Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3329903
Керівник середньої ланки (юриспруденція, кадри, фінанси), 5 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- City of residence:
- Svaliava
- Ready to work:
- Mukachevo, Svaliava, Uzhhorod
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Керівник, спеціаліст
from 10.1998 to 12.2014
(16 years 2 months)
державна служба, банк, приватне підприємство, Ужгород (управління, юриспруденція, фінанси та кредит)
організація роботи "з нуля", виконання планових завдань
Education
Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права
Правознавство, Ужгород
Higher, from 1998 to 2004 (5 years 7 months)
Knowledge and skills
Additional information
Р Е З Ю М Е
Ціль отримання посади – цікава робота за пристойну винагороду, не менше 5000грн.
Освіта - 1998-2004 рр. Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, за спеціальністю “Правознавство” кваліфікація спеціаліст з правознавства.
На протязі 15 років працювала на різних посадах в тому числі керівних.
01.10.1998 – 10.04.2001 року на посаді юрисконсульта
Посадові обов’язки: юридичний супровід підприємства, складання договорів, оформлення фінансових документів ( робота з «інкасо»)
З 21.04.2001 по 23.04.2002 року завідуюча відділом правової та претензійної роботи ВУЖКГ.
З 24.04.2002 року до 06.10.2005 року – на посаді головного спеціаліста – юриста УПФ.
З 11.06.2007 року по 06.05.2008 року працювала на посаді начальника відділення ЗОД ВАТ РБ Аваль.
Посадові обов’язки: загальне керівництво відділенням, організація роботи персоналу, робота по залученню клієнтів, інкасація банкомату з проведенням відповідних фінансово-платіжних операцій, складання договорів, посадових інструкції, наказів по кадровій та господарській діяльності, оформлення фінансових документів, робота з проблемними боржниками. Визначення перспектив, фінансових планів відділення, організація та забезпечення виконання планових показників.
07.05.2008 року по 08.08.2012 працювала на посаді директора ПП „Юридична консультація”.
З 08.08.2012 року по 30.08.2013 року працювала в державній виконавчій службі, в тому числі 2 місяці виконувала обов’язки начальника відділу. Складання статистичної, облікової, фінансової та аналітичної звітності.
З 12.12.2013 року по 01.08.2014 року працювала на посаді регіональний юрист факторингової компанії ( колектор).
На протязі 2015 року працювала в готельному комплексі, де займалася бухгалтерією, виконувала обов’язки адміністратора, товаровід-продавець.
Наявний практичний досвід по роботі з підбору персоналу, розроблення посадових інструкцій, мотивація працівників. Вміння визначати пріоритети, ставити завдання перед собою та працівниками, організувати роботу колективу, вміння працювати в команді.
Впевнений користувач Windows XP, Microsoft Office, ресурсами Internet, програмним забезпеченням 1С, електронна пошта, вміння користування інформаційним ресурсом єдиний державний реєстр судових рішень, та єдиний державний реєстр виконавчих проваджень, використання законодавчої бази та користування офісною технікою.
Вільно володію російською мовою. Наявні водійські права категорії В.
Наділена організаторськими здібностями, особистими якостями, як то старанність, комунікабельність, відповідальність, виносливість та вмінням працювати при стресових ситуаціях.
Similar candidates
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Uzhhorod, Vinnytsia
,
more 8 cities
Начальник відділу кадрів, директор, менеджер з персоналу
Uzhhorod
Адміністратор, керівник середньої ланки
Uzhhorod
Директор, керівник, адміністратор
Mukachevo
Керівник середньої ланки, супервайзер, торговий представник
35000 UAH, Uzhhorod, Berehove, Mukachevo
Директор, заступник керівника, керівник напрямку надрокористування
Uzhhorod, Ivano-Frankivsk
,
more 3 cities