Resume from May 25, 2021 PRO

Олена

Юрист, HR-директор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Юристка

from 09.2018 to 02.2020 (1 year 5 months)
ТОВ Лік Пак, Київ (виробництво)

Віддалена робота
В основному консультація керівника з юридичних питань.
А також робота з договорами (написання, вичитка).

Провідна юрисконсульт, HR-директорка

from 09.2016 to 02.2018 (1 year 5 months)
Артек, ДП, Київ (продаж комплектуючих, для віконного виробництва, логістика)

Юридичний супровід діяльності компанії:
- ділова кореспонденція;
- здійснення правового аналізу документів;
- складання і супровід різного виду договорів (в т.ч. ЗЕД);
- претензійно-позовна робота (в точу числі суди з митницею);
- співпраця з державними органами в т.ч. при проходженні перевірок тощо.

Ведення кадрового діловодства:
- повністю ведення кадрової документації (накази, протоколи, звіти, штатний розклад, табель обліку робочого час, розробка різних інструкцій, в тому числі посадових, тощо...);
- спілкування з персоналом компанії;
- пошук співробітників, проведення співбесід;
- організація корпоративів;
- замовлення спец.одяг.

Інше:
- інформаційне наповнення сайту компанії контентом;
- замовлення сувенірної продукції (розробка та затвердження макету, пошук постачальників і замовлення сувенірної продукції).

Юристка + HR

from 03.2016 to 09.2016 (6 months)
ТОВ "Літтл хауз", Київ (Рітейл. Продажа товарів преміум сегменту.)

як юрист:
- займалася договірною роботою (поставка (в т.ч. ЗЕД), реклама, маркетинг, страхування, оренда, доставка);
- допомога в підготовці документації для відкриття магазину;
- консультація керівників і співробітників.

як HR (кадровик):
- ведення кадрового діловодства (накази, табель обліку, графік роботи, штатний розклад, посадові інструкції, трудові договори, Акти)
- набір персоналу (продавці, керівники магазинів, менеджер ЗЕД, бухгалтер, товарознавець, системний адміністратор).
- написання внутрішніх інструкцій;
- розробка мотивації для співробітників;
- участь в адаптації персоналу та формуванні корпоративної культури;
- автоматизація процесів.

Начальниця юридичного та HR від.

from 03.2011 to 02.2016 (4 years 11 months)
Bauer Media Group, Київ (Легка промисловість)

Юридичний супровід діяльності компанії:
- ділова кореспонденція;
- здійснення правового аналізу документів;
- складання і супровід різного виду договорів (в т.ч. ЗЕД), наказів, доручень;
- консультація співробітників компанії з правових питань;
- претензійно-позовна робота;
- співпраця з органами державної виконавчої служби;
- співпраця з державними органами в т.ч. при проходженні перевірок, а також суди з податковою;
- розробка і захист щорічного і щомісячного бюджетів;
перереєстрація Товариства, складання статутів, протоколів інше;
- реєстрація ФО-П та ін.

Ведення кадрового діловодства:
- кадрова документація;
- робота з державним центом зайнятості та ОВІР з питань оформлення іноземця;
- пошук співробітників, проведення співбесід в т.ч. хедхантинг;
- організація корпоративів;
- складання різного роду інструкцій, в т.ч. посадових;
- ведення захисту персональних даних в компанії;
- автоматизація кадрового обліку в т.ч. в 1С;
- розробка мотиваційної програми для співробітників;
- розробка бюджету відділу на наступний рік і щомісячний звіт і т.д.

Юристка (єдина)

from 09.2007 to 08.2010 (2 years 11 months)
ТОВ Медіа Сейлз Груп, ТОВ Транс-Медіа, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Юридичний супровід діяльності компанії;
- ведення повністю кадрове діловодство;
- складання посадових та інших інструкцій;
- складання договорів з робітниками, пошук персоналу та проведення співбесід;
- суд і виконавча служба;
- моніторинг законодавства;
- складання і введення договорів з контрагентами та врегулювання спірних питань;
- врегулювання спірних, конфліктних ситуацій, розгляд претензій і відповідь на них;
- робота з державними органами;
- реєстрація, перереєстрація ФО-П;
- ділова кореспонденція;
- т. в.о. маркетолога;
- була т.в.о. директора на момент відпустки останньої

Помічниця приватного нотаріуса

from 05.2006 to 09.2007 (1 year 4 months)
приватний нотаріус, Київ (Юриспруденція)

робота з нотаріальними документами та ведення діловодства

Інженер-програмістка

from 04.2000 to 02.2006 (5 years 10 months)
КНЕУ ім. В. Гетьмана, Київ (Освіта, наука)

Education

КНЕУ

Юридичний, Київ
Higher, from 2001 to 2007 (5 years 8 months)

ПТУ 33

Оператор ПК, Київ
Specialized secondary, from 1998 to 2000 (1 year 7 months)

Additional education and certificates

Навики успішних продажів

2007 р. тренінг

Ешко, курси

2006 р.

Захист персональних даних, що має зробити підприємство

2011 р. семінар-практикум

Всеукраїнський кадровий конгрес

2013-2015 р.

Повернення боргів та ефективні методи захисту від кредиторів в 2013 році

Практікум Ліга-закон

2019

Соціальні відпустки

Дистанційна робота, призупинення роботи підприємств через коронавірус...

2020

Мотивація персоналу. Основи управління персоналом

2020

Бізнес-англійська, Prometheus

2021

Knowledge and skills

Користувач ПК

Language proficiencies

English — average

Additional information

Знаю ПК на рівні досвідченого користувача, також вільно працюю в інформаційно-аналітичній програмі Liga, програмі 1С 7.7 (8.2)
Правовий консультант в газеті «Народный совет».
Англійською мовою на рівні Intermediate (підвищую рівень).

Права категорії «В».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: