Resume from March 16, 2017 PRO

Ігор

Керівник (безпека, охорона), 7 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
59 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор

from 01.2015 to 02.2017 (2 years 1 month)
Інспектор по особовому складу охоронної фірми ПП Явір, Ивано-Франковск (Охорона фізичних та юридичних обєктів)

Виконувані функції:
1.аналіз обсягу робіт персоналу, формування штатного розкладу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та відбір персоналу, планування професійної кар'єри співробітників та організація проведення навчань, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, атестація персоналу, проведення тестувань, розробка і ведення системи кадрового обліку, табелювання робочого часу співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу, організація і проведення корпоративних заходів

Education

1. Камянець-Подільський технікум харчової промисловості 2. Івано-Франківська школа міліції МВД СССР

1. Спеціальність: Машини та устаткування підприємств харчової промисловості Кваліфікація: Техніка-механіка 2. Спеціальність: Юридична Кваліфікація: Юрист, Камянець-Подільськ, Івано-Франківськ
Unfinished higher, from 1980 to 1988 (7 years 10 months)

1. 1980 р. - 1984 р.,
Камянець-Подільський технікум харчової промисловості
Спеціальність: Машини та устаткування підприємств харчової промисловості
Кваліфікація: Техніка-механіка
Форма навчання: денна

2. 1986 р. - 1988 р.,
Івано-Франківська школа міліції МВД СССР
Спеціальність: Юридична
Кваліфікація: Юрист
Форма навчання: денна

Additional education and certificates

“Мотивація персоналу “ (ПриватБанк, 2007 р.) “Тайм-менеджмент” (ПриватБанк, 2009 р.)

2007, 3 місяці , 2009, 6 місяців

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint Linux Робота зі сканером Робота з принтером

Language proficiencies

  • Ukrainian — average
  • Russian — average
  • German — average

Additional information

Додаткова освіта •“Мотивація персоналу “ (ПриватБанк, 2007 р.) •“Тайм-менеджмент” (ПриватБанк, 2009 р.)
Досвід роботи
1988-1997 Тисменицький РВ УМВС в Івано-Франківській області
оперативний співробітник карного розшуку
1997-2002 Тисменицький РВ УМВС в Івано-Франківській області
начальник картного розшуку
Виконувані функції: 1.Забезпечення оперативно-розшукових заходів щодо попередження, своєчасного виявлення, припинення і розкриття злочинів, викриття причин і умов, які сприяють вчиненню злочинів, здійснювати профілактику правопорушень. Основні досягнення: 1. Припинення та попередження правопорушень КК України.
2003-2013 Івано-Франківська філія ПАТ КБ “ПриватБанк”
Начальник департаменту офісної охорони
Виконувані функції: 1.Взаємодія з органами влади та силовими структурами; 2.підбір персоналу, проведення співбесіди з кандидатами, організація наставництва на робочому місці, управління конфліктами в колективі, робота із слабкою ланкою; 3.ініціювання зміни заробітної плати, бонусування, переміщення працівників, їх заохочення, покарання; 4.формування штатного розкладу департаменту офісної охорони; 5.робота по забезпеченню охорони праці і безпеки праці; 6.виявлення недоліків в організації охорони та забезпечення безпеки у відділенні та вчасне інформування з метою їх усунення; 7.аналiз роботи вiддiлень та пiдготовка пропозицiй з покращення протипожежного стану та охорони вiддiлень; 8.участь у роботi Планової комiсiї фiлiї; 9.участь у пiдготовці проектiв наказiв, що регламентують режими роботи вiддiлень; 10.участь у пiдготовці проектiв наказiв про введення в експлуатацiю, вiдкриття, закриття вiддiлень; 11.оформлення пакету документiв для вiдкриття/перемiщення/закриття вiддiлень в частині офісної охорони та пожежної безпеки; 12.пiдготовка аналiтичних матерiалiв для керiвницва банку про стан пожежної безпеки та охорони об”єктів фiлiї;
13.вивчення та аналiз “вузьких” місць в охороні об”єктів РП; 14.розробка порядку та органiзацiя проведення заходiв по забезпеченню швидкого реагування працівників банку у нестандартних ситуаціях (пограбування, пожежа, та ін); 15.участь у роботi Тендерної комiсiї фiлiї по закупівлі ОЗ та МШП; 16.укладання та супровід угод фінансового характеру; 17.проведення переговорів з представниками охоронних фірм та інших для укладання угод; 18.інформацiйне забезпечення працiвникiв банку з питань безпеки на робочих місцях; 19. пiдготовка дiлових листiв.
Основні досягнення: 1.у складi робочої групи приймав участь у пiдготовцi проектiв Стратегiї фiнансового успiху Iвано-Франкiвської фiлiї ПриватБанку на 2006-2008 р.р., плану основних заходiв з реалiзацiї Стратегiї; 2.готував пакети документiв на укладення/переукладення договорiв оренди охоронного обладнання, офісної охорони, пожежного спостереження; 3.готував пакети документів для одержання дозволiв на проведення реконструкцiй орендованих прмiщень з метою проведення робіт по обладнанню охоронною та пожежною сигналізаціями; 4.готував накази про вiдкриття/введення в експлуатацiю вiддiлень; 5.організував щорічні навчання з техніки безпеки; 6.організував переобладнання всіх об”єктів РП системою охоронної та пожежної сигналізації.
2013-2014 Приватна охоронна фірма “Атлант” Інженер охоронних систем Виконувані функції: 1.розвиток мережі обслуговування, залучення та збільшення клієнтської бази, укладання угод фінансового характер по охороні об”єктів. Основні досягнення: 1.залучив на обслуговування 147 фізичних та юридичних осіб, переуклав 86 угод.
З січня 2015 року ПП Явір Інспектор по особовому складу Виконувані функції: 1. аналіз обсягу робіт персоналу, формування штатного розкладу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та відбір персоналу, планування професійної кар'єри співробітників та організація проведення навчань, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, атестація персоналу, проведення тестувань, розробка і ведення системи кадрового обліку, табелювання робочого часу співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу, організація і проведення корпоративних заходів.
Особисті якості 1.Відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, енергійний, стресостійкий, дисциплінований, цілеспрямований, націлений на результат; 2.Вміння та бажання працювати і розвиватись в команді; 3.Швидко адаптуюсь до до змін.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: