Resume from June 19, 2024 PRO

Андрій

Директор, керівник філії

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City of residence:
Svitlovodsk
Ready to work:
Kremenchuk, Svitlovodsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу

from 10.2020 to 12.2023 (3 years 2 months)
Дентал Депо Україна, Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
Реформа відділу продажу, організація роботи, підбір персоналу;
автоматизація бізнес-процесів;
контроль роботи та керівництво компанією в розрізі адміністрування;
пошук клієнтів, проведення переговорів, укладання угод;
побудова оптового відділу
Розробка комерційної стратегії підприємства.
Визначення каналів продажу.
Оперативний контроль роботи менеджерів із продажу.
Оцінка ефективності роботи підрозділів та впровадження заходів щодо покращення результатів.
Проведення презентацій та переговорів.
Організація навчання менеджерів.
Формування цінової політики та політики знижок.
Координація маркетингової активності
оптимізація роботи відділу продажу, розподіл зон відповідальності підрозділів.
Впровадження нової політики знижок.
Підготовка документації для реєстрації продукції (імпорт) у відповідних державних органах сертифікації та реєстрації.

Досягнення:
Відділ продажів (роздріб) – реформований; переведений у систему "PreSell";
Чітке районування та маршрутизація територій;
Первинний підбір та навчання менеджерів.
Розробка систем знижок для відділу опт;
Впровадження системи роботи "Тягни-штовхай" у відділі опт;
Впровадження звітної групи у торгових командах.
Розроблено системи мотивації для різних відділів підприємства.
Проведено налагодження роботи складу та логістики.
Зареєстровано кілька імпортних виробників.

Бухгалтер

from 11.2019 to 10.2020 (11 months)
Дентал Депо Запоріжжя, Запоріжжя (Продаж товарів медичного призначення (напрямок стоматологія))

Реформа відділу продажу, організація роботи, підбір персоналу;
- автоматизація бізнес-процесів;
- Контроль роботи та адміністрування компанії;
- Пошук клієнтів, проведення переговорів, укладання угод;
- Побудова оптового відділу
- розробка комерційної стратегії підприємства.
- визначення каналів продажів.
- Оперативний контроль роботи менеджерів із продажу.
- Оцінка ефективності роботи підрозділу та впровадження заходів щодо покращення результатів.
- Проведення презентацій та переговорів.
- Організація навчання менеджерів.
- формування цінової політики та політики знижок.
- Координація маркетингової активності
- Оптимізація роботи відділу продажу, розподіл зон відповідальності підрозділів.
- Впровадження нової політики знижок.

Територіальний менеджер

from 08.2016 to 10.2019 (3 years 2 months)
Вінфорт, Запоріжжя (Продаж імпортного алкоголю)

Обов'язки:

Організація продажу товарів Клієнтам найбільш повного задоволення їх потреб і максимального збуту підприємства.
Розробка планів збуту у регіоні, програми збільшення обсягів збуту, координація їх виконання.
Організація та розвиток системи дистрибуції в регіоні,
Здійснення пошуку оптових покупців (клієнтів), партнерів (для спільного освоєння регіонального ринку).
Розвиток прибуткових нових напрямів, одночасно з розширенням існуючого бізнесу.
Здійснення пошуку нових клієнтів, доведення до них комерційної інформації про товари підприємства.
Отримання необхідних відомостей (реквізити) в організацію комерційної угоди. Підготовка (за потреби) договорів поставки.
Контролює достовірність відомостей про клієнтів та своєчасне внесення їх до бази даних.
Контроль та прогноз надходження коштів. Оформлення документів на відпустку товару.
Резервування ТМЦ для клієнтів згідно з отриманими заявками.
Подання звітів про продаж за період та інші необхідні звіти.
Консультація клієнтів з питань якості, умов продажу, упаковки, виробника, термінів реалізації та зберігання, сертифікації, попиту, цін і знижок.
Інформування клієнтів про надходження нового товару, надає прайс-листи та рекламні матеріали.
Контролює правильне виконання клієнтами договірних зобов'язань.
Забезпечення правильності та своєчасності надходження платежів за товар.
Участь у підготовці та впровадження нових форм роботи з клієнтами, удосконалення старих.
Розгляд прохань та скарг клієнтів.
Участь у переговорах.
Контролює зміну статусу, платоспроможності та інші зміни клієнтської бази.
Участь у реалізації стратегії продажу компанії на території представництва.
Координація та контроль діяльності зі збуту продукції через регіональних дистриб'юторів та субдистриб'юторів.
Контролює роботу з ключовими, мережевими та складними клієнтами.
Здійснення збору інформації про регіональний ринок (кількість та профіль суб'єктів господарювання в регіоні, кількість населення, загальний рівень цін та співвідношення заробітної плати, основний споживчий попит, діяльність конкурентів у регіоні, ін.).

Досягнення:

Підключення партнера під виведення нової продукції ринку.
Виведення нової продукції ринку.
Вимкнення найменш ефективного партнера.
Перерозподіл продукту у портфелях партнерів.
Виконання (перевиконання) планових показників (як за валом, так і з покриття).
Мотиваційні програми для партнерів
Розширення представленості у локальних мережах.

Супервайзер

from 01.2016 to 06.2016 (5 months)
Укрсоюз ДК, Запоріжжя (Харчова промисловість)

Обов'язки:
1.Постановка завдань, розподіл обов'язків працівників;
2.Оцінка якості роботи кожного співробітника;
3. Організація навчального процесу, знайомство нових співробітників із політикою підприємства;
4. Об'єктивний аналіз роботи співробітників, присутність на переговорах з клієнтами для спостереження за професійною поведінкою працівників;
5.Контроль графіка робіт, розстановка персоналу з урахуванням штатного розкладу підприємства;
6.Формування доброзичливої ​​атмосфери у колективі, здатність уникати конфліктних ситуацій;
7.Передача інформації про звільнення співробітників керівництву;
8. Ведення переговорів із ключовими партнерами;
9.Перевірка наявності у робітників матеріально-технічних та інформаційних ресурсів, необхідних для роботи;
10. Забезпечення взаємодії колективу з усіма підрозділами підприємства;
11.Визначати вимоги до кандидатів під час прийняття на роботу, брати участь у виборі претендентів на посаду;
12. Усунення причин, які можуть вплинути на погіршення якості виконуваних робіт;
13.Складання звітності перед начальством.

Досягнення:
1.Формування команди
2. Стабільне зростання показників
3. Розвиток персоналу

Супервайзер

from 01.2014 to 09.2015 (1 year 8 months)
Альпіна, Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
1. Постановка завдань, розподіл обов'язків працівників;
2. Оцінка якості роботи кожного працівника;
3. Організація навчального процесу, знайомство нових співробітників із політикою підприємства;
4. Об'єктивний аналіз роботи працівників, присутність на переговорах із клієнтами для спостереження за професійною поведінкою працівників;
5. Контроль графіка робіт, розміщення персоналу з урахуванням штатного розкладу підприємства;
6. Формування доброзичливої ​​атмосфери у колективі, здатність уникати конфліктних ситуацій;
7. Передача інформації про звільнення співробітників керівництву;
8. Ведення переговорів із ключовими партнерами;
9. Перевірка наявності у робітників матеріально-технічних та інформаційних ресурсів, необхідних для роботи;
10. Забезпечення взаємодії колективу з усіма підрозділами підприємства;
11. Визначати вимоги до кандидатів під час прийняття на роботу, брати участь у виборі претендентів на посаду;
12. Усунення причин, які можуть вплинути на погіршення якості виконуваних робіт;
13. Упорядкування звітності перед начальством.

Досягнення:
1.Формування команди
2. Стабільне зростання показників
3. Розвиток персоналу
4. Найкраща команда квітень 2014

Торговий агент

from 05.2010 to 01.2014 (3 years 8 months)
Альпіна, Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
• обслуговування існуючих клієнтів (згідно з чітким маршрутом відвідування), пошук нових
• відстеження дебіторської заборгованості
• контроль за дотриманням корпоративних блоків
• ведення звітної документації
• виконання планових показників за різними абсолютними та відносними показниками, збір замовлень
• виконання завдань щодо збільшення видимості, доступності та впізнаваності брендів компанії
• побудова оптимальних продажів та взаємовідносин зі своїми клієнтами
• розробка оптимальної експозиції та товарних запасів у торгових точках
• контроль доставки товару
•пошук нових клієнтів
•ведення переговорів
Досягнення:
1. багаторазовий кращий агент місяця
2. найкращий агент 2010 року
3. перехід посаду СВ

Education

Запорізький Національний Технічний Університет

РадіоПриладоБудування, Системи Захисту Інформації від Несанкціонованого Доступу, Запоріжжя
Higher, from 2003 to 2009 (6 years)

Additional education and certificates

Технології лідерства для прориву професійних результатів супервайзерів (В. Кірічек)

17-18 травня 2014

10 кроків успішного візиту (О. Рибалко)

17-18 вересня 2010

Цикл Супервайзера (О. Рибалко)

16-17 листопада 2013

Подолай себе (О. Рибалко)

17-18 серпня 2013

Language proficiencies

English — beginner

References

  • Мороз Олег Васильович

    Мороз Олег Васильович

    Власник підприємства, Дентал Депо Україна

    Contact details are hidden
  • Кеся Сергій Георгійович

    Кеся Сергій Георгійович

    Регіональний менеджер, Вінфорт

    Contact details are hidden
  • Черненко Тарас Сергійович

    Черненко Тарас Сергійович

    Керівник відділу продажів, Альпіна

    Contact details are hidden

Disability

3rd degree.

Additional information

- наявність прав водія категорії В та особистого автомобіля;
- не схильний вирішувати особисті питання у робочий час;
- у вільний час відвідую спортзал та тир;
- непридатний до військової служби з виключенням з війскового обліку.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: