Resume from December 26, 2017

Ярослава

Менеджер з продажу первинної нерухомості, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Bucha, Irpin, Remote, Vorzel

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Ярослава Гапоненко
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section);
[open contact info](look above in the "contact info" section);
м. Буча


Мета:
Заміщення вакантної посади менеджера з питань нерухомості в успішній компанії.

Вища освіта:
Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова.
Інститут історичної освіти.
Спеціальність: історія та право.
Роки навчання: 2009 – 2014р.
Освітньо-кваліфікаційний рівень: спеціаліст.

Досвід роботи:
Жовтень 2009- Вересень 2012 - консультант в косметичній компанії «AVON»:
•Пошук клієнтів;
•Проведення консультацій на тему «Краса і догляд»;
•Продаж косметичних засобів;

Лютий 2010 - Липень 2011 - промоутер в косметичній компанії «Lirenе»:
• Участь в організації та проведенні промо-акцій компаній-виробників продукції «Lirene».

Серпень 2011 - вересень 2012 - секретар-референт в ТОВ «Міжнародна правнича компанія»:
•Прийом і розподіл телефонних дзвінків;
•Прийом та обробка вхідної кореспонденції;
•Робота з оргтехнікою;
•Технічний переклад текстів (українська, російська, англійська мова);
•Пошук та обробка інформації;
•Допомога співробітникам компанії;
•Замовлення квитків, бронювання готельних номерів;
•Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють його ефективній роботі, підтримку робочого місця в належному вигляді
•Пошук персоналу (підбір персоналу, ведення бази здобувачів)
•Підтримка і розвиток корпоративного духу в компанії
•Прийом відвідувачів, сприяння у розгляді прохань і пропозицій співробітників.

Вересень 2012 - серпень 2013 - помічник юрисконсульта в ТОВ «Міжнародна правнича компанія»
•Ведення переговорів з керівниками медичних закладів м. Києва;
•Підготовка пакетів документів для укладання договорів оренди приміщень комунальної власності;
•Підготовка пропозицій з оренди приміщень у Головне управління комунальної власності КМДА;
•Представництво інтересів клієнта в органах місцевого самоврядування;
•Взаємодія з державними органами з питань укладення договорів оренди, експертної оцінки вартості приміщень і.т.д ;
•Здійснення обліку юридичної документації;
•Ведення ділового листування, супровід переписки відповідального юриста.
•Підготовка звітів про результати виконаної роботи;

Вересень 2013 – лютий 2014 - національний менеджер по роботі з мережевими клієнтами в Торгово-промисловій групі "КТ Україна
•Планування і контроль обсягів продажів;
•Аналіз показників території і виявлення потенціалу розвитку території;
•Управління торговими командами;
•Виконання планів продаж;
•Участь у маркетингових заходах;
•Виконання цілей і завдань компанії;
•Планування;
•Координація роботи команди торгових представників;
•Навчання та мотивація ТП;
•Ведення переговорів і взаємодія з партнерами;
•Надання звітності;"

Жовтень 2013 – по сьогодні фізична особа-підприємець , вид діяльності агентство нерухомості.
•Надання консультацій клієнтам з питань нерухомості;
•Пошук відповідної нерухомості для клієнта;
•Супровід клієнта на всіх етапах угод;
•Безперервне розширення клієнтської бази;
•Співпраця з забудовниками, а саме: Інтерал-Буд, NOVBUD, Київміськбуд, УКРБУД, РІЕЛ та інші;
•Розміщеня реклами, різних видів;

Професійні навички:
•Досвід складання документів, ділових листів та іншої документації;
•Вміння вести переговори;
•Досвід залучення клієнтів;
•Представництво в державних органах та органах місцевого самоврядування;
•Ведення ділового листування.
Володіння мовами:•Українська мова, вільно;
•Російська мова, вільно;
•Англійська мова, базовий.

Особисті якості:
•Організованість, пунктуальність, старанність;
•Прагнення оволодіти всіма тонкощами в сфері нерухомості;
•Комунікабельність, ввічливість, стресостійкість, врівноваженість;
•Велика продуктивність праці, ефективність та цілеспрямованість.
Інші відомості:
•Володіння персональним комп’ютером, офісною технікою, пакетом MS Office на рівні досвідченого користувача;
•Наявність водійського посвідчення категорії «В».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: