Resume from March 11, 2023

Оксана

Секретар, оператор комп'ютерного набору, адміністратор, офіс-менеджер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Резюме

Горбань Оксана Василівна
Дата народження: 17 березня 1990р.(30 років).
Місце проживання та прописки: м. Біла Церква.
Освіта: незакінчена вища (бакалавр). Факультет:
"економіки і підприємництва",за спеціальністю "облік і аудит"
Графік роботи: повна зайнятість, ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА.
Заробітна плата: від 20000грн.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Професійні навики
Досвідчений користувач ПК (пакет Microsoft Office, 1С:Бухгалтерія 7.7, Quguar, Potamus, Internet, Prime Line powered by Issabel Foundation, месенджери); Знання офісної техніки.

Освіта
1. Закінчила у 2008 році Лисянський професійний аграрний ліцей і здобула професію оператора комп’ютерного набору, секретаря керівника організації.
2.У 2009 році закінчила Агротехнічний коледж Уманського державного аграрного університету за спеціальністю «Бухгалтерський облік» і здобула кваліфікацію бухгалтера: диплом молодшого спеціаліста (з відзнакою).
3.Закінчила у 2013 році Уманський національний університет садівництва і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
4.З 6.10.2009р. по 24.11.2009р. закінчила курс навчання за програмою «1С: Бухгалтерія 7.7»


Досвід роботи
З 29.04.2011 року. по 5.12.2014 року працювала в супермаркеті ТОВ «Край 2» на посаді продавця-консультанта та старшого продавця кондитерського та молочного відділу філії «Магазин №5»

З 01.12.2016 року по 28.08.2018 року працювала в ТОВ "ЕпіцентрК" на посаді фахівця з логістики відділу "Склад С" (обов*язки - обробка вхідної та вихідної документації з прийому та відвантаження товару, ведення корпоративної почти, робота з оргтехнікою, співпраця з ревізійним відділом, інвентаризація складу).
3 1.06.2019 по 05.11.2020 року працювала в ТОВ "ПРАЙМЛАЙН" на посаді керівника групи по проекту (Обов'язки: Ведення канбан по проміжним задачам. Формування, ведення та контроль графіку та табелю співробітників. Створення та ведення щоденних та щомісячних звітів по результатам роботи операторів, створення мотивації, моніторинг виконання плану по поставленим задачам. Контроль якості обробки бази співробітниками, формування звіту та виведення показників згідно мотивації, проведення навчання для нових співробітників, та підтримка в період адаптації, вирішення технічних питання при їх виникненню по всій групі, проведення зборів, формування відомості про нарахування заробітної плати, запуск тестування та моніторинг нових задач. Обробка бази, ведення корпоративної почти.

4. З 25.11.2020 по 18.04.2021 року працювала в компанії ImData на посаді оператор кол-центру вихідної лінії, до обов’язків входило постійне вивчення різноманітного матеріалу по всім проектам, які постійно змінювалися по програмі опитування, проведення соціологічного опитування на теми: Споживчого характеру - формування анкет за результатами опитування.

5. З 19.04.2021 по 31.08.2021 працювала на посаді Оператора 1-го потім через 3 місяці 2-го рівня з обробки вхідних дзвінків Сервісна лінія Напрямку «Омніканальний контактний центр» Головного офісу Приватбанку. До обов’язків входить прийом та обробка вхідних дзвінків гарячої лінії Приватбанку та вирішення всіх питань клієнтів, постійне вдосконалення професійних навичок та знань шляхом проходження тренінгів, курсів навчань, кей-стаді.

6. 2.09.2021 по 31.12.2021 працювала на посаді Оператора чату (тех-підтримки) в інтернет-магазині «ОЗОН.РУ» у українській компанія субпідрядника. Онлайн підтримка клієнтів, допомога та супровід по сайту, відстеження посилок, співпраця з кур’єрською службою, допомога в оформленнях та скасуванні замовлень, робота як з фізичними особами так і з юридичними.


Особисті якості
Активна життєва позиція, цілеспрямованість, оптимізм;
Здатність та бажання навчатися і розвиватися,
вміння працювати в колективі;
Відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність, наполегливість.
Веду здоровий спосіб життя.

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: