Resume from December 12, 2019 PRO

Олена

Адміністративний менеджер, аккаунт-администратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Административный ассистент

from 04.2019 to now (5 years 1 month)
International Medical Corps, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Асистент керівника/офіс-менеджер

from 08.2018 to 01.2019 (5 months)
ТОВ " ЛАМОР ЮКРЕЙН", Київ (Послуги з очищення навколишнього середовища)

Обов'язки офіс-менеджера:
-замовлення в офіс канцтоварів, продуктів, госп.товарів та ін.;
-контроль за станом майна і техніки, виклик майстрів по необхідності;
-документообіг;
-ведення протоколів засідань;
-друк, сканування, відправка документів;
-отримання документів, посилок;
-бронювання квитків, готелів, трансферу для співробітників та іноземних партнерів, адмінсупроводження;
-организаційна підтримка в проведенні виїзних заходів: проживання, обіди, трансфер, персонал;
-допомога в роботі співробітникам офісу;
-вхідні/вихідні дзвінки, електронна пошта, в т.ч. комунікація з іноземними партнерами;
-контроль оплат за електронні робочі сервіси та послуги;
-зустріч гостей.

Обов'язки асистента керівника:
-бронювання готелів, трансферу, покупка квитків;
-допомога в процедурі отримання візи;
-виконання особистих доручень: оплата рахунків, організація подарунків і т.п .;
-зустріч гостей (чай / кава)

Помічник керівника

from 01.2018 to 07.2018 (6 months)
Полімери, Київ (ПрАТ)

- вела ділову переписку з контрагентами;
- контролювала процес доставки сировини від партнерів, вела звітність оплат і поставок в Excel;
- виконувала частково функції логіста;
- замовляла канцтовари, побутову хімію та обіди в офіс;
- вела документообіг, відправляла кореспонденцію;
- допомагала бухгалтеру в частині формування пакету первинних документів для розрахунку.

Спеціаліст з лізингу

from 09.2017 to 12.2017 (3 months)
Лізингова компанія, Київ (Фінансовий лізинг)

В компанію була прийнята на посаду Менеджера з адміністративної діяльності. В обов'язки входило:
-приймати дзвінки;
-приймати та відправляти листи Укрпоштою, Новою Поштою, e-mail;
-вести кадрове (накази про прийняття-звільнення, відпустки, табель робочого часу і т.д) та загальне діловодство;
-ділова переписка;
-вести контроль за виконанням доручень керівника;
-звітність;
-контроль наявності необхідного в офісі.
Через місяць роботи на посаді була переведена на посаду спеціаліста з лізингу.
-приймала участь у тендерах, формую пакет документів для участі;
-працювала з договорами купівлі-продажу та супроводжуючими документами (дод.угоди, перехід права власності);
-вела звітність за підсумками роботи.

Спеціаліст відділу розвитку та партнерства

from 04.2017 to 10.2017 (6 months)
ILC, Київ (Пошук персоналу, HR)

-відповідала за адміністрування проекту (довідки, листи,заявки);
- вела комунікації із студентами та керівниками навчальних закладів;
- проводила презентації програм;
- надавала консультації по телефону щодо діючих програм;
-проводила співбесіди і відбір кандидатів;
- проводила роботу з анкетами потенційних кандидатів.

Асистент директора підприємства

from 08.2016 to 12.2016 (4 months)
ТОВ "ЛІДЕР СНЕК", Київ (Харчова промисловість)

- організовувала робочий день керівника;
- допомагала в роботі маркетологу, РМ та ТМ;
- вхідні/вихідні дзвінки, кореспонденція, робота з кур'єрськими службами;
- замовляла канцтовари та продукти в офіс;
- слідкувала за станом офісу, контролювала роботу прибиральниці;
- організовувала робочі місця для нових співробітників;
- готувала переговорну кімнату для проведення засідань;
- зустрічала гостей.

Під час роботи набула навичок time management та роботи в CRM и 1С:8

Помічник керівника - секретар

from 06.2013 to 04.2016 (2 years 10 months)
Національна академія аграрних наук України, Київ (Освіта, наука)

Обов'язки:
- Прийом дзвінків і відвідувачів
- Чай,кава для керівника та гостей
- Замовляла канцтовари, воду, продукти
- Підтримувала порядок і чистоту у приймальній та кабінеті керівника
- документообіг
- приймала участь в організації заходів і переговорів та підтоговці переговорних кімнат
- Складала офіційні листи і презентації для керівника
- Виконувала особисті доручення керівника;
- Відповідала за передачу доручень керівника підрозділам, контролювала виконання доручень

Вчитель біології

from 09.2010 to 05.2013 (2 years 8 months)
Коледж та загальноосвітня школа, Васильків (Освіта, наука)

Education

НУБіП

ННІ післядипломної освіти, Землеустрій і кадастр, Киев
Higher, from 2015 to 2017 (2 years)

Друга вища освіта. Спеціальність: інженер-землевпорядник. Досвіду роботи за спеціальністю не маю.

Волгоградський державний педагогічний університет

Природно-географічний, географія та біологія, Волгоград
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 9 months)

Досвід роботи за спеціальністю 3 роки

Additional education and certificates

Стажування в громадській приймальні голови Голосіївської РДА

2016, 3 тижні

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office MS Outlook Робота з оргтехнікою Бітрікс24 Міні-АТС Google Google Календар АТС Загальне та кадрове діловодство

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

-Маю організаторські навички.
-Володію основами етикету та етики ділового спілкування й листування.
-У співавторстві написано наукову статтю "Визначення вмісту мікотоксинів в кормах методом тонкошарової хроматографії".
-Маю подяку за гідну підготовку учня, зайнявшего призове місце в олімпіаді з біології.
- Здатна швидко навчатися, із задоволенням пізнаю нові сфери діяльності.
-Цілеспрямована, наполеглива, відповідальна, дисциплінована сама і вимагаю того ж в роботі від інших.
-Швидко переключаюсь між різними задачами, рівно як і тримаю в активі декілька задач одночасно.
-Вмію стримувати емоції, не втрачаючи контроль в складній ситуації. Швидко орієнтуюсь в будь-якій ситуації. Самостійна в прийнятті рішень. Здатна брати на себе відповідальність.
-Маю здатність домовлятися та переконувати.
-Готова до відряджень та ненормованого робочого графіку.
-Захоплення: книги, музика, стрільба. Куховаріння й малювання як засоби антистресу.
Обожнюю каву, піші прогулянки й подорожі.
Додатково: сторінка в соц.мережі: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Водійське посвідчення кат. А,В.
Закордонний паспорт

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: