Ольга
Администратор, психолог, помощник психолога, оператор, 8 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 57 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3876254
Work experience
Вихователь
from 10.2014 to now
(9 years 7 months)
ДНЗ, Київ (Навчальні заклади)
Фнкціональні обов,язки:
-виховання дітей;
-розвиваючі та корекційні заняття з дітьми дошкільного віку;
-проведення заняття в групі( математика, малювання, робота з пластилином, аплікація… )
-організація і підготовка свят
-складання плану занять
-проведение дошкільної підготовки.
Education
Університеті ім.Драгоманова
«Психологія», Київ
Unfinished higher, from 2013 to 2017 (3 years 9 months)
Knowledge and skills
Additional information
Курси:
2015-2016р.р. – навчаюсь в групі: «Сучасні методи психологічної реабілітації», проходжу спецкурс «Психологічна реабілітація»
2009р. бухгалтерські курси (м.Київ)
1997р. курси асистентів режисера в НТКУ (м.Київ)
1990р. бухгалтерські курси
Додаткова інформація:
*користувач ПК Microsoft Office(Word, Exсle), Internet, 1СБухгалтерія, володіння мовами Українська — рідна Російська — високий рівень.
Періодично беру участь у роботі терапевтичної групи.
Цікавлюсь літературою яка відкриває щось нове, особливо цікавлюсь психологією , відвідую семінари з психології, також знахожу в мережі інтернету багато нового в професійному зростанні.
Особисті якості:
*відповідальне ставлення до роботи; маю бажання розвиватись ,адекватно реагую на критику, небайдужа, доброзичливість; тактовність, пунктуальність; уважність, акуратність, здібність до швидкого навчання, не маю шкідливих звичок,
Люблю тварин, природу. Маю двох дорослих дітей.
Професійний досвід роботи:
2016- на даний час працюю у приватному дитячому саду
-Організація ранкового прийому дітей, , проведення занять з дітьми дошкільного віку, організація прогулянок на свіжому повітрі, організація денного сну і т.д.
2014-2016 - ДНЗ – вихователь
Фнкціональні обов,язки:
-виховання дітей;
-розвиваючі та корекційні заняття з дітьми дошкільного віку;
-проведення заняття в групі( математика, малювання, робота з пластилином, аплікація… )
-організація і підготовка свят
-складання плану занять
-проведение дошкільної підготовки.
2012-2013р.р. – м-н «Медекс» - продавець-консультант
-консультування клієнтів та продаж електротехніки та товару для дому;
-прийом товару та проведення переобліку;
-виконання планових показників з продажу;
-оформлення та викладка вітрини;
2008-2010рр. – ПІІ ЗАТ «ІСА-Юніон» (м.Київ) -референт
-підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи підприємства;
-приймання телефонних дзвінків та відвідувачів;
-переадресування вхідних та управління вихідними телефонними дзвінками, приймання та відправка факсів, запис повідомлень для співробітників, опрацювання електронної пошти;
-забезпечення офісу необхідним канцелярським приладдям, водою, чаєм, кавою, цукром, миючими засобами (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності);
-виконання окремих службових доручень керівництва;
-підтримання позитивного морального клімату в офісі.
2000-2008рр.- ЗАТ «1-й Київський молочний завод» (м.Київ)-референт
- організація прийому відвідувачів;
- робота зі зверненнями громадян;
-ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції(документів, листів), систематизація та зберігання документів;
- підготовка і обслуговування нарад, презентації, переговорів;
-виконання окремих службовіих доручення свого безпосереднього керівника;
-забезпечення діяльності офісу (замовлення канцелярії та інше.)
-організація контролю та забезпечення своєчасного виконання співробітниками настанов керівництва;
2009-1997р.р. – головний бухгалтер в громадській організації - танцювальному клубі (додатково до основної діяльності)
-прийом і контроль первинної документації по відповідних ділянках бухгалтерського обліку;
-складання і подання у встановлені строки бухгалтерської, фінансової та податкової звітнос;
-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних фондів, товарно-матеріальнией і коштівх цінност;
-забезпечення збереження бухгалтерських документів;
-співпраця з контролюючими органами.
2006-2004р.- ТОВ «Рік-96» (продукти харчування) -економіст збуту
- відстежування залишків товару, інвентаризація;
- обробка первинної бухгалтерскої документацйї (виписка рахунку, прибуткові, видаткові накладні);
- зіставлення плану платежів;
- ведення каси;
- ведення звіту продажу, заборгованостей (зіставлення внутрішніх звітів).
-контроль та аналіз виповнення встановлених бюджетів компанії.
- заповнення касової книги, прибуткових та видатковіх, знімання готівки по чековій книзі та ін.
2000-1995р.р. Національна телекомпанія України (м.Київ)-референт
2000-1998р. – експерт відділу ефірного контролю УТ (моніторинг реклами)
1998-97р. – асистент режисера
1997-95р. – секретар-референт
More resumes of this candidate
7 500 UAH
Kyiv
Unfinished higher education · Full-time, part-time
- оператор ПК, ЧП, 7 years 6 months
- Секретарь-референт, 1КМЗ, 2 years 6 months
Similar candidates
Психолог, помічник психолога, асистент психотерапевта
Kyiv
Адміністратор, асистент психолога, психолог
15000 UAH, Kyiv, Remote
Адміністратор, асистент, помічник, оператор, менеджер
Kyiv
Психолог, помічник, помічниця психолога
Kyiv, Lviv
,
more 4 cities
Продавец-консультант, администратор, помощник администратора
12000 UAH, Kyiv