Resume from May 7, 2024 PRO

Жанна

Директор з персоналу, HR BP

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Chernihiv, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по управлінню трудовими відносинами і кадровому адмініструванню

from 11.2018 to now (5 years 6 months)
Міжнародна компанія (~ 3000 працівників), Київ (Харчова промисловість)

Управління командою з 8 працівників
Впровадження та підвищення ефективності функції Трудові відносини та Кадрове адміністрування згідно з культурою та стратегією компанії
Розробка та впровадження програм по мінімізації ризиків для компанії для проєктів з реструктуризації
Координація проведення аудитів з Контрольного середовища та Прав людини в Україні та СНД
Розробка концепції та карт HR процесів для автоматизації та спрощення
Організація процесу та безпосередня участь у розробці та адаптації HR політик, процедур та документів
Організація ефективної взаємодії з профспілками в Україні та СНД
Координація проведення розслідувань із звернень працівників на глобальну лінію з будь-яких питань
Проведення навчання з питань, пов'язаних із трудовим законодавством, Кодексу етики
Індивідуальна робота по трудових спорах
Організація процесу бронювання працівників
Організація процесу аналізу та розробки планів заходів щодо нівелювання ризиків, пов'язаних з конфліктами інтересів
Підготовка комунікаційних компаній, публікації у внутрішніх журналах та розсилках

Менеджер проєкту, консультант

from 10.2018 to 02.2019 (4 months)
Українська компанія (~1400 прац.), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Розробка унікальної системи грейдів для компанії, системи сукупної винагороди, моделювання сценаріїв впровадження

Експерт з регулювання соціально-трудових відносин

from 08.2017 to 10.2018 (1 year 2 months)
Міжнародна компанія (~ 3800 прац.), Київ (Харчова промисловість)

Впровадження функції «Соціально-трудові відносини» з «нуля»
Розробка програми підвищення ефективності взаємодії з профспілками
Колективні перемовини та перегляд колективних договорів
Розробка програм управління ризиками
Розробка та впровадження проєктів/пропозицій з оптимізації/автоматизації/підвищення ефективності процесів, пов'язаних із трудовими відносинами
Підготовка до аудитів, координація проведення
Проведення навчання по окремим програмам компанії
Перегляд Політик, Процедур и Корпоративних стандартів у сфері трудових відносин

Провідний експерт з процесів розвитку персоналу та розробки кадрової політики

from 01.2017 to 07.2017 (6 months)
Українська компанія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Розвиток та промоція на зовнішньому ринку напрямку з надання HR послуг
Розробка проєктів з аутсорсингу HR послуг (грейдинг, побудова систем KPI та винагород)
Консультування з питань в сфері HR

Керівник департаменту з планування персоналу

from 02.2015 to 12.2016 (1 year 10 months)
ДТЕК Енерго (~ 100 000 прац.), Київ (Енергетика)

Забезпечення закриття вакансій корпоративного центру та 1-2 рівней управління на активах компанії, розробка програм адаптації
Впровадження єдиної бази даних exit - інтерв'ю
Впровадження грейдингу та оцінка посад
Побудова системи оплати праці згідно із методологією Hay Group
Побудова єдиної системи мотивації (матеріальної та нематеріальної) для всіх підприємств компанії
Актуалізація системи KPI та схем преміювання в рамках впровадження проєкту "Цілепокладання"
Координування роботи з проєкту «Розробка єдиної системи рейтингів та нагороджень»
Координування розробки та впровадження окремих модулів (відбір, адаптація) в проєкті «Модернізація системи відбору, адаптації, розвитку та навчання персоналу», роль експерта у модулях розвитку та навчання
Управління проєктом «Соціальный клімат»
Формування цільової організаційної структури компанії, оптимізація чисельності штата
Организація процесів кадрового діловодства, у т. ч. автоматизація
Организація процесу бюджетування, контроля та аналізу використання фонда оплати праці та адміністративних витрат компанії (всі бізнес-блоки)
Организація HR-процесів згідно з принципами вертикально інтегрованої компанії; розробка HR політик та процедур
Індивідуальна робота з директорами з напрямків та экспатами
Врегулювання звернень працівників на «Гарячу лінію»
Забезпечення внесення змін в проєкт Генеральної Угоди

Менеджер з пільг та компенсацій

from 02.2010 to 02.2015 (5 years)
ПАТ «САН ІнБев Україна» (~2500 прац.), Київ (Харчова промисловість)

Побудова ефективної системи оплати праці: щорічний аналіз ринку та перегляд діапазонів зарплат, аналіз ефективності схем преміювання (річна, квартальна, премія відділу продажів), зміна структури заробітної плати, супроводження грантів акцій та опціонів. Комунікація та запровадження змін
Стандартизація та адаптація компенсаційної політики в Україні згідно з зональними та глобальними політиками
Розрахунок економ. ефекту та супроводження передачі процесів всіх функціональних напрямків у Бізнес Сервіс Центр
Створення ефективної організаційної структури функції «Пільги та компенсації» в Україні: стандартизація та централізація процесів на рівні Зони «Європа» та бізнес-підрозділу, передача рутинних процесів у Бізнес Сервіс Центри Будапешту та Харкова, управління змінами
Щорічний перегляд Колективного договору та перемовини з профспілками
Щорічне оновлення Політик з компенсацій та пільг, комунікація змін
Бюджетування, контроль та аналіз використання фонду оплати праці та інших витрат на персонал
Оцінка посад за методологією Hay Group. Проєкт зі зміни системи грейдів для виробничих підрозділів та Бізнес Сервіс Центру
Супроводження зовнішніх аудиторських перевірок по HR-питанням
Індивідуальна робота з директорами та експатами
Впровадження «Персонального кабінету» для працівників
Впровадження Excellence Program для функції «Пільги та компенсації»

Фахівець з планування та аналізу фікс.та капіт. витрат, економіст, бухгалтер

from 11.1999 to 02.2010 (10 years 3 months)
ТОВ «САН ІнБев Україна», Чернігів (Харчова промисловість)

Забезпечення розрахунку бюджету по фіксованим витратам, у т.ч. по ремонтам та техобслуговуванню, по відділенню; аналіз відхилень
Формування бюджета по послугам по Україні та Зоні Центральної та Східної Європы; аналіз відхилень
Впровадження підходу ZBB у процеси бюджетування
Розрахунок окупності проєктов, аналіз виробничих та адміністративних капітальних інвестицій по відділенню
Контроль збереження активів на відділенні, впровадження точок контролю
Аналіз контрактів по капітальним інвестиціям, ремонтам та техобслуговуванню, послугам
Опис бухгалтерських процесів для передачі в Бізнес Сервіс Центр
Ведення бухгалтерського обліку та звітності за принципами IAS та GAAP по відділенню; ПДВ та акцизного збору, дебіторської заборгованості, готової продукції, тари, МШП, операцій у роздрібній торгівлі
Координація підготовки фінансової інформації для аудиторів

Education

Чернігівський державний інститут економіки та управління

Факультет "Облік та аудит", спеціаліст з економіки, Чернігів
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)

Additional education and certificates

"Лідерство в ІнБев", внутрішній тренінг

2014

«Міжнародні системи сукупної винагороди» (GR7), CBSD

2012

«Стратегічна комунікація системи сукупної винагороди» (GR9), CBSD

2012

«Змінна винагорода» (GR6), CBSD

2012

«Менеджмент в ІнБев», внутрішній тренінг

2012

«Управління базовою заробітною платою та оплата за ефективність» (GR4), CBSD

2012

«Визначення вартості посади на базі ринкових ставок – запровадження конкурентоспроможної системи оплати праці» (GR17), CBSD

2011

«Управління сукупною винагородою» (GR1), CBSD

2011

«Перемовини та ефективна комунікація», внутрішній тренінг

2011

«Оцінка посад», Hay Group

2010

«Ефективний менторінг в дії», внутрішній тренінг

2009

«Управління змінами», внутрішній тренінг

2008

«Лідерство та мотивація. Ефективні методи впливу», TNKS

2007

«Інвестиції в будівництві», Міжнародна академія фінансів та інвестицій

2006

«Практика міжнародного бухгалтерського обліку», Ernst & Young

2005

«Стрес-менеджмент», Baltic Training Group

2005

"Фінансі для нефінансистів", FSG

2017

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint Знання всіх HR процесів Трудове законодавство

Language proficiencies

English — advanced

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: