Resume from February 5, 2017 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3842136

Заступник головного бухгалтера, старший бухгалтер ділянки обліку, 12 500 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

головний бухгалтер

from 08.2016 to now (7 years 9 months)
Роздрібна торгівля

усі ділянки бухгалтерського обліку, єдиний податок ІІ група

Education

Полтавський університет споживчої кооперації України

Економіка і підприємництво, "Облік і аудит", Полтава
Higher, from 1999 to 2003 (3 years 6 months)

Knowledge and skills

M.E.Doc 1С:Бухгалтерія 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Соната Ведення звітності Управлінські навички

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Вміння та навички:
Значний досвід роботи в органах податкової служби
(11 років, з них 7 років – ПДВ).
Досвід роботи в сфері бухгалтерського обліку (2,5 роки):
-ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку ПАТ, ТОВ, СПД загальна система та єдиний податок;
-формування первинної документації, облік ТМЦ, запасів, витрат, необоротних активів;
-нарахування заробітної плати та подання звітності з ЄСВ та 1 ДФ; виплата заробітної плати шляхом застосування зарплатного проекту Приват банк;
-частково - кадровий облік, оформлення договірних взаємовідносин, контроль за документообміном з контрагентами;
-організація загально-господарських ділянок роботи підприємства;
-облік основних засобів, нарахування амортизації, оформлення поточних ремонтів (будівництво нових, реконструкція, модернізація);
-проведення актів списання на виробництво згідно калькуляцій, мінімальний досвід роботи в складанні калькуляцій;
-реєстрація податкових накладних, розрахунків коригування в єдиному реєстрі;
-облік та контроль розрахунків з контрагентами;
-облік касових операцій, робота з клієнт-банком;
-контроль нарахування та своєчасності сплати податків, звірка з податковою;
-ведення книги обліку доходів та витрат у СПД;
-складання та подання податкової, бухгалтерської та статистичної звітності, в т.ч. шляхом застосування різних систем программного забезпечення (M.E.DOC, СОНАТА, та інш.);
-досвід роботи в 1С: Бухгалтерія 8.3 та 1С:Підприємство 8.3 Управління торгівлею для України, налаштування основних установчих функцій програми;
-аналіз показників фінансово-господарської діяльності; аналітична робота, зведення, порівняння показників, складання різноманітних внутрішніх звітів підприємства. Робота з великими базами даних (табл. Ecxel).

Досвід роботи:
08.2016 по т.ч. – бухгалтер ФОП (роздрібна та оптова торгівля, загальна система та єдиний податок ІІ гр.);
09.2014 – 08.2016 - головний бухгалтер ПАТ «СПМК №6 «Укрхмільбуд» м. Житомир:

05.2015 – 08.2016 за сумісництвом працювала директором та головним бухгалтером ТОВ (усі ділянки бухгалтерського обліку, платник ПДВ, ремонт основних засобів, складання та подання звітності) та бухгалтером ФОП на загальній системі оподаткування (нарахування відрядної з/пл, ведення окремих ділянок обліку виробництва, проведення актів списання, розподіл витрат).

04.2003- 08.2013- робота в органах Державної податкової служби
08.1999- 04.2003 - бухгалтер Левківського споживчого товариства (роздрібна торгівля -13 магазинів).
Інші навики:
- знання фінансово-економічного аналізу та економіки,
- досвід роботи з великими масивами даних, з окремими базами даних та інформаційними системами (Excel - досвідчений користувач),
Аналітичне мислення, організаторські здібності.
Особисті якості:відповідальність,старанність, працездатність - бажання працювати на результат, здатність швидко навчатися та вникати в принципи роботи на новому місці, комунікабельність, легке сприймання критики, здатність досягати поставлених цілей шляхом планування та організації особистої діяльності, уміння працювати в команді.
Додаткова інформація: досвідчений користувач Windows, Интернет,M.E.DOC, програмним забезпеченням OPZ, Соната, Word, Ecxel, Outlook. Володіння мовами: українська та російська - вільно, англійська - зі словником.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: