Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3258202/
Экономист финансового отдела, 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Additional education and certificates
DipIFR (Rus) ACCA
2016
Additional information
Васильєва Катерина
02068 кв. 259, вул. Анни Ахматової 13д, Київ, моб. тел.: [
Дата народження: 08 травня 1986
E-Mail: [
Моя мета - позиція у фінансовому відділі великої міжнародної компанії, в напрямку фінансового планування, бюджетування.
Складені іспити CAP : Управлінський облік1, Фінансовий облік 1, Податки; CIPA : Управлінський облік 2 та Фінансовий облік 2.
Маю суміжний досвід в адіміністративном напрямку в страховому секторі, вільна англійська, навички роботи в багатонаціональній команді.
Досвід
ТОВ “Навчально виховний комплекс ”Новопечерська школа”
cічень 2015 – до тепер
Бухгалтер-економіст
Підготовка щоденної, щотижневої та поточної управлінської звітності для керівництва та власників компанії.
Контроль за виконанням бюджету, аналіз відхилень.
Каса, оформлення відряджень та чеків, первинні документи.
Банк - набирання та рознос платежів, супроводження всієї документації з банком.
Українське агенство з авторських та суміжних прав
листопад 2014 – січень 2015
Главный специалист отдела мониторинга и работы с издателями
Страхова компанія “Еталон”
листопад 2011 – листопад 2014
Страхова компанія “Еталон”
травень 2011 – листопад 2011
Страхова компанія “Еталон”
вересень 2009 – травень 2011
Фахівець управління регіонального розвитку
Підготовка документів для участі у тендерах на страхування, 35% тендерів були виграні СК «Еталон».
Головна на напрямку «Зелена карта» (замовлення бланків суворої звітності, звітність по використаним, нарахування комісії).
Впровадження і організація системи навчання для керівників та страхових агентів (складання програм навчання, презентацій і т.д.)
Організація і проведення презентацій, семінарів для 6 представництв регіональної мережі, загальна кількість учасників заходів – більше 30.
Надання комплексної допомоги новоствореним структурним підрозділам в підготовці документів на реєстрацію .
Фахівець відділу по роботі з банківськими клієнтами
Отримання та супроводження акредитації Компанії в банківських установах.
Забезпечення постійного моніторингу та фінансово-економічного аналізу співпраці з банківськими установами.
Оперативне вирішення питань, пов’язаних з роботою регіональних структурних підрозділів із банківськими установами.
Вирішення інших питань що стосуються, співпраці з банківськими установами.
Помічник Голови Правління
Організація діловодства (розроблена інструкція з діловодства, разом з ІТ відділом прописана программа діловодства в Lotus).
Здійснення контролю за своєчасним виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень; розроблення методики такого контролю і ведення картки обліку виконання наказів, розпоряджень і доручень Голови Правління.
Планування робочого дня Голови Правління (зустрічі, телефонні дзвінки тощо). Здійснення технічного забезпечення діяльності Голови Правління (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо).
Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів.
Підтримання зв'язку з іншими організаціями і підприємствами, а також державними органами і вирішення справ, які не потребують особистої присутності Голови Правління.
Узгодження або вирішення окремих питання з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень і наказів. Підготовка проектів наказів, рішень і розпоряджень, а також, за дорученням Голови Правління, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності компанії.
Складання організаційної структури компанії.
Участь на установчих засіданнях Аграрного страхового Бюро.
Переклад документів з англійської на українську мову і навпаки.
Страхова компанія “Еталон”
Січень 2009 – вересень 2009
Спеціаліст відділу методології страхування
Страхова компанія “Fortis”
Травень 2007 – травень 2008
Спеціаліст відділу методології страхування
Робота з неповною зайнятістю:
червень - вересень 2006/2008, США
Торговий представник мережі магазинів шоколаду (продажі, маркетинг, робота в багатонаціональній команді)
Навчання
вересень 2007 – червень 2009
Національний Університет “Києво-Могилянська Академія”
Мігістр за спеціальністю фінанси
Дипломна робота: Порівняльний аналіз накопичувальної пенсійної реформи (на прикладі пенсійних фондів та страхових компаній)
Червоний диплом
Додаткові навики
Мови
Бізнес англійська – вільна письмова і усна.
Українська, російська – рідні.
Іспанська, німецька – початковий рівень.
Водійські права
Водійські права категорії B (маю власне авто)
Компютерні навики
Відмінні навики користування MS Office, 1С: 8
Маю велике бажання вчитися, мрію працювати у бюджетно-плановому департаменті.
Бажаний рівень зарплати від 30000 грн на руки.
Similar candidates
-
Фінансовий директор, CFO, заступник фінансового директора, начальник фінансово-економічного відділу
Kyiv, Mykolaiv, Irpin -
Економіст фінансового відділу
Kyiv -
Финансовый директор, заместитель, начальник финансового отдела
Kyiv, Lviv , more 5 cities -
CFO, фінансовий директор, керівник фінансового підрозділу
Kyiv, Other countries, Remote -
Операційний, фінансовий директор, керівник казначейства, фінансового департаменту
Kyiv -
Економіст, фінансовий директор, начальник планового відділу
Kyiv