Resume from November 29, 2020 PRO

Світлана

Главный бухгалтер, начальник отдела кадров, менеджер по продажам, ревизор, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
55 years
City of residence:
Hadiach
Ready to work:
Chernihiv, Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Lubny, Poltava, Sumy

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Гл.бухгалтер, ревізор, економіст

from 09.1991 to 08.1997 (5 years 11 months)
ДПІ, Гадяч (Государственные организации)

Знання бухгалтерських та податкових положень, нормативів законодавства, трудового законодавства Украіни. Повний аналіз господарськоі діяльності підприемства.ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (4 чол.).

Професійні навички:

— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;

— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; німецька-середньо.

Education

Аграрная академия

Анализ и учет хоз.деятельности, Полтава
Higher, from 1987 to 1991 (3 years 9 months)

полное ведение бухгалтерского и налогового учета в программе 1С: Предприятие 8.2;, 1С УТП, Медок, Еxcel, Offis.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК M.E.Doc Клиент-Банк Банковское дело

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • German — beginner

Additional information

Личные качества


стрессоустойчивость, внимательность, умение работать с большим объемом информации.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: