Resume from August 21, 2022

Тарас

Директор, заступник директора, територіальний менеджер, супервайзер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Uzhhorod
Ready to work:
Remote, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

з 25.08.17 – до сьогодні
Територіальний менеджер (ASM) в компанії ТОВ «ЕйПіДжи Трейдинг» (ТМ «Козацька Слава, Семкі, Снекін, Мачо, Фентезі, Фенті, Картофан»)
Обов’язки:
-Розвиток продаж на ввіреній території;
-Зняття сторчеків;
-реалізація заходів по збільшенню об'єму продаж;
-контроль представленості ТМ відповідно до умов мерчендайзенгу та стандартів компанії;
-введення продукції в ВІП мережі;
-контроль та ведення промо;
-контроль дебіторської заборгованості;
-проведення переговорів з контрагентами, підключення нових;
-проведення семінарів та навчать торговому відділу;
-контроль роботи мерчендазера та ін..


з 13.02.17 – до 24.08.17
Територіальний менеджер в компанії ТОВ «ФесУкр» (ТМ «МакКофе, Хілвей»)
Обов’язки:
-зняття сторчеків;
-контроль представленості ТМ відповідно до умов мерчендайзенгу та стандартів компанії;
-введення продукції в ВІП мережі;
-контроль та ведення промо;
-контроль дебіторської заборгованості;
-проведення переговорів з контрагентами, підключення нових;
-проведення семінарів та навчать торговому відділу;
-контроль роботи мерчендазера та ін..
з 01.12.11 – до 10.02.17
Провідний економіст згодом (з 01/08/14) був переведений на заступника директора по Адміністративо-господарській частині на ТзОВ «Нова компанія - 2006», (з 01/02/15) переведений на посаду Директора підрозділу в Закарпатській обл. ТзОВ «Нова компанія - 2006.
Обов’язки:
-складання поточної та підсумкової фінансової звітності;
-контроль маржинального доходу підприємства;
-формування і щомісячний контроль за бюджетом підприємства, аналіз постатейних витрат;
-заключення договорів з покупцями та постачальниками, формування окремої бази даних по договорам;
-звірка з постачальниками та покупцями;
-проведення інвентаризації та контроль результатів інвентаризації;
-формування приходу, введення в експлуатацію, списання, розхід ТМЦ та ОЗ.
-подання зведеної інформації фінансових результатів діяльності підприємства в головний офіс компанії та ін.
-формування та контроль маршрутів підзвітних осіб.
-заключення договорів з постачальниками ТМЦ та послуг.
-формування замовлень ТМЦ.
-контроль руху ТМЦ (прихід, розхід, інвентаризація)
-контроль вивозу ТМЦ.
-контроль Дт-ї заборгованості.
-контроль та участь в процесі продаж, зняття сторчеків, формування плану продаж, та роботи торгового відділу, тощо;
-ведення переговорів на всіх рівнях господарської діяльності.
02.07.08 – 10.10.11 економіст з фінансової роботи фінансово-економічного відділу гіпермаркету м.Івано-Франківськ ТОВ «Епіцентр К», згодом був переведений на аналогічну посаду у м. Ужгород.
Обов’язки:
-складання поточної та підсумкової фінансової звітності;
-підготовка звітності та порівняльних аналізів за результатами діяльності торгових відділів;
-вирішення проблемних ситуацій пов’язаних з діяльністю торгових відділів;
-контролювання замовлення товару;
-оптимізація товарних запасів;
-формування щорічного бюджету;
-контроль і оплата рахунків;
-діагностика господарської діяльності підприємства за принципом «Паретто» (закріплено керівництвом компанії);
-виступ на планових конференціях з підбиттям висновку фінансової діяльності підприємства і відділів вцілому;
-складання планів проведення інвентаризації та контроль результатів інвентаризації;
- та інще.
24.06.2006 – 14.02.08 обліковець ТОВ «НК Альфа – Нафта» Філія №3 «Ужгородська», з 09.09.2006 був переведений на посаду бухгалтера.
Обов’язки:
- ведення бухгалтерського обліку;
- списання паливно-мастильних матеріалів та складання звіту по їх використанню;
- формування та здача статистичної звітності;
- формування та відображення в базі підприємства банківської виписки;
- відображення в базі підприємства щоденної реалізації товару та наданню послуг;
- звірка розрахунків з покупцями, постачальниками,а також на рівні міжфіліальних відносин;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- фінансовий та податковий облік;
- інше.


Освіта: Вища. Спеціаліст з «обліку та аудиту». У 2002-2007 роках навчався в Мукачівському Державному Університеті на факультеті економіки та менеджменту – стаціонарне відділення.
На протязі 2004 р. працював волонтером в Мукачівській Податковій Адміністрації (надання консультацій, допомога у складанні і перевірці звітності).

Особисті якості: Відповідальний, наполегливий, сумлінний, працьовитий, надійний, ініціативний, добросовісний.


Додаткові дані:
- володіння ПК, Internet, e-mail, MS Office.
- посвідчення водія , авто – Рено Сценік (2012);
- володіння словацькою та російською мовами (вільно), англійською (початковий рівень);
- 1C:бухгалтерія (7 та 8 версії), Potamus, Oil, Lotus, SAP (business objects), DeGama та ін..

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: