Тарас
Директор, заступник директора, територіальний менеджер, супервайзер, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 39 years
- City of residence:
- Uzhhorod
- Ready to work:
- Remote, Uzhhorod
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3695018
Additional information
з 25.08.17 – до сьогодні
Територіальний менеджер (ASM) в компанії ТОВ «ЕйПіДжи Трейдинг» (ТМ «Козацька Слава, Семкі, Снекін, Мачо, Фентезі, Фенті, Картофан»)
Обов’язки:
-Розвиток продаж на ввіреній території;
-Зняття сторчеків;
-реалізація заходів по збільшенню об'єму продаж;
-контроль представленості ТМ відповідно до умов мерчендайзенгу та стандартів компанії;
-введення продукції в ВІП мережі;
-контроль та ведення промо;
-контроль дебіторської заборгованості;
-проведення переговорів з контрагентами, підключення нових;
-проведення семінарів та навчать торговому відділу;
-контроль роботи мерчендазера та ін..
з 13.02.17 – до 24.08.17
Територіальний менеджер в компанії ТОВ «ФесУкр» (ТМ «МакКофе, Хілвей»)
Обов’язки:
-зняття сторчеків;
-контроль представленості ТМ відповідно до умов мерчендайзенгу та стандартів компанії;
-введення продукції в ВІП мережі;
-контроль та ведення промо;
-контроль дебіторської заборгованості;
-проведення переговорів з контрагентами, підключення нових;
-проведення семінарів та навчать торговому відділу;
-контроль роботи мерчендазера та ін..
з 01.12.11 – до 10.02.17
Провідний економіст згодом (з 01/08/14) був переведений на заступника директора по Адміністративо-господарській частині на ТзОВ «Нова компанія - 2006», (з 01/02/15) переведений на посаду Директора підрозділу в Закарпатській обл. ТзОВ «Нова компанія - 2006.
Обов’язки:
-складання поточної та підсумкової фінансової звітності;
-контроль маржинального доходу підприємства;
-формування і щомісячний контроль за бюджетом підприємства, аналіз постатейних витрат;
-заключення договорів з покупцями та постачальниками, формування окремої бази даних по договорам;
-звірка з постачальниками та покупцями;
-проведення інвентаризації та контроль результатів інвентаризації;
-формування приходу, введення в експлуатацію, списання, розхід ТМЦ та ОЗ.
-подання зведеної інформації фінансових результатів діяльності підприємства в головний офіс компанії та ін.
-формування та контроль маршрутів підзвітних осіб.
-заключення договорів з постачальниками ТМЦ та послуг.
-формування замовлень ТМЦ.
-контроль руху ТМЦ (прихід, розхід, інвентаризація)
-контроль вивозу ТМЦ.
-контроль Дт-ї заборгованості.
-контроль та участь в процесі продаж, зняття сторчеків, формування плану продаж, та роботи торгового відділу, тощо;
-ведення переговорів на всіх рівнях господарської діяльності.
02.07.08 – 10.10.11 економіст з фінансової роботи фінансово-економічного відділу гіпермаркету м.Івано-Франківськ ТОВ «Епіцентр К», згодом був переведений на аналогічну посаду у м. Ужгород.
Обов’язки:
-складання поточної та підсумкової фінансової звітності;
-підготовка звітності та порівняльних аналізів за результатами діяльності торгових відділів;
-вирішення проблемних ситуацій пов’язаних з діяльністю торгових відділів;
-контролювання замовлення товару;
-оптимізація товарних запасів;
-формування щорічного бюджету;
-контроль і оплата рахунків;
-діагностика господарської діяльності підприємства за принципом «Паретто» (закріплено керівництвом компанії);
-виступ на планових конференціях з підбиттям висновку фінансової діяльності підприємства і відділів вцілому;
-складання планів проведення інвентаризації та контроль результатів інвентаризації;
- та інще.
24.06.2006 – 14.02.08 обліковець ТОВ «НК Альфа – Нафта» Філія №3 «Ужгородська», з 09.09.2006 був переведений на посаду бухгалтера.
Обов’язки:
- ведення бухгалтерського обліку;
- списання паливно-мастильних матеріалів та складання звіту по їх використанню;
- формування та здача статистичної звітності;
- формування та відображення в базі підприємства банківської виписки;
- відображення в базі підприємства щоденної реалізації товару та наданню послуг;
- звірка розрахунків з покупцями, постачальниками,а також на рівні міжфіліальних відносин;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- фінансовий та податковий облік;
- інше.
Освіта: Вища. Спеціаліст з «обліку та аудиту». У 2002-2007 роках навчався в Мукачівському Державному Університеті на факультеті економіки та менеджменту – стаціонарне відділення.
На протязі 2004 р. працював волонтером в Мукачівській Податковій Адміністрації (надання консультацій, допомога у складанні і перевірці звітності).
Особисті якості: Відповідальний, наполегливий, сумлінний, працьовитий, надійний, ініціативний, добросовісний.
Додаткові дані:
- володіння ПК, Internet, e-mail, MS Office.
- посвідчення водія , авто – Рено Сценік (2012);
- володіння словацькою та російською мовами (вільно), англійською (початковий рівень);
- 1C:бухгалтерія (7 та 8 версії), Potamus, Oil, Lotus, SAP (business objects), DeGama та ін..
Similar candidates
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Uzhhorod, Vinnytsia
,
more 8 cities
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Uzhhorod, Dnipro
,
more 8 cities
Менеджер з продажу, заступник керуючого, керуючий, керівник середньої ланки
Uzhhorod
Начальник виробництва, керівник управління, адміністратор, заступник керуючого магазином, логіст
Kyiv, Vasylkiv, Remote
Директор, заступник директора, керівник напрямку
25000 UAH, Uzhhorod
Директор, заступник керівника, керівник напрямку надрокористування
Uzhhorod, Ivano-Frankivsk
,
more 3 cities