Resume from April 23, 2024 PRO

Andrii

Support manager, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Молодший фахівець відділу ДБО,департамент ІТ

from 09.2023 to now (8 months)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (IT)

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

from 08.2018 to 08.2023 (5 years)
Idea Bank (Getin Holding S.A. group), Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

•• якісне спілкування та обслуговування клієнтів для забезпечення їх позитивного досвіду;
• розглядати вхідні звернення клієнтів;
• надавати запити на підтримку в різні відділи, якщо питання не входить до вашої компетенції.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 08.2017 to 12.2017 (4 months)
PRAVEX BANK Official (INTESA SANPAOLO GROUP), Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Активне залучення Клієнтів фізичних та юридичних осіб на обслуговування по всім банківським продуктам/послугам (кредитування, депозити, РКО та ін.), які пропонує Банк. Виконання плану продажів банківських послуг.
•Підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні Клієнтів Банку.
•Вибудовування плідної комунікації з іншими структурними підрозділами Банку з метою досягнення максимальної синергії продажів у всіх напрямках банківської діяльності та досягнення високої якості осервісу.
•Використання усіх доступних можливостей перехресних продажів існуючим Клієнтам.
•Здійснення активних дій по забезпеченню повернення заборгованості по кредитним операціям фізичних осіб.
•В разі необхідності, забезпечення ефективних рішень спірних питань, які виникають в роботі з Клієнтами.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

from 10.2016 to 07.2017 (9 months)
Kyivstar Business Hub, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Працював на загальній лінії ,та на вихідій.
Після місяця роботи, отримав підвищення та став спеціалістом на виділеному проекті.
На даний момент виконую обов'язки замісника керівника групи.
В мої обов'язки входить:
Телефонна консультація клієнтів по продуктам компанії
•Пошук і пропозиція оптимальних рішень для клієнта.
•Робота з базами даних, оперативне реагування на запити, пошук інформації, формулювання необхідної відповіді.
• Виконання звітів та поручень керівника групи.
•Контроль за виконанням дисциплінарних стандартів групи у Львові
•Проведення аналізу та роботу над помилками з операторами після прослуховування дзвінків

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

from 12.2015 to 09.2016 (9 months)
ARCE Contact center, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Працювала оператором на проекті "Воля"
А також оператор технічної підтримки проекту Oll.tv

Education

Тернопільський Національний Економічний Університет

Фінансів,фінанси в системі митних органів, Тернопіль
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)

Additional information

Додаткова інформація:
Мови: українська - рідна; російська - вільно; англійська-початківець;
Навички: Навички роботи з комп'ютером. Впевнений користувач MSOffice (Word, Excel, Access, PowerPoint); навички роботи з Інтернет (MSExplorer, MozillaFirefox, Opera, GoogleChrome); Знання офісної оргтехніки: (сканер, принтер); Вміння водити автомобіль (наявність водійського посвідчення)
Сильні сторони: комунікабельність, вміння тверезо оцінити ситуацію, швидка адаптація до будь-якої ситуації.
Інтереси, хобі:спорт

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: