Resume from January 31, 2024

Галина

Супервайзер кол-центру, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Рекрутер

from 01.2023 to now (1 year 4 months)
Modern Cleaning Technologies, Kраків (Послуги для населення та бізнесу)

Пошук працівників на різні актуальні вакансії, та налаштування таргетингу, реклами для компанії на Facebook

Супервайзер кол-центру

from 02.2019 to 12.2023 (4 years 10 months)
ASUS Global Pte Ltd, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

В якості супервайзера кол-центру ASUS відповідала за покращення якості обслуговування клієнтів шляхом моніторингу операторів першої лінії та їхніх телефонних дзвінків та чату, роботи з конфліктними клієнтами та виконання показників плану продажів.
З 2020 року працюю спеціальним представником компанії, надаючи загальну, технічну та сервісну допомогу клієнтам на торгових онлайн-платформах, а також готуючи звіти про ключові продукти компанії.
• Моніторинг соціальних медіа та онлайн-джерел для галузевих тенденцій
• Розроблені плани шляхом адаптації найкращих практик, які відповідають масштабу та
бачення організації для сприяння розкладу, бюджету та виконанню завдань

Технічний консультант

from 02.2016 to 10.2019 (3 years 8 months)
Samsung Electronics Ukraine (http://www.samsung.com), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Працювала з клієнтами по телефону, електронною поштою та особисто, щоб надати вказівки щодо функцій і конфігурацій різного обладнання Samsung. Створювали замовлення та отримували деталі скарг. Зв’язувалась з клієнтами, щоб відповісти на запити та повідомити їх про результати розгляду претензій або будь-які заплановані коригування.
• Коригування претензій з дилерами, перевірка деталей, заявлених як дефектні, і схвалення або відхилення претензій дилерів; проведені випробування для визначення ступеня пошкодження або потреби в технічних службах
• Замовлення тестів для визначення причин несправностей товару; встановлення конкретні несправності та анотована інформація для подальшого ремонту або заміни

Оператор технічної лінії підтримки

from 12.2014 to 10.2016 (1 year 10 months)
Global Bilgi (http://globalbilgi.com.ua), Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Керувала високим рівнем потоку викликів (понад 120 на день) і відповідала на запитання клієнтів щодо облікових записів, виставлення рахунків і покриття бездротової мережі 4G. Усунення несправностей і налаштування різного обладнання та комп’ютерів на базі систем Windows і Mac OS. Розглядала запити клієнтів, розставляла їх за пріоритетністю, призначала зустрічі з обслуговуванням і персоналом магазину. Контроль та навчання нового персоналу.
• Стала супервайзером у 2015 році завдяки видатному професіоналізму протягом року, обробляючи запити клієнтів, точно надаючи інформацію для забезпечення вирішення скарг на продукти/послуги та задоволення клієнтів

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Користувач ПК Windows CRM Операційні системи MacOS LibreOffice Управлінські навички Доброзичливість

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Polish — above average

Additional information

Молодий спеціаліст з більш ніж 8-річним досвідом роботи з клієнтами, управління та адміністративної підтримки. Вільно володіє польською, українською та англійською мовами, здатна забезпечити захоплюючу ефективність у спілкуванні між клієнтами та компанією. Продемонстрував лідерство та підтримку в численних завданнях, керуючи звітами, персоналом і технічною допомогою в реальному часі.


Інтереси
-Музика
-Художня література/Наукова література
-Кіно.
-Художня вишивка.
-Малювання
-Саморозвиток
-Фотографія
-Подорожі
-Психологія

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: