Resume from April 23, 2024

Тетяна

Менеджер-адміністратор, помічник керівника, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу ( гурт-роздріб дверей)

from 08.2022 to now (1 year 9 months)
Vector, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота В2В, В2С, гурт/роздріб.
Погодження замовлень дилер( гурт)+ роздріб в салоні, робота з дилерами телефонна+ обдзвін з реклами роздріб.
Формування прайсів для дилерів.
Ділові перемовини дилер/ кінцевий клієнт, Робота з холодними клієнтами з реклами і інстаграм, фейсбук і гарячим в салоні.
Робота з гарячим клієнтами, обговорення рекламних пропозицій, знижок, тощо.
Супровід замовлень гурт/роздріб.
Фінансова звітність надходження коштів по оплатах замовлень, відвантаження/ постачання/ монтаж.
Підписання угоди з дилером/кінцевим клієнтом , фото-відео звіт від монтажників, або по проханню компанії від кінцевого клієнта.
Оформлення рекламацій на виробництвах/супровід рекламацій.
Замовлення фурнітури і комплектуючих/ супровід надходження і відвантаження.
Контроль повного розрахунку від дилера/ кінцевий клієнт.
Робота з програмами 1С, СRM,Bitrix,Word, Exel.

Адміністратор

from 10.2019 to 03.2022 (2 years 5 months)
Галич-Гранд, Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)

Робота з CRM і Бітрікс ,1C
Пошук клієнтів, холодні гарячі дзвінки. Телефонні переговори, презентація компанії, залучення нових клієнтів.
Співпраця з архітектурними бюро і компаніями. Ведення переговорів і зустрічей із ними для виявлення потреб кінцевого замовника. Контроль виробництва, терміні здачі об'єктів, обговорення всіх поточних питань виробництва и салону.
Робота з тендерами.
Ведення адміністративної документації.
Проведення ділових зустрічей, підписання контрактів, угод, договорів. Супровід клієнта до здачі замовлення, або об'єкту, пошук підрядників для зручності замовника.
Ведення сторінок у соц мережах.
Робота віддалена в умовах пандемії.

Менеджер управитель не продовольчими товарами

from 06.2016 to 11.2019 (3 years 5 months)
Салон дверей "Зебрано", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

В обовязки входить вся робота від початку і до кінця: консультація клієнтів, продаж, замовлення товару у виробника,контроль терміну виконання замовлень, доставка до кінцевого клієнта, монтажні роботи, фінансові звіти.
Ведення рекламацій.
В асортименті близько 10 фабрик міжкімнатних дверей, близько 8 фабрик по вхідній групі дверей, вікна, підвіконня, ролети , жалюзі ( внутрішні і зовнішні),фурнітура, плінтуса.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word CRM Бітрікс24 Адміністрування Менеджер

Language proficiencies

Russian — advanced

Additional information

Ільчиняк Тетяна Олександрівна
(Tetyana O Ilchinyak)

Дата народження: 17.02.1981
Місто: Львів Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

1996-1999 СПТУ-4 Легкої промисловості
Отримала професію;Кравець верхнього одягу.
Досвід роботи:
Продавець
2006. – лютий 2007.- квітень. Продавець-консультант
Функціональні обов'язки
- прийом товару
- оцінка товару
- викладка товару
-інвентарізація
-консультація клієнтів
-продаж товару
Продавець консультант
2007. – травень 2009 липень.
Функціональні обов'язки
- прийом товару
-робота з клієнтами очно і методом обзвону клієнтів

Старший продавець-консультант
2010 вересень-2012 лютий Магазин-Салон шкіри та хутра ,,Argos,,
Функціональні обов'язки
- робота з персоналом
- підбір персоналу
- прийом товару
-оцінка товару
-контроль за підготовкою товарного вигляду до вивіски в торговому залі
- викладка товара в залі по розмірам по моделям
- контроль за якістю і цілісністю товару
- мотивація колектива до збільшення продаж
2012 лютий-2015 ,,Біанка,,
Функціональні обов'язки
-прийом товару
-робота в 1С
-інвентарізація з 1С виведення залишків і результатів
Професійні навики:
- Знання ПК робота в 1С
- Володіння офісною технікою
- Навики работи з клієнтами
-вміння організовувати роботу
Менеджер-консультант
жовтень 2015-2016 салон меблів “Bellus”
Професійні навики:
Функціональні обов'язки:
-презентація фабрики
консультація клієнтів
-точні розрахунки замовлень
-оформлення замовлення
підписання договору
-відправка замовлення на фабрику
-контроль,супровід замовлення віддалений до замовника
-Володіння мовами: російська- вільно, українська-вільно.
Особисті якості:
Відповідальність, акуратність,
В роботі вперта ,працюю над результатом,якщо чогось не знаю і не вмію ,то швидко вчусь;
Комунікабельна, пунктуальна, цілеспрямована, з почуттям гумору.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: