Resume from April 23, 2024 PRO

Марина

Менеджер з персоналу, рекрутер (HR), 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
29 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

It recrutier

from 07.2021 to 12.2021 (5 months)
Axon, Київ (IT)

Search and selection of technical and non-technical faced by the industry. Development of a strategy for personnel
working with social networks. Conducting competency interviews.Conducting negotiations and establishing working
career growth at the workplace from a junior to a relationships with all participants of the recruitment
leading manager thanks to motivation and Understanding the processes taking place in food discipline. Adaptation, training, development and companies.
training of personnel.
- Search developers for the company position;
- Searching Project managers;
- Searching Angular and Java Developers;
-Searching for C# , Python and node.js developers;
- Searching for QA;

HR administration/ recruiter

from 01.2019 to 06.2023 (4 years 5 months)
NES Fircroft, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

На позиції HR administrator:
-виконання повного комплексу кадрового діловодства (процедури з трудових відносин, кадрова документація тощо) відповідно до законодавства України та встановлених корпоративних кадрових процедур
- збирання та підготовка даних для нарахування заробітної плати (табелі обліку робочого часу, зарплатні акти)
- Збір кадрової інформації
- консультування співробітників компанії з кадрового діловодства та питань, пов'язаних з працевлаштуванням.
- повний цикл корпоративної підтримки всіх клієнтів компанії та контактерів у кадровому діловодстві та адміністративних питаннях
- формування внутрішніх звітів та звітів до державних органів відповідно до чинного законодавства України.
- координація питань страхуванням, робота зі страховими службами
-впровадження заходів щодо адаптації нових співробітників
-робота в 1С (відпустки/звільнення/прийняття на роботу)
-формування посадових інструкцій -виконання доручень керівника (офіс адміністрування)
- замовлення квитків, бронювання готелів
- робота з експатами (підготовка необхідних документів для залучення іноземних громадян для роботи на території України, подання документів до державних органів, підготовка документів для отримання Work/Resident permit)

На позиції Рекрутер:
-Пошук персоналу різного рівня (на офісні та складські позиції, так само і робота з Executive search)
-формування профілю посади
-вибір оптимальних джерел пошуку кандидатів та розміщення вакансій -складання та розміщення інформації про вакансії у ЗМІ та на job сайтах у мережі Internet, а також пошук резюме у відповідність до вимог, що пред'являються ініціатором заявки
-проведення попередніх телефонних інтерв'ю та співбесід
-проведення первинних співбесід онлайн та офлайн
-проведення вторинних співбесід паралельно з керівництвом
-адаптація найнятих працівників




Досягнення:
Завдяки розробці та впровадженню соцпакету та системи бонусів та роботі над корпоративною культурою мені вдалося знизити плинність кадрів на 70%
Впровадивши новий процес комунікації з клієнтами та кандидатами, скоротила час найму з 3 тижнів до 10 днів протягом 2021 року.
Підібрала та найняла понад 20 фахівців на конкурентному ринку за 2021 рік
Підтримувала тісний контакт як з клієнтами, так і з кандидатами, щоб обидві сторони отримували своєчасний та корисний зворотний зв'язок.
Провела аналіз завдань для визначення посадових обов'язків та вимог до вакансій.
У 2021 році вдалося досягти та перевиконати KPI на 20%.
Розширила внутрішню базу даних.
підтримувала внутрішню базу даних компанії у актуальному стані за допомогою своєчасних звітів та оцінок.

Менеджер з пошуку та підбору персоналу

from 01.2017 to 10.2018 (1 year 9 months)
Prof Lider, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Робота з кадровими базами даних;
-Ведення особових справ співробітників;
-супровід нового співробітника під час стажування;
-анкетування, адаптація
-перевірка рекомендацій;
-Звітність з кадрових питань;
-аналіз ринку праці;
-Пошук кандидатів (база даних, інтернет, ЗМІ);
-відбір (первинний скринінг по телефону);
-Проведення співбесід (структуроване інтерв'ю, «кейси», психодіагностика);
-організація та координація співбесід з керівниками
-організація корпоративних заходів

Хостесс

from 07.2016 to 01.2017 (6 months)
Ресторан Маріо, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Супровід клієнтів,
Консультування по телефону
Прийом замовлень та бронювання столиків

Менеджер по роботі з клієнтами

from 11.2013 to 06.2014 (7 months)
Фінансово юридинча компанія, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Education

НПУ ім. М.П. Драгоманова

Соціальна робота та управління, Київ
Higher, from 2016 to 2018 (2 years)

Магістратура

WSL

Соціальна робота та управління, Ченстахова, Польша
Unfinished higher, from 2013 to 2016 (3 years)

НПУ им. Драгоманова

Соціальна робота та управління кафедра практичної психології, Київ
Higher, from 2012 to 2018 (6 years)

Бакалаврат

Additional education and certificates

Френк Пьюселік, тренінг: "Психотерапії, реабілітації алкогольної та наркотичної залежності серед молоді"

2012-2013 , 4 міс

навчальний центр IT Столиця Київ, курси "PHOTOSHOP"

Квітень 2017

Київська Школа Технологій, тренінг "Розвиток HR-агентства за допомогою методик та інструментів Київської школи технологій"

Травень ,2017

Genius Space Професія HR менеджер

2022, 19 годин

Диджиталізація у сфері HR: майбутнє рекрутингу

2021, 20 годин

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint Email MS Outlook Internet Explorer Windows Adobe Photoshop Opera MS Access Mozilla Firefox Пользователь ПК Outlook Express CorelDRAW Графические редакторы Работа с оргтехникой Linux Работа в команде Google Chrome Веб-браузеры Работа с возражениями Графический дизайн Проведение собеседований Грамотная речь Работа с клиентами Express Урегулирование конфликтов Навык делового общения Навык телефонных продаж Знание иностранных языков Деловой этикет,переписка Работа с холодными звонками Подбор персонала на сложные вакансии

Language proficiencies

  • English — average
  • Polish — above average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Доброго дня, потенційні роботодавці. Якщо Ви читаєте цю частину мого резюме, швидше за все, моя кандидатура здалася Вам цікавою, тому слід додати кілька слів про себе.
Мій досвід роботи близько 7 років у сфері підбору персоналу. З великим захопленням ставлюся до процесу підбору та пошуку персоналу - мені цікаво спілкуватися з людьми, будь то бухгалтер, менеджер з продажу або програміст. Моя робота-це шлях від планування до реалізації та аналізу отриманих результатів. Один із цікавих проектів, з якими мені пощастило працювати, це British American tobacco. Я займалася підбором менеджерів із продажу, на той час ще нікому не відомого продукту – Glo. Наступним потужним та важливим досвідом для мене, був підбір персоналу та робота з кадровим діловодством для міжнародної нафтосервісної компанії Schlumberger. Також, я мала можливість бути провідним спеціалістом з підбору персоналу для іспанської будівельної компанії, яка успішно зайшла на український ринок. Я мала можливість спробувати себе так само і як IT рекрутер (робота з продуктом і з аутсорсом)
Крім підбору персоналу я активно займаюся адаптацією і кадровим діловодством. З інтересом візьмуся за нові проекти.
Я енергійна, позитивна та доброзичлива. Можу легко порозумітися з незнайомою людиною, готова підтримати будь-яку розмову. Колеги на минулому робочому місці хвалили мене за вміння збирати колектив в одне ціле незалежно від кількості людей. Мені подобається робота в колективі, але, водночас, я вмію приймати самостійні рішення. Я вмію відстоювати власну точку зору, але, в той же час я завжди лояльна до думки оточуючих і відкрита для нового досвіду. Для мене цінна довіра керівництва та колективу загалом, саме з цієї причини я завжди намагаюся якісно виконувати доручені мені завдання. Я добре рефлексую свою роботу, стежу за своєю діяльністю, здатна помічати та документувати зростання власного професіоналізму- я і є свій найкращий мотиватор.
Грамотне усне та письмове мовлення, організаторські здібності, порядність, пунктуальність. Я завжди готова працювати та розвиватися!
Чемність, стресостійкість і неконфліктність допомагають мені ефективно спілкуватися з клієнтами та співробітниками, підтримувати позитивний імідж компанії.
Захоплююсь літературою, люблю готувати, обожнюю тварин, подорожую.
Останні півтора роки працюю віддалено, на даний момент проживаю в Європі, тому розглядаю лише віддалений формат роботи. Додаю свій телеграм для зв’язку - @mismarina
З радістю поспілкуюсь з вами стосовно вашої вакансії.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: