Resume from November 18, 2019 PRO

Харченко Надія Анатоліївна

Директор по развитию, оптимизации бизнес-процессов

Full-time, part-time, remote.

Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Приватний підприємець

from 08.2014 to now (5 years 3 months)
ФОП, Киев (Фізична особа-підприємець)

КВЕД деятельности
82.11 Надання комбінованих офісних адміністративних послуг
82.19 Фотокопіювання, підготування документів та інша спеціалізована допоміжна офісна діяльність
63.99 Надання інших інформаційних послуг
62.02 Консультування з питань інформатизації
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність
46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами

Специаліст відділу оформлення договорів

from 04.2014 to 08.2014 (4 months)
Консорціум ЄДАПС, Киев (ID-документи та інформаційні системи)

Розробка проектів з впровадження систем випуску, обліку, контролю та виготовлення посвідчень працівників організацій у вигляді пластикової ID-картки:
-аналітичний пошук замовників,
-складання та розсилка комерційних пропозицій;
-проведення переговорів;
-укладання договорів (складання та погодження);
-побудова бізнес-процесів для реалізації проекту;
-постановка задач технічним виконавцям проекту;
-погодження технічної специфікації програмно-апаратних комплексів;
-постачання обладнання замовнику та контроль за введенням в експлуатацію;
-затвердження макетів та зразків-еталонів бланкової продукції;
-замовлення витратних матеріалів, оформлення замовлення на виробництво;
-відвантаження готової продукції ( замовлення транспортного засобу, оформлення фінансових документів для оплати – рахунок, акт виконаних робіт);
-планування витрат сировини та матеріалів;
-складнання графіків поставок;
ведення звітності з проекту для керівництва

Заступник начальника відділу впрвадження ID-документів Центра зовнішніх відносин

from 10.2013 to 03.2014 (5 months)
ПАТ "КП ОТІ", Київ (ID-документы и информационные системы)

Впровадження та супровід проектів автоматизованих систем випуску, обліку та контролю ID-документів, розробка архітектури проекту, формулювання задач технічним виконавцям, координація та контроль за виконанням, переговори із замовником, складання та оформлення договорів, підготовка документів на відвантаження та оплату, звітність по проекту.

Спеціаліст відділу маркетингу у державних структурах

from 04.2012 to 09.2013 (1 year 5 months)
ТОВ "СП "Голографія", Киев (Виробництво захисних елементів)

Аналіз інформації та дослідження ринку, прведення презентацій проектів, розробка технічної документації, проведення переговорів із замовником, укладання договорів, погодження макета, супровід замовлення на виробництво, відвантаження продукції, складання річної звітності

Спеціаліст відділу оформлення договорів

from 08.2010 to 04.2012 (1 year 8 months)
Консорціум ЄДАПС, Киев (ID-документы и информационные системы)

Ведення договірної роботи із супроводження проектів посвідчення водія, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, паспорту для виїзду за кордон:
-листування із замовниками
-укладання договорів між підприємствами-учасниками
-планування постачання готової продукції
-супровід замовлень на виробництво
-складання графіків поставок витратних матеріалів та контроль за їх дотриманням
-постачання подукції замовнику та оформлення товаросупровідної документації (рахунок, акт виконаних робіт, видаткова)
-ведення документообігу між підприємствами-учасниками поектів (листи, замовлення, акти та ін.)
-ведення таблиць обліку витратних матеріалів, оформлення документів на склад
-звітність по проектам для керівництва

Помічник директора, помічник Голови Ради директорів

from 09.2007 to 07.2010 (2 years 10 months)
ТОВ "СП "Голографія", Киев (Виробництво захисних елементів)

Составление и планирование графика рабочего дня руководителя,информирование руководителя о дедлайнах, встречах, поездках и прочих деловых мероприятиях, ведение документации (работа с почтой и документами, составление и редактирование писем, приказов и т.д.), поддержание деловых контактов (ответ на телефонные звонки, организация телефонных конференций), организация работы офиса, сбор и оперативная подготовка необходимой информации.

Адміністратор учбових програм департамента оцінки майна

from 11.2004 to 08.2007 (2 years 9 months)
Міжнародний інститут бізнеса, Школа національних професійних кваліфікацій, Киев (Освіта)

Організація учбового процесу (забезпечення проживання, харчування, методичних посібників) супроводження учасників семінарів

Секретар-референт

from 09.1994 to 08.1995 (11 months)
ТОВ "Електроавтоматика", Киев (Постачання ПК)

Підготовка організаційних документів, переклад документації (російська-українська), аналіз та збір інформації, ведення бази клієнтів.


Education

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Спеціаліст, Українська мова та література, народознавство, зарубіжна література, Киев
Higher, from 09.1995 to 06.2000 (4 years 9 months)


Additional education

  • Аналіз даних та статистичне виведення на мові R (2016, 1,5 місяця)
  • Візуалізація даних (листопад 2016 - січень 2017, 2 місяці)

Professional and other skills

  • Computer skills
    1С Производство (версія 8.2), MS office (Word, Exel, Power Point, Publisher та ін.), Adobe Illustrator (базовий)
  • Керування проектами (5 years of experience)
    Advanced, I currently use it.
  • B2B-маркетинг (8 years of experience)
    Advanced, I currently use it.
  • •B2G-маркетинг (5 years of experience)
    Advanced, I currently use it.

Language proficiencies

  • Russian — average
  • Ukrainian — average
  • English — average

Additional information

Подробнее: [open contact info](look above in the "contact info" section)

- дата народження - 18.09.77 р.
- паспорт для виїзду за кордон
- не проти відряджень
- попередня співбесіда - Skype


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: