Resume from April 29, 2024 PRO

Юлія

Бухгалтер

Employment:
Part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер провідний

from 09.2021 to now (2 years 8 months)
Смарт Поінт Україна, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- ведення ТОВ та ФОП на спрощеній системі;
- відкриття, закриття, повний супровід ФОП;
- ведення кадрової документації (прийом, звільнення, штатний розпис та інше);
- ведення первинної документації (договори, додаткові угоди, рахунки, видаткові накладні та акти);
- нарахування та проведення розрахунку заробітної плати, відпусток, невикористаної відпустки, лікарняних, декретних, інвалідів;
- облік розрахунку з постачальниками та покупцями;
- списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів та МШП, знос;
- проведення авансових звітів та поворотної фінансової допомоги; ведення касової книги;
- ЗЕД;
- реєстрація ПН, контроль податкових зобов’язань та податкового кредиту, декларація ПДВ;
- подання таблиць даних, розблокування ПН
- робота у програмі 1С УТП, BAS, Клієнт-Банк (гривня, долари, євро), електронний кабінет платника, MEDoc, Вчасно, Документ Онлайн, Едін, Постер, Дія;
- підготовка та подання звітів з ЄСВ, єдиного податку, декларація про майновий стан та доходи, декларація з акцизного податку, об'єднаний звіт, баланс;
- фінансовий аналіз та планування діяльності підприємств;
- консультування клієнтів, контроль сплати податків.

Бухгалтер

from 10.2020 to 06.2021 (8 months)
АО «Юридическая компания Советник», Запоріжжя (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- ведення ФОП та ТОВ на спрощеній системі;
- ведення кадрової документації (прийом, звільнення, штатний розпис та інше);
- ведення первинної документації (договори, додаткові угоди, рахунки, видаткові накладні та акти);
- нарахування та проведення розрахунку заробітної плати, відпусток, невикористаної відпустки, лікарняних, декретних, інвалідів;
- облік розрахунку з постачальниками та покупцями;
- списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів та МШП, знос;
- проведення авансових звітів та поворотної фінансової допомоги; ведення касової книги;
- розрахунок акцизного податку (роздрібний продаж алкогольних напоїв/тютюну), заповнення КОРО, реєстрація нових КОРО;
- робота в програмі 1С7, 1С8, Клієнт-Банк, електронний кабінет платника, MEDoc, Постер;
- здавання звітів з ЄСВ, єдиного податку, декларація про майновий стан та доходи, декларація з акцизного податку, 1-ДФ, баланс;
- Консультування клієнтів, контроль сплати податків, контроль сплати податків.

ФОП

from 05.2016 to 11.2019 (3 years 6 months)
ФОП, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

Бухгалтер по розрахунку заробітної плати

from 09.2015 to 12.2015 (3 months)
Інтеркомп, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- розрахунок заробітньої плати;
- виплата заробітної плати та податків;
- підготовка та здавання звітності із заробітної плати;
- формування довідок про доходи.

Головний бухгалтер

from 10.2014 to 07.2015 (9 months)
КЗ "ЛДНЗ ЯСКТ №134", Луганськ (Освіта, наука)

- розрахунок заробітної плати;
- виплата заробітної плати та податків;
- підготовка та здавання звітності із заробітної плати;
- складання та складання звітів до фондів соціального страхування, статистичної звітності з праці та заробітної плати, ПДФО, ЄСВ;
- відображення операцій із заробітної плати у бухгалтерському та податковому обліку;
- складання документів щодо фінансової звітності та подача їх до державних установ;
- ведення бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій (облік основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, результатів господарсько-фінансової діяльності, розрахунків із постачальниками та замовниками, а також за надані послуги);
- облік харчування;
- нарахування батьківської оплати;
- відображення у бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей;
- здійснення операції з прийому, обліку, видачі коштів;
- ведення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги;
- проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей підприємства;
- підготовка внутрішньої звітності;
- складання актів звірок, контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями;
- прийом, відправка, реєстрація кореспонденції;
- праця з казначейством.

Головний бухгалтер

from 09.2013 to 10.2014 (1 year 1 month)
КЗ "ДНЗ я/с №21 г. Луганска", Луганськ (Освіта, наука)

- розрахунок заробітної плати;
- виплата заробітної плати та податків;
- підготовка та здавання звітності із заробітної плати;
- складання та складання звітів до фондів соціального страхування, статистичної звітності з праці та заробітної плати, ПДФО, ЄСВ;
- відображення операцій із заробітної плати у бухгалтерському та податковому обліку;
- складання документів щодо фінансової звітності та подача їх до державних установ;
- ведення бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій (облік основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, результатів господарсько-фінансової діяльності, розрахунків із постачальниками та замовниками, а також за надані послуги);
- облік харчування;
- нарахування батьківської оплати;
- відображення у бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей;
- здійснення операції з прийому, обліку, видачі коштів;
- ведення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги;
- проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей підприємства;
- підготовка внутрішньої звітності;
- складання актів звірок, контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями;
- прийом, відправка, реєстрація кореспонденції;
- праця з казначейством.

Бухгалтер

from 01.2011 to 09.2013 (2 years 8 months)
КЗ "ДНЗ я/с №21 г. Луганска", Луганськ (Освіта, наука)

- розрахунок заробітної плати;
- виплата заробітної плати та податків;
- підготовка та здавання звітності із заробітної плати;
- складання та складання звітів до фондів соціального страхування, статистичної звітності з праці та заробітної плати, ПДФО, ЄСВ;
- відображення операцій із заробітної плати у бухгалтерському та податковому обліку;
- складання документів щодо фінансової звітності та подача їх до державних установ;
- ведення бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій (облік основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, результатів господарсько-фінансової діяльності, розрахунків із постачальниками та замовниками, а також за надані послуги);
- облік харчування;
- нарахування батьківської оплати;
- відображення у бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей;
- здійснення операції з прийому, обліку, видачі коштів;
- ведення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги;
- проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей підприємства;
- підготовка внутрішньої звітності;
- складання актів звірок, контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями;
- прийом, відправка, реєстрація кореспонденції;
- праця з казначейством.

Education

ВНУ ім. В. Даля

Економика підприємства, Луганськ
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Additional education and certificates

Microsoft Dynamics 365 Sales Essential Training

2 дні
Certificate

Learning Microsoft Dynamics 365: The Basics

1 день
Certificate

Learning Microsoft Dynamics for Customer Service

3 дні
Certificate

Excel for Accounting

1 день
Certificate

QuickBooks Payroll Essential Training

3 дні
Certificate

QuickBooks Pro 2021 Essential Training

1 день
Certificate

QuickBooks Online Essential Training

1 місяць
Certificate

QuickBooks and Excel: Importing and Exporting Transactions

2 дні
Certificate

SAP Financials Essential Training

5 днів
Certificate

Salesforce Essential Training

14 днів
Certificate

Learning HubSpot

1 день
Certificate

Learning Bitcoin and Other Cryptocurrencies

7 днів
Certificate

Cryptocurrency Foundations

3 дні
Certificate

Efficient Time Management

5 днів
Certificate

Освітній серіал ChatGPT для підвищення власної ефективності

1 день
Certificate

Knowledge and skills

MS Word MS Office Google Docs Google 1С:Бухгалтерія MS Excel M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Управління торговим підприємством BAS SAP ERP Salesforce QuickBooks Microsoft Dynamics CRM HubSpot Time management Slack Dropbox Basecamp Проведення зустрічей в Zoom

Language proficiencies

  • English — above average
  • Spanish — beginner

Additional information

Особисті якості: старанність, відповідальність, уважність, комунікабельність, вміння працювати з великим обсягом інформації; педантичність у роботі; висока працездатність, вміння працювати у команді, робота на результат.
Водійське посвідчення кат. В.

Similar candidates

Бухгалтер
50000 UAH, Remote, Kyiv

Бухгалтер
Remote

Бухгалтер
20000 UAH, Remote, Kyiv

Бухгалтер
Remote

Бухгалтер
10000 UAH, Remote, Brovary

Бухгалтер (ФОП)
Remote, Kyiv

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: