Resume from April 25, 2024 PRO

Валерій

Комерційний директор, керівник відділу продажу, національний менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник комерційного відділу

from 02.2020 to 09.2022 (2 years 7 months)
ТОВ «ТД «Санітарний щит України», Київ (Імпорт, виробництво і продаж засобів дезінфекції)

Встановлення та контроль виконання планових показників ключових параметрів діяльності відділу продажу (ВП), управління взаємовідносинами та особистий супровід найважливіших кінцевих клієнтів та дилерів. Аналіз продажів, виявлення слабких та сильних сторін у каналах, розробка та впровадження заходів щодо підвищення продажів. Затвердження бланків та фінальних форм договорів продажу та протоколів розбіжностей, аналіз та затвердження комерційних пропозицій клієнтам, аналіз тендерів та затвердження формату наших пропозицій. Запровадження системи мотивації, оцінка ефективності менеджерів, нарахування заробітної плати.
Отримання від дилерів, веб-сайтів, результатів тендерів, впорядкування та аналіз інформації по діям конкурентів та застосуванню ними маркетингових інструментів. Аргументація та затвердження асортиментної та цінової політики, системи знижок. Створення, введення в дію та контроль процедур взаємодії ВП з іншими структурними підрозділами компанії. Регулярний контроль статусу обробки замовлень та відвантаження зі складу, затвердження пріоритетності відвантаження. Аналіз та актуалізація претензій клієнтів, затвердження повернень та обмінів. Контроль залишків та систематичне формування замовлення на виробництво готової продукції на власних та партнерських потужностях, комплектуючих та маркетингових матеріалів.
Керівництво проектом переходу на нову операційну систему 1С УВП , управління проектом реорганізації відділу продажу.
Досягнення : створені та застосовані механізми утримання клієнтів та адаптації підприємства в нових умовах різкого збільшення попиту і критичного дефіциту засобів дезинфекції під час початку Соvid -19. Введені процедури взаємодії та регламенти для ефективного обміну інформацією ВП та інших структурних підрозділів. Створена та введена в дію загальна система знижок та правил співпраці з дилерами, зокрема в статусах повної та часткової ексклюзивності. Систематизація замовлень та створення постійного запасу методичних та маркетингових матеріалів та зразків продукції. Ініціація та повний супровід введення 2-х нових асортиментних позицій, забезпечення маркетингової підтримки на старті продажу. Запуск проекту ексклюзивної лінійки продукції для ключового дилера. Погодження умов співпраці і переведення дилера у ексклюзивний статус. Забезпечення ефективної комунікації всередині компанії на різних рівнях прийняття рішень, організація дистанційної роботи ВП в умовах воєнного стану.
Організовано та забезпечено повне впровадження 1С УПП, створений фундамент для можливості переходу ВП на сучасний метод роботи (описані та адаптовані бізнес-процеси, розроблена нова система мотивації, підключена IP-телефонія, проведені основні налаштування та пройдені базові навчання по роботі в СRM-системі, сформована база знань як основа для системи найму та адаптації).
Досягнуті показники об’єму реалізації : 2019/2020 - приріст 140%; 2019/2021 – приріст 27%.

Виконавчий директор

from 02.2017 to 10.2019 (2 years 8 months)
ТОВ "Ортолаб", Київ (Медицина, ортодонтична лабораторія)

Аналіз ринку, вивчення потреб, класифікація цільової аудиторії, визначення конкурентних переваг, оптимізація портфеля продуктів. Розробка і реалізація стратегії компанії (ортодонтична лабораторія). Пошук нових напрямків розвитку компанії, реалізація проекту аутсорсингу. Розрахунок та затвердження планів з продажу та приросту активної бази клієнтів, управління ціновою політикою продуктів і послуг компанії, контроль дебіторської заборгованості. Відбір, навчання та мотивація персоналу.
Координація маркетинговою діяльністю. Організація представленості продукції компанії на профільних виставках, курсах, симпозіумах, конгресах на регулярній основі.
Фінансове планування та звітність: формування та захист бюджету на рік, аналіз обсягів і структури реалізації, контроль доходів і витрат, виконання плану за рівнем прибутку.
Управління адміністративно-господарською частиною підприємства, забезпечення безперебійного функціонування офіcу та лабораторії.

Досягнення: повна ротація персоналу, забезпечення переїзду до нового офісу, організація виробництва, сертифікація, оптимізація структури підприємства. Актуалізація систем мотивації персоналу, встановлення системи торгово-бонусних умов для клієнтів.
Побудова компанії від рівня практичного розпаду до формату, що стійко розвивається, забезпечення позитивної динаміки обсягу продажів і прибутку.
Покращення ключових показників за період 2-а роки: ріст частки ринку з 9% до 23%, зростання активної клієнтської бази на 195%, збільшення середньомісячного обсягу реалізації на 184%.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами

from 08.2011 to 12.2016 (5 years 4 months)
ООО "Напої Плюс" (Група компаній "Нові Продукти"), Київ (Виробництво та продаж напоїв і снеків)

Зона відповідальності: ПК (пріоритетний канал), до 31.01.2013р. - національні та великі локальні мережі України, з 01.02.2013р. - національні та великі локальні мережі Києва та північно-західного регіону України.
Управління системою продажу на підзвітній території через дистриб'юторський ресурс та прямі контракти з метою досягнення планових показників за обсягом реалізації та забезпечення кількісної та якісної дистрибуції погодженого асортименту.
Керівництво прямою командою з продажу м. Київ та обл. (2 РМ (регіональний менеджер) ПК, 3 ТМ (територіальний менеджер) ПК, 2 СВ (супервайзер), 6 ТП (торговий представник) та 32 МР (мерчендайзер), 1адміністратор), 2 РМПК західного регіону, разом 48 осіб.
Розробка та захист річного бюджету мережевого каналу, ефективні комунікації з маркетинговим та фінансовим відділами для оптимальної реалізації планових інвестицій.
Переведення із дистриб'юторів на прямі контракти великих мережевих контрагентів із попередньою підготовкою внутрішніх ресурсів: торговий відділ, відділ логістики, виробництво, бухгалтерія.
Досягнення: розроблено та впроваджено ефективну структуру відділу по роботі з ПК, засновану на паралельній роботі регіонального менеджера ПК з лінійними (роздрібний продаж) регіональними менеджерами. Відібрано, навчено та доведено до рівня самостійного управління територією 7 регіональних менеджерів. Розроблено та впроваджено систему індивідуального планування РМПК. Узгоджено та успішно впроваджено систему поділу відповідальності між представниками відділу ПК та роздрібного продажу, а також процедуру внутрішніх взаємодій при роботі з ПК. Переведено на прямі контракти мережі АТБ, Ашан, Новус, Фуршет, Білла.
Обсяг продажів довіреного відділу за 2012р. – 192 млн. грн., 2015р. – 483 млн. грн.

Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами

from 06.2008 to 07.2011 (3 years 1 month)
ТОВ "Напої Плюс" (Група компаній "Нові Продукти"), Київ (Виробництво та продаж напоїв)

Зона відповідальності: ПК- національні мережі, великі локальні мережі м. Києва.
Розробка структури відділу, створення, розвиток та управління командою продажів складом 41 особа (2 ТМПК, 1 СВ, 6 ТП, 32 МР).
Аналіз і контроль інвестиційних ресурсів, розробка торгово-бонусних програм, проведення переговорів із мережевими клієнтами, укладання маркетингових контрактів. Регулярний контроль за виконанням умов укладених договорів, станом дебіторської заборгованості.
Досягнення:
Побудова відділу з «нуля» (розробка структури відділу, впровадження інструкцій та процедур, підбір, навчання та розвиток персоналу). Розробка та впровадження «інвестиційних карток клієнта» - гарантія від дистриб'юторів виконання узгоджених з контрагентом умов. Досягнення 100% нумеричної дистрибуції на довіреній території, побудова конструктивних довірчих відносин із ключовими клієнтами.

Education

Інститут підготовки кадрів промисловості України

Економіка і фінанси, Київ
Higher, from 2001 to 2002 (1 year 3 months)

Київський державний університет ім. Т. Шевченко

Радіофізичний, радіофізика і електроніка, Київ
Higher, from 1991 to 1996 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Консалтингова компанія "Sell it", програма "Авангард 16.0."

10.2021-02.2022

Knowledge and skills

Ведення переговорів Фінансове планування Навчання персоналу Управління командою Планування продажу Аналіз продажів Підготовка комерційних пропозицій Формування бюджету

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — average

References

  • Толкачов Ігор

    Толкачов Ігор

    Генеральний директор, Artwinery

    Contact details are hidden
  • Ізварін Андрій

    Ізварін Андрій

    Директор з продажу, Біола

    Contact details are hidden

Additional information

Пройшов тренінги: «Мистецтво презентацій та публічных виступів», «Навики ведення переговорів», «Технології менеджменту», «Навики навчання підлеглих», «Развиток лідерських якостей», «Эфективна взаємодія», «Принципові переговори», «Управління часом і делегування», «Управління людьми і мотивація», «Драйв - менеджмент».
Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, організаторські та аналітичні здібності, ініціативність, енергійність, комунікабельність, вміння працювати в команді, приймати рішення і знаходити виходи з конфліктних ситуацій.
Необхідні знання бухгалтерії, 1С, діловодства, логістики.
Готовність до відряджень, водійське посвідчення кат. "В", власний автомобіль
Одружений, виховую двох синів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: