гол. бух. ЗЕД. - ведення ТОВ, виробництво, експорт, ПДВ;
ТОВ НВП Екозахист (2016-2017 рр.):
Пом. керівника/бухгалтер;
Мережа Люксоптика (2015 р.):
Бухгалтер - ведення ФОП (70 чол., роздріб);
ТОВ Укртехнопром, ТД-Атон (2014 р.):
Помічник керівника - прийом та розподіл вх./вих. кореспонденції між співроб. компанії, реєстрація в журналі обліку, організація поштових відправлень, зустріч гостей в офісі, вик. завдань керівництва, переклад з/на укр./рос./англ., створ. презентацій укр./рос./англ. мовами та ін.);
Компанія Depositphotos (2012-2014 рр.):
Бухгалтер ЗЕД - повне ведення ФОП (40 чол.);
Фотосалон «Фото» (2010-2011 рр.):
Продавець-дизайнер - робота з покупцями, прийом/продаж/зберігання товару, прийом, обробка, друк та видача фотографій на документи, продажу товару з магазину, проведення інвентаризації та переоцінка;
Спеціалізована школа №130 ім. Данте Аліг'єрі (2010 р.):
Секретар - первинна консультація, прийом, реєстрація та зберігання документів;
ПП/роздрібна торгівля (2009 – 2010 рр.):
Товарознавець, забезпечення ефективної та безперебійної роботи, вивчення купівельного попиту і розробка нових напрямків в асортименті товару, ціноутворення, замовленням та управління товарними запасами, ведення обліку реалізації та залишків товару, ведення первинної бухгалтерії, складання звітів;
ВАТ СК «Країна» (2008-2009 рр.):
Фахівець організації документообігу відділу організації документообігу бек-компанії - первинна консультація клієнтів, прийом та реєстрація заяв про настання страхової події, бронювання, зберігання та видача док. та ін..
Особисті якості:
Пунктуальність, відповідальність, висока працездатність, уважність, аналітичне мислення, грамотність, здатність швидко навчатися, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення.
Хобі, захоплення - шахи, література, малювання, верхова їзда, плавання, теніс та ін ..
Мета - отримати постійну, перспективну, добре оплачувану роботу з подальшим кар'єрним ростом, в дружному колективі. Бажання реалізовувати свої навички і купувати нові.
Готовність до відряджень.
Будь-яка інша інформація, а також рекомендації з місця роботи будуть надані при необхідності.
Другие резюме этого кандидата
15 000 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Бухгалтер, ТОВ Айти Аутсорсинг Юкрейн, 1 год 7 месяцев
18 000 грн
Киев, Удаленно
Полная занятость, неполная занятость
⁕ Дод. інформація, професійні навички та ін.: - 1С 7/8, УТП/УПП; - Microsoft Office, MO Vision, Adobe Photoshop CS2; - Me.DOC, Арт-Звіт, iFOBS и пр.. ⁕ Знання мов: Українська - вільна, англійська — upper...
Похожие кандидаты
Менеджер, адміністратор, промоутер
15000 грн, Киев, Удаленно
Адміністратор, перекладач, копірайтер
20000 грн, Другие страны, Удаленно
Адміністратор, заступник керуючого
29500 грн, Киев
Адміністратор, діловод, HR менеджер
Киев, Бровары
Адміністратор
Киев
Адміністратор
Киев