Resume from December 10, 2019 PRO

Кравец Елена

Администратор, офис-менеджер в интернет-магазин, оператор на телефон, диспетчер, 15 000 UAH

Full-time, remote.

Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Экономист

from 08.2014 to 02.2015 (6 months)
ТОВ «Агросахінест-2002», Киев (продажа продукции снек)

Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки

Администратор

from 12.2013 to 07.2014 (7 months)
«Агромат-Сервіс, Киев (продажа сантехника/плитка)

Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами. Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки

Инспектор отдела качества, менеджер технического отдела

from 06.2011 to 04.2013 (1 year 10 months)
ТОВ» Автологістика», Киев (автологистика)

Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки

Менеджер

from 09.2009 to 04.2010 (7 months)
ТОВ «АТЕК Сервіс», Киев (сельскохозяйственная техника, з/ч)

Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки

Администратор офиса, инспектор по кадрам, зам директора по хоз части, и. о. генерального директора.

from 03.2005 to 09.2009 (4 years 6 months)
Тов «Компанія Діловий Центр, Киев (аренда и обслуживание помещений,)

Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки


Education

Тернопільський національний економічний університет

Університет «Економіка та підприємство, спеціальність «Фінанси та кредит», Киев
Higher, from 09.2004 to 09.2008 (4 years)


Professional and other skills

Computer skills
впевненно ПК, (WINDOWS, WORD, MS Excel, Internet, електронна пошта , The Bat,Outlook, знання 1С 8.2, Естафета, автологистика, Lotus Notes.


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, уміння доводити розпочате до кінця. Відповідальна і працелюбна людина маю хист знаходити вірне рішення, можу працювати в команді, комунікабельність всебічний розвиток швидке орієнтування у ситуаціях, активна життєва позиція прагнення до розвитку зростанню, готовність вчитися, робота на результат.

P.S.на сьогоднішній день перебуваю у дикретній відпустці.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: