Resume from March 26, 2024 PRO

Лариса

Директор ресторана

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 11.2009 to 08.2019 (9 years 9 months)
ПАТ "Укрнафта", Київ (Гірнича промисловість)

На посаді помічник Головного бухгалтера ПАТ «Укрнафта»
Функціональні обов‘язки: організація роботи бухгалтерської служби до якої належало шість відділів центрального апарату, АЗС та структурні одиниці розташовані на території України. Контроль документів для підписання та подання в установлені строки, контроль за подання статистичних звітів, формування аналітичної інформації Головному бухгалтеру підприємства. Ознайомлена з первинними документами в системі бухгалтерського обліку, тісно працювала з відділом зовнішньоекономічної діяльності, де опрацьовувала документи вантажної митної декларації, формувала аналітичні звіти. Готувала посадові інструкції працівникам бухгалтерії. Працювала з системою «Клієнт-Банк».

З жовтня 2012 року обіймала посаду помічник Головного радника Голови Правління ПАТ «Укрнафта»
Функціональні обов‘язки: планування робочого дня керівника, організація ділових поїздок по території України та за її межами. Організація робочих нарад, зустрічей, переговорів, прийом гостей та делегацій різних рівнів. Забезпечення взаємодії керівника з державними органами влади, дипломатичними представництвами та іншими підприємствами. Супроводження заходів, в яких бере участь керівник - не тільки в технічному аспекті, а також з відповідними діалогами, висловлюючи власні думки та поради. Контроль за своєчасне виконання виданих наказів, розпоряджень, доручень керівника тощо, підготовка та погодження підписання документів. Інформування колективу підприємства про управлінські рішення, ведення ділової переписки та документообігу, написання та аналіз договорів. Обробка комп'ютерними програмами документів. Робота з кореспонденцією: реєстрація вхідної, вихідної та електронної пошти, систематизація. Оперативний пошук інформації за завданням керівника. Вирішення поточних та організаційних завдань при необхідності прийняття самостійних рішень.
Досягнення: здобула практичну базу знань. Виявляла високий рівень відповідальності та організованості.

Адміністратор у салоні збуту автомобілів

from 09.2008 to 11.2009 (1 year 2 months)
Ауді Центр Київ Юг, Київ (Офіційний дилер Audi в Україні)

Функціональні обов'язки: готувала специфікації до автомобілів, робота з договорами, рахунками, актами, накладними. Ведення архівної інформації про автомобілі, які знаходились в салоні, на складі та очікувались під замовлення клієнтів. Відповідала за базу даних клієнтів та її оновлення. Готувала щоденні, щотижневі, щомісячні, квартальні, річні звіти відділу продажу автомобілів, для прийняття ефективних управлінських рішень. Замовляла комерційну літературу, прайс-листи та брошури, господарські та канцелярські товари. Обробляла внутрішню та зовнішню кореспонденцію. Надавала клієнтам інформацію по телефону, робила записи на тест-драйв автомобілів. Здійснювала контроль за дотриманням стандартів концерну Audi AG, зустріч та інформування відвідувачів автосалону.
Досягнення: власні продажі авто.

Економіст - інформаційний аналітик

from 05.2005 to 09.2008 (3 years 4 months)
Атлант -М Дніпровська набережна, Київ (Офіційний дилер автомобілів марки Volkswagen)

Функціональні обов‘язки: підготовка достовірної та повної інформації для прийняття ефективних, обґрунтованих цифрами управлінських рішень, для подальшого прогнозованого розвитку, щодо процесів на станції техобслуговування автомобілів. Завдяки показникам цієї аналітичної звітності, робився відповідний аналіз минулих та надавалась обґрунтована оцінка поточним і планувалися майбутні господарські дії сервісного, гарантійного обслуговування автомобілів, а також відділу запасних частин. Внутрішня звітність розроблена керівниками та фахівцями компанії, яку необхідно було опрацьовувати щодня, календарного місяця, квартальні та річні звіти. Працювала в програмі 1-С підприємство, бухгалтерія та SAP, обробляла та подавала дані до бухгалтерії та фінансовий відділ. Готувала тендерну документацію (пропозиція), а також брала участь у проведенні торгів (тендерів).

Менеджер

from 09.2002 to 05.2005 (2 years 8 months)
Ресторан "Княжий Двір", Луцьк (Сфера ресторанного господарства)

Заклад відносився до категорії «люкс» та «вищого» класу. Кар'єрні сходи: офіціант - бармен - адміністратор - керуючий рестораном.
Організовувала роботу всіх структурних підрозділів ресторану, а саме: організація процесу роботи з дотриманням стандартів обслуговування барменів, кухарів, офіціантів, прибиральниць приміщень, швейцарів, а також музичного супроводу. До моїх обов'язків також належали: контроль складання меню, прийом замовлень, організація святкових та ділових заходів (банкети, фуршети, весілля і т.п.)
Контролювала, оформляла внутрішні документи закупівель. Займалась пошуком постачальників продукції для бару, кухні, та обладнання для ресторану.
Проводила набір на роботу, стажування та навчання персоналу, складала графіки виходу персоналу на роботу.
Досягнення: за час моєї роботи та сформованого трудового колективу, заклад був розбудований з 50 посадочних місць до 400. Маю досвід врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами та вміння створити приємну атмосферу для гостей закладу.

Education

Луцький національний технічний університет

Ступінь спеціаліста економіки підприємства, Луцьк
Higher, from 1997 to 2003 (5 years 8 months)

Knowledge and skills

Користувач Internet MS Office MS Outlook Windows САПР

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

При необхідності будуть надані рекомендаційні листи (характеристика), з попередніх місць роботи.

При необхідності будуть надані рекомендаційні листи (характеристика), з попередніх місць роботи.

Contact details are hidden

Additional information

- Комунікабельна, маю високий рівень відповідальності. Дисциплінована, старанна, відповідальна, акуратна, пунктуальна, уважна, врівноважена, аргументовано відстоюю свою думку; вмію передавати набутий досвід
- Є досвід роботи з клієнтами , вміння планувати , аналізувати і досягати поставлених цілей;
- Із задоволенням набуваю нових знань, намагаюся вдосконалювати та розвивати свої найкращі особисті якості;
- Відрядження не лякають, маю закордонний паспорт;
- Неодружена;
- Закінчила курси водіїв категорії "В".

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: