Ирина
Специалист отдела кадров, 7 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 62 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3901852
Work experience
Заместитель начальника отдела кадрового администрирования
from 04.2010 to 02.2017
(6 years 10 months)
ПАТ Державний ощадний банк, Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)
Робота в програмі ХИТЦ , ПЗ «Парус», 1С 8 кадри
-загальне керівництво працівниками відділу та організація роботи відділу,
-розробка і ведення системи кадрового обліку,
-проведення співбесід,
-узагальнення підсумків роботи з кадрами, аналіз причин плинності, розробка пропозицій щодо усунення виявлених недоліків, заходи щодо підбору персоналу на вивільнені місця,
-ведення кадрової документації, прийняття на роботу, звільнення, переведення співробітників,
-ведення та облік листків непрацездатності,
-формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників,
-подання звітів по прийнятим працівникам до податкової служби у ПЗ «MEDOK»,
-ротація працівників за виробничою необхідністю,
-розробка посадових інструкцій та заключення договорів про матеріальну відповідальність,
-надання довідок про дійсне та минуле місце роботи, знаходження у відпустці по догляду за дитиною,
-збереження та заповнення трудових книжок,
-підготовка матеріалів для рекомендації працівників для заохочення та винагород,
-складання графіків відпусток та надання персоналу усіх типів відпусток
Зав. канцелярії.
from 02.2007 to 07.2010
(3 years 5 months)
Комерційний банк «Причорномор”я», Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)
- Методичне керівництво організацією діловодства філії,
- облік особового складу підприємства,
- формування штатного розпису,
- прийняття, переведення, звільнення персоналу,
- облік та надання різних видів відпусток,
- ведення та трудових книжок,
- ведення табелів обліку робочого часу співробітників,
- оформлення лікарняних листків,
- підготовка матеріалів по атестації та переатестації персоналу,
- ведення усіх розпорядчих документів по особовому складу та основній діяльності підприємства,
- оформлення наказів на відрядження,
- складання звітів до центру зайнятості населення,
- разробка посадових інструкцій персоналу,
- ведення архіву та розробка номенклатури справ поточного діловодства,
- формування документів до справ постійного та тимчасового зберігання;
- та інше.
Провідний економіст відділу по роботі з персоналом
from 05.2005 to 02.2007
(1 year 9 months)
Філія-Миколаївське обласне управління ВАТ «Ощадбанк», Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)
Методичне керівництво, контроль та консультації кадрового персоналу відділеннях Ощадбанку в районах Миколаївської області із загальною чисельністю працюючих понад 1200 чол.
Безпосередня робота з персоналом обласного управління чисельністю понад 130 чол.:
Прийняття-звільнення персоналу, оформлення листків непрацездатності, ведення та формування особових справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу працівників усієї області, складання звітів для центру зайнятості, звіт по зайнятості інвалідів, організація навчання персоналу у школі економічних знань, тестування операційно-касових працівників та інша кадрова робота.
Education
Херсонский индустриальный институт
Экономика и организация, инженер-экономист, Херсон
Higher, from 1982 to 1988 (5 years 9 months)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
Additional information
ПК: Microsoft Word, Інтернет – як упевнений користувач, вміння користуватись сканером, принтером, копіювальним апаратом, російська, українська – вільно, англійська (базова)
Комунікабельність, відповідальність, порядність, уміння вести переговори, вміння працювати у команді, ініціативність, орієнтація на результат.
Розгляну інші цікаві пропозиції, якщо потрібно - готова вчитись та освоювати інші професії.
Similar candidates
Менеджер з персоналу, HR, інспектор відділу кадрів, помічник керівника
Mykolaiv
Спеціаліст відділу кадрів, рекрутер, менеджер з продажу
Mykolaiv
HR-менеджер, керівник відділу персоналу
Mykolaiv
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Mykolaiv, Remote
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Mykolaiv
Рекрутер, начальник відділу кадрів
30000 UAH, Mykolaiv