Resume from September 9, 2022 PRO

Владимир

Інженер з охорони праці та пожежної безпеки, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
64 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник сектору охорони праці та пожбезпеки

from 12.2019 to now (4 years 5 months)
ДП "УДВП ІЗОТОП", Киев (збереження джерел іонізуючого випромінювання)

Організація порядку дотримання вимог законодавчих нормативних актів з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту;
Формування плану заходів з охорони праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві;
Розробка повного комплексу регламентуючої документації з питань ОП (СУОП) на підприємстві;
Проведення вступних та періодичних інструктажів з ОП;
Контроль за виконанням працівниками правил, норм, інструкцій, положень та наказів з питань ОП;
Контроль і розробка заходів з цивільного захисту, планів навчань з цивільного захисту;

Начальник відділу з охорони праці

from 05.2017 to 05.2018 (1 year)
ТОВ Фірма "Кріогенсервіс", Київ (Виробництво промислових газів)

Контроль за технікою безпеки на філіалах ТОВ Фірма "Кріогенсервіс" та обліком газобалонноі тари промислових газів в підрозділах підприємства;
Організація роботи з дотриманням законодавчих норм та стандартів безпеки праці на підприємстві;
Організація порядку дотримання вимог законодавчих нормативних актів з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту;
Формування плану заходів з охорони праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві;
Розробка повного комплексу регламентуючої документації з питань ОП на підприємстві;
Проведення вступних та періодичних інструктажів з ОП;
Контроль за виконанням працівниками правил, норм, інструкцій, положень та наказів з питань ОП;
Контроль і розробка заходів з цивільного захисту, планів навчань з цивільного захисту;
Контроль роботи інженерних систем підприємства: електропостачання, вентиляції, кондиціонування, опалення, водопостачання та водовідведення;
Організація поточних ремонтів будівлі та обладнання, у випадку необхідності.

Директор підприємства

from 05.2016 to 03.2017 (10 months)
ТОВ "Атлен Торг", Київ (неспеціалізована торгівля)

Акредитація та рганізація роботи підприємства з 0 (нуля) , по оптовій неспеціалізованій торгівлі;
управління та контроль адміністративного персоналу;
забезпечення господарського обслуговування і належного стану підриємства;
організація своєчасного прибирання приміщень підриємства та прилеглої території відповідно до санітарних норм і правил (клінінг);
організація проведення ремонту приміщень, контроль за якістю виконання ремонтних робіт;
забезпечення внутрішньої потреби підриємства господарським інвентарем, матеріалами, устаткуванням;
організація взаємодії з орендарями з питань надійності та безпеки експлуатації приміщень, обладнання, інженерних мереж і систем підриємства;
контроль над дотриманням підрядних організацій своєчасних і якісних надання послуг;
взаємодія з диспетчерською службою для оперативного вирішення питань.

Начальник виробничого комплексу

from 04.2013 to 05.2015 (2 years 1 month)
виробничий комплекс (ВК) "ГАЛАНТ" ДП"Укрекоресурси" при Кабінеті міністрів України, Київ (Освіта, наука)

Розроблення бізнес - планів та координація діяльності підприємства по збору та зберіганні для подальшої утилізації небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки по Україні.
бюджетування;
• Забезпечення ефективного управління всіма напрямками компанії, побудова ефективних процесів в них:
• Проведення потрібної для бізнесу аналітики;
• Досягнення ключових показників по розвитку бізнесу;
• Активна участь і надання впливу на підвищення рентабельності бізнесу;
• Підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії

Виконавчий директор

from 10.2011 to 05.2013 (1 year 7 months)
ТОВ"ЕКО-ПРОМ-СЕРВІС", Київ (Освіта, наука)

Прогнозування й бізнес - планування, договірна діяльність по утилізації небезпечниих відходів 1-4 класу небезпеки та розробки проектів дозволів та лімітів на утворення та розміщення відходів виробництва;
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі та програмі 1С 8.
Складання наказів по особовому складу (прийом, звільнення, переведення, відпустки, відрядження).
Формування штатного розпису, оформлення наказів та розпоряджень про зміни організаційної структури.
Заповнення, ведення, облік трудових книжок, ведення книги обліку трудових книжок.
Оформлення листків непрацездатності, книги обліку.
Складання табелю обліку робочого часу.
Складання графіку відпусток.
Оформлення довідок з місця роботи про дійсну та минулу трудову діяльність співробітників.
Ведення та формування особових справ.
Підготовка звітів для керівництва компанії.
Підготовка звітів в державні органи.
Робота з філіями компанії.
Робота в програмі 1С 7.7, 1С 8, МЕ Doc.
Пошук та підбір персоналу, обробка резюме, проведення телефонних та особистих співбесід з претендентами на вакантні посади.

Заступник директора з фінансово-господарських питань

from 10.2010 to 09.2011 (11 months)
ДП УкрНДІНП "МАСМА", Київ (паливно-енергетичний комплекс)

Безпосереднє керівництво фінансово - господарською службою та економічною безпекою, виконання вимог загальної охорони і пожежної безпеки, керівництво будівництвом, капітальним і поточним ремонтом, контроль за виконанням правил внутрішнього трудового розпорядку і трудової дисципліни.

Виконавчий директор

from 03.2009 to 10.2010 (1 year 7 months)
Діагностичний центр "Клініка судинних інновацій У.Б. Лущик", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі та програмі 1С 8.
Складання наказів по особовому складу (прийом, звільнення, переведення, відпустки, відрядження).
Формування штатного розпису, оформлення наказів та розпоряджень про зміни організаційної структури.
Заповнення, ведення, облік трудових книжок, ведення книги обліку трудових книжок.
Оформлення листків непрацездатності, книги обліку.
Складання табелю обліку робочого часу.
Складання графіку відпусток.
Оформлення довідок з місця роботи про дійсну та минулу трудову діяльність співробітників.
Ведення та формування особових справ.
Підготовка звітів для керівництва компанії.
Підготовка звітів в державні органи.
Робота з філіями компанії.
Робота в програмі 1С 7.7, 1С 8, МЕ Doc.
Пошук та підбір персоналу, обробка резюме, проведення телефонних та особистих співбесід з претендентами на вакантні посади.

Фінансовий директор

from 05.2008 to 02.2009 (9 months)
ВАТ"Готельний комплекс"ЛИБІДЬ"., Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація управлінського обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства, забезпечення раціональної організацїї внутрішнього обліку і звітності, формування бюджету підприємства на підставі показників аналізу фінансово-господарської діяльності і контроль за виконанням бюджету з метою раціонального використання фінансових ресурсів.

Начальник відділу роздрібної реалізації нафтопродуктів та розвитку мережі АЗС і АГНКС

from 04.2004 to 05.2008 (4 years 1 month)
ВЗП „Нафтогаз ” НАК „Нафтогаз України”, Київ (паливно-енергетичний комплекс)

Розроблення з 0 інвестиційних проектів з будівництва АЗК і АГНКС. Управління й координація будівництва з 0 циклу АЗК, АГНКС із подальшим введенням їх в експлуатацію.

Заступник голови Правління

from 09.2000 to 12.2006 (6 years 3 months)
ЗАТ "Концерн НАДРА ", Київ (розвідка та пошук нафти і газу)

Ведення комерційних справ, прогнозування й бізнес - планування комерційної діяльності, проведення своєчасних розрахунків із замовниками, договірна діяльність; управління продажу сервісних геофізичних послуг замовникам в Україні та за кордоном та організація з 0 представництв за кордоном

Education

Київський інститут народного господарства ім. Д. С. Коротченко

Планово-економічний ф-т, спеціальність – економіст, Київ
Higher, from 1980 to 1984 (3 years 11 months)

планово - економічний факультет за спеціальністю "планування народного господарства" (1701)

Additional education and certificates

курси навчання внутрішніх аудиторів „BUREAU VERITAS"(Париж,Франція)

2004 р. 6 міс.

Автономна некомерційна організіація додаткової профосвіти "Інститут розвитку кадрів" кваліфікація "Спеціаліст з охорони праці" 7

19.02-25.05.2018р м.Москва

MCFR "Охорона ПРАЦІ",Про забезпечення пожежної безпеки та цивільного захисту на підприємстві у період надзвичайної ситуації

Сертифікат,2020

MCFR "Охорона ПРАЦІ" Організація безпечної роботи працівників яких не можна перевести у віддалений режим роботи

Сертифікат,2020

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook 1С:Підприємство Ведення звітності Fidelio БЕСТ Бест-Звіт Парус

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • German — beginner

Additional information

Права водія категорій: В і С.
Особисті якості : стратегія мислення й здатність виконувати роботу, спрямовану на кінцевий результат,організованість, чесність, тактовність, порядність, вимогливість відповідальність, пунктуальність, доброзичливість, справедливість відмінна комунікація й уміння проведення переговорів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: