Resume from January 16, 2017

Оксана

Адміністратор, економіст, фінансист, менеджер по роботі з клієнтами, 5 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Remote, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний економіст

from 06.2014 to 12.2016 (2 years 6 months)
АТ "Державний експортно-імпортний банк України", Тернопіль (Фінанси, банки, страхування)

Education

Тернопільський національний економічний університет

Фінанси, Тернопіль
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)

Additional information

Торубка Оксана Анатоліївна

Дата народження: 22.07.1988р.
Вік: 28 років.
Сімейний стан: незаміжня.
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Електронна пошта (e-mail): [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1995-1999 рр. – Зборівська ЗОШ №1.
1999-2006 рр. – Зборівська державна українська гімназії ім. Романа Завадовича.
2006-2010рр. – Тернопільський національний економічний університет, факультет фінансів, спеціальність – економіка і підприємництво / фінанси, спеціалізація – місцеві фінанси (диплом бакалавра з фінансів).
2010-2011 рр. – Тернопільський Національний Економічний Університет, факультет фінансів, спеціальність – фінанси, спеціалізація – управління державними і місцевими фінансами (диплом магістра з фінансів).

Додаткова освіта:
1999-2004 рр. – Зборівська державна музична школа, клас народних інструментів.
2011-2012 рр. – тренінги на тему: “Ефективна ділова презентація як інструмент роздрібних банківських послуг”, “Ефективна телефонна комунікація: залучення та обслуговування клієнтів”, “Продаж карткових продуктів роздрібним клієнтам банку”, “Управління складними ситуаціями в операційному залі банку”, “Активні продажі банківських продуктів фізичним особам в операційному залі”.

Досвід роботи:
01.09.2010 рр. – менеджер магазину “Fresh Style”;

31.12.2010-14.02.2011р. – переведена на посаду старшого менеджера магазину “Fresh Style”;

15.02.2011 р. – економіст 1-ої категорії сектору продажу роздрібних послуг філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі;

20.03.2013-22.07.2013р. - провідний економіст сектору продажу роздрібних послуг філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі. Обов’язки:
•ведення переговорів з керівниками підприємств та організацій щодо банківського обслуговування, зокрема залучення на обслуговування зарплатних проектів та еквайрингу;
•проведення презентацій банківських продуктів перед великою аудиторією;
•залучення клієнтів шляхом прямого продажу послуг банку;
•ведення переговорів з фізичними та юридичними особами щодо спірних питань та врегулювання конфліктних ситуацій;
•ведення ділового листування та телефонних переговорів з клієнтами.
•підготовка матеріалів щодо встановлення індивідуальних тарифів обслуговування фізичних та юридичних осіб на розгляд колегіальних органів банку;
•організація розгляду матеріалів, які надходять від фізичних, організація підготовки в установленому порядку відповідних пропозицій, висновків, відповідей.

23.07.2013-20.01.2014р. - фахівець департаменту продажів та роботи з ключовими клієнтами ТОВ «Торговий Дім Агрі-Трейд».Обов’язки:
• пошук нових клієнтів та робота з існуючими;
• документальний супровід операцій з продажу;
• логістичний супровід продажу;
• контроль дебіторської заборгованості;
• виконання плану продажу;
• аналіз ринку продукції;
• ведення звітності.
З 06.06.2014р – провідний економіст відділення №3 філії публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” в м. Тернополі. Обов’язки:
• надання консультацій щодо банківських послуг;
• відкриття та обслуговування поточних і карткових рахунків фізичних та юридичних осіб;
• перекази з поточних рахунків по Україні та за кордон;
• формування заявок для купівлі валюти на міжбанку.


Знання мов:
українська – рідна, англійська – вище середнього, російська – розмовна.

Навики роботи з комп'ютером та оргтехнікою:
Знання комп'ютерних програм – Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Б2 – вільно, наявні навики роботи в 1С.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, дипломатичність, стресостійкість, пунктуальність, гнучкість, висока здатність до навчання. Шкідливі звички відсутні.

Додаткова інформація:
Наявність прав водія та закордонного паспорту. Готовність до частих відряджень. Є досвід роботи на посаді адміністратора закладу громадського харчування.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: