Resume from August 18, 2023

Юлія

Фінансовий менеджер, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City of residence:
Zhmerynka
Ready to work:
Vinnytsia, Zhmerynka

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст

from 06.2021 to now (3 years)
Департамент фінансів Вінницької ОДА, Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом України «Про публічні закупівлі»;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону України «Про публічні закупівлі»;
7) здійснює інші дії, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.

Головний спеціаліст

from 09.2017 to 06.2021 (3 years 9 months)
Фінансове управління Вінницької РДА, Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечувала виконання покладених на відділ завдань щодо реалізації державної політики по галузі культура. 2. Опрацьовувала розрахункові показники районного бюджету на відповідний рік та безпосередньо приймала участь у складанні розрахунків до проєкту бюджету. 3. Здійснювала аналіз поданих головними розпорядниками бюджетних запитів, зведення та включення пропозицій до прогнозу бюджету району. 4.Узагальнювала подані головними розпорядниками пропозиції та контролювала складання тимчасового розпису на відповідний період. 5. Складала лімітні довідки з визначенням річних обсягів асигнувань в цілому по загальному та спеціальному фонду та доводила до головних розпорядників. 6. Здійснювала складання розпису видатків районного бюджету по закріплених галузях та установах. 7. Аналізувала пропозиції щодо внесення змін до помісячного розпису за обґрунтованим поданням головних розпорядників коштів, звертаючи особливу увагу на збалансування при внесенні змін. 8. Вела облік уточнених призначень по закріплених установах. 9. Забезпечувала протягом бюджетного періоду відповідність розпису районного бюджету встановленим бюджетним призначенням.
10. Приймала участь у складанні пояснювальної записки до квартальних та річного звітів про виконання районного бюджету.
11. Перевіряла правильність складання і затвердження кошторисів видатків, паспортів бюджетних програм по галузі культура.12. Здійснювала аналіз стану фінансового забезпечення, аналізувала надані головними розпорядниками заявки на фінансування, перевіряла залишки асигнувань та надавала пропозиції щодо фінансування закріплених установ начальнику фінансового управління. 13. Аналізувала показники та забезпечувала контроль за розвитком мережі, штатів і контингентів установ що фінансуються з районного бюджету. 14. Здійснювала контроль за ефективним витрачанням коштів по галузі культура. 15. Готувала інформації до Департаменту фінансів. 16. Приймала участь у підготовці інформації районній раді про стан виконання селищного бюджету за кожний звітний період. 17. Приймала участь у складанні річного та квартальних планів роботи відділу. 18. Приймала участь в проведенні економічного навчання та в роботі семінарів з працівниками бюджетних установ.

Менеджер

from 11.2016 to 03.2017 (4 months)
ФК "Кредит Маркет", Жмеринка (Фінанси, банки, страхування)

-навала первинну консультацію про послуги фінансової компанії;
-дотримувалась вимог внутрішніх нормативних документів щодо процесу оформлення, видачі та формування необхідного пакету документів клієнта, які необхідні для отримання, розірвання або супроводження споживчого кредиту в банку;
-виконувала планові показники по продажу банківських продуктів у сфері споживчого кредитування;
-виконувала задачі по залученню клієнтів та розповсюдженню рекламної продукції;
-здійснювала протидію спробам шахрайства згідно затверджених нормативних документів;
-виконувала задачі по зменшенню заборгованості.
-Виконувала усі поставленні задачі регіонального менеджера (збір звітів, допомога персоналу по роботі із клієнтами, програмним забезпеченням тощо)

Експерт з фінансових послуг

from 08.2016 to 10.2016 (2 months)
Платинум банк, Жмеринка (Фінанси, банки, страхування)

-надаю первинну консультацію про послуги банку та банківські кредитні продукти;
-дотримуюсь вимог внутрішніх нормативних документів щодо процесу оформлення, видачі та формування необхідного пакету документів клієнта, які необхідні для отримання, розірвання або супроводження споживчого кредиту в банку;
-виконую планові показники по продажу банківських продуктів у сфері споживчого кредитування;
-виконую задачі по залученню клієнтів та розповсюдженню рекламної продукції;
-здійснюю протидію спробам шахрайства згідно затверджених нормативних документів;
-виконую задачі по зменшенню заборгованості

Спеціаліст І категорії фінансово - господарського відділу

from 08.2003 to 08.2016 (13 years)
Фінансове упраління Жмеринської РДА, Жмеринка (Фінанси, банки, страхування)

прийом, облік, реєстрацію, контроль виконання документів, інформаційно-довідкове обслуговування і зберігання документної інформації.
Контроль якість підготовки, правильність складання, узгодження, затвердження документів, що подаються на підпис керівництву управління.
-Контроль за виконанням документів та доручень керівництва, живала оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їх виконання.
-Здійснювала організацію підготовки, ухвалення рішень і доведення їх до безпосередніх виконавців.
-Виконувала роботу з документаційного забезпечення кадрової діяльності підприємства:
- оформлення документів на відрядження;
- оформлення листків непрацездатності;
- ведення табелю обліку робочого часу;
- проводила касовий облік (видача з/пл. готівкокою, заповнювала відповідні документи)
-Забезпечую електронного зв’язку з Головним фінансовим управлінням та відділенням Державного казначейства.
-Забезпечую впровадження та належного функціонування типових автоматизованих робочих місць (АРМ), розроблених Міністерством фінансів України та виконання комплексу задач для районного рівня
-Організовувую та виконую роботу з програмними забезпечення АІС «Місцеві бюджети рівня районна, міст, сіл та селищ», «Merega M», АРМ «Звіт страхувальника»
-Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навики роботи в Інтерні (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) з електроною поштою (Outlook Express), електроне складання звітів (Бест Звiт Плюс).
-Впровадження та підтримка програмних продуктів по забезпеченню автоматизованого ведення бюджетних процесів.
- Перевіряю правильність складання та виконання кошторисів.
- Обробляю дані банківських виписок та інші доручення керівництва

Education

Буковинська Державна фінансова академія

Фінанси, Чернівці
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)

Професійні

Knowledge and skills

Користувач ПК Діловодство Робота з публічними закупівлями Робота з бухгалтерськими документами Економічний напрям роботи в бюджетній сфері Робота з кредитними продуктами

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Сімейний стан: заміжня, маю двох дітей 12-ти та 9 р.
Місце проживання: Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Леніна 40, кв. 48
Телефон, e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section); [open contact info](look above in the "contact info" section)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: