Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 марта 2017 PRO

Ігор

Керівник (безпека, охорона), 7 500 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
59 лет
Город:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор

с 01.2015 по 02.2017 (2 года 1 месяц)
Інспектор по особовому складу охоронної фірми ПП Явір, Ивано-Франковск (Охорона фізичних та юридичних обєктів)

Виконувані функції:
1.аналіз обсягу робіт персоналу, формування штатного розкладу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та відбір персоналу, планування професійної кар'єри співробітників та організація проведення навчань, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, атестація персоналу, проведення тестувань, розробка і ведення системи кадрового обліку, табелювання робочого часу співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу, організація і проведення корпоративних заходів

Образование

1. Камянець-Подільський технікум харчової промисловості 2. Івано-Франківська школа міліції МВД СССР

1. Спеціальність: Машини та устаткування підприємств харчової промисловості Кваліфікація: Техніка-механіка 2. Спеціальність: Юридична Кваліфікація: Юрист, Камянець-Подільськ, Івано-Франківськ
Неоконченное высшее, с 1980 по 1988 (7 лет 10 месяцев)

1. 1980 р. - 1984 р.,
Камянець-Подільський технікум харчової промисловості
Спеціальність: Машини та устаткування підприємств харчової промисловості
Кваліфікація: Техніка-механіка
Форма навчання: денна

2. 1986 р. - 1988 р.,
Івано-Франківська школа міліції МВД СССР
Спеціальність: Юридична
Кваліфікація: Юрист
Форма навчання: денна

Дополнительное образование и сертификаты

“Мотивація персоналу “ (ПриватБанк, 2007 р.) “Тайм-менеджмент” (ПриватБанк, 2009 р.)

2007, 3 місяці , 2009, 6 місяців

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint Linux Робота зі сканером Робота з принтером

Знание языков

  • Украинский — средний
  • Русский — средний
  • Немецкий — средний

Дополнительная информация

Додаткова освіта •“Мотивація персоналу “ (ПриватБанк, 2007 р.) •“Тайм-менеджмент” (ПриватБанк, 2009 р.)
Досвід роботи
1988-1997 Тисменицький РВ УМВС в Івано-Франківській області
оперативний співробітник карного розшуку
1997-2002 Тисменицький РВ УМВС в Івано-Франківській області
начальник картного розшуку
Виконувані функції: 1.Забезпечення оперативно-розшукових заходів щодо попередження, своєчасного виявлення, припинення і розкриття злочинів, викриття причин і умов, які сприяють вчиненню злочинів, здійснювати профілактику правопорушень. Основні досягнення: 1. Припинення та попередження правопорушень КК України.
2003-2013 Івано-Франківська філія ПАТ КБ “ПриватБанк”
Начальник департаменту офісної охорони
Виконувані функції: 1.Взаємодія з органами влади та силовими структурами; 2.підбір персоналу, проведення співбесіди з кандидатами, організація наставництва на робочому місці, управління конфліктами в колективі, робота із слабкою ланкою; 3.ініціювання зміни заробітної плати, бонусування, переміщення працівників, їх заохочення, покарання; 4.формування штатного розкладу департаменту офісної охорони; 5.робота по забезпеченню охорони праці і безпеки праці; 6.виявлення недоліків в організації охорони та забезпечення безпеки у відділенні та вчасне інформування з метою їх усунення; 7.аналiз роботи вiддiлень та пiдготовка пропозицiй з покращення протипожежного стану та охорони вiддiлень; 8.участь у роботi Планової комiсiї фiлiї; 9.участь у пiдготовці проектiв наказiв, що регламентують режими роботи вiддiлень; 10.участь у пiдготовці проектiв наказiв про введення в експлуатацiю, вiдкриття, закриття вiддiлень; 11.оформлення пакету документiв для вiдкриття/перемiщення/закриття вiддiлень в частині офісної охорони та пожежної безпеки; 12.пiдготовка аналiтичних матерiалiв для керiвницва банку про стан пожежної безпеки та охорони об”єктів фiлiї;
13.вивчення та аналiз “вузьких” місць в охороні об”єктів РП; 14.розробка порядку та органiзацiя проведення заходiв по забезпеченню швидкого реагування працівників банку у нестандартних ситуаціях (пограбування, пожежа, та ін); 15.участь у роботi Тендерної комiсiї фiлiї по закупівлі ОЗ та МШП; 16.укладання та супровід угод фінансового характеру; 17.проведення переговорів з представниками охоронних фірм та інших для укладання угод; 18.інформацiйне забезпечення працiвникiв банку з питань безпеки на робочих місцях; 19. пiдготовка дiлових листiв.
Основні досягнення: 1.у складi робочої групи приймав участь у пiдготовцi проектiв Стратегiї фiнансового успiху Iвано-Франкiвської фiлiї ПриватБанку на 2006-2008 р.р., плану основних заходiв з реалiзацiї Стратегiї; 2.готував пакети документiв на укладення/переукладення договорiв оренди охоронного обладнання, офісної охорони, пожежного спостереження; 3.готував пакети документів для одержання дозволiв на проведення реконструкцiй орендованих прмiщень з метою проведення робіт по обладнанню охоронною та пожежною сигналізаціями; 4.готував накази про вiдкриття/введення в експлуатацiю вiддiлень; 5.організував щорічні навчання з техніки безпеки; 6.організував переобладнання всіх об”єктів РП системою охоронної та пожежної сигналізації.
2013-2014 Приватна охоронна фірма “Атлант” Інженер охоронних систем Виконувані функції: 1.розвиток мережі обслуговування, залучення та збільшення клієнтської бази, укладання угод фінансового характер по охороні об”єктів. Основні досягнення: 1.залучив на обслуговування 147 фізичних та юридичних осіб, переуклав 86 угод.
З січня 2015 року ПП Явір Інспектор по особовому складу Виконувані функції: 1. аналіз обсягу робіт персоналу, формування штатного розкладу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та відбір персоналу, планування професійної кар'єри співробітників та організація проведення навчань, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, атестація персоналу, проведення тестувань, розробка і ведення системи кадрового обліку, табелювання робочого часу співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу, організація і проведення корпоративних заходів.
Особисті якості 1.Відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, енергійний, стресостійкий, дисциплінований, цілеспрямований, націлений на результат; 2.Вміння та бажання працювати і розвиватись в команді; 3.Швидко адаптуюсь до до змін.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: