Resume from April 22, 2021

Ірина

Менеджер з персоналу, начальник відділу, інспектор з кадрів

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
47 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Прокопенко Ірина
Дата народження: 13 липня 1976 р.
Місто проживання: м.Чернігів
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

__________

Трудова діяльність:

липень 2017 р. - по теперешній час - Начальник відділу кадрів (єдиний кадровик) одночасно в ТОВ «ІТАЛТЕКС МЕРІНО» , ТОВ "УНІФОРМ ПЛЮС" , ПрАТ «Чексіл-Автосервіс» та ін. (загалом по підприємствам 350 чол.),
консультативна підтримка з кадрових питань підприємств групи «Чексіл»
вересень 2011р. – липень 2017 р.Начальник відділу кадрів ПрАТ «КСК «Чексіл»
вересень 2008р.-жовтень 2010 р.Начальник відділу кадрів ПрАТ «КСК «Чексіл», Голова профспілкового комітету ПрАТ «КСК «Чексіл» (за сумісництвом)
вересень 2005р.-серпень 2008 р.Помічник головного інженера ПрАТ «КСК «Чексіл»
лютий 2001 р.- серпень 2005 р.Аудтор з якості (інженер з якості) ПрАТ «КСК «Чексіл»
вересень 1998р.-червень 2000р.Асистент кафедри менеджменту Чернігівського державного технологічного університету

Основні обов’язки з кадрових питань (протягом періодів роботи 250-1300 співробітників):
-підготовка штатних розписів, кадрових наказів (про прийом, звільнення, переведення, переміщення працівників, виконання обов’язків, про надання відпустки, про навчання, про суміщення, увільнення від роботи, про режим роботи, зміну графіку роботи, про дисциплінарну та матеріальну відповідальність, та ін.), графіків відпусток;
-пошук, підбір кадрів, проведення співбесід; оформлення на роботу, переведення, переміщення та звільнення працівників відповідно до вимог трудового законодавства (в т.ч. ведення трудових книжок, особових карток, особових справ); складання цивільно-правових угод; оформлення відпусток працівникам;
-організація навчання, підготовки працівників, проведення атестації працівників;
-підготовка посадових інструкцій;
-підготовка наказів з основної та адміністративно-господарської діяльності підприємства;
-підготовка документів для призначення пенсій працівникам підприємства, надання їх в органи соціального забезпечення;
-ведення військового обліку;
-підготовка та подання встановленої кадрової звітності в держ.установи;
-робота в програмних продуктах Системи контролю і управлінню доступом “STOP-Net”; 1С „Кадри”;
-ведення електронної системи кадрового діловодства, звітності, системи обліку кадрів в розрізі професій, структурних підрозділів, чисельності;
-взаємодія та підтримка ділових зв’язків з державними установами, в т.ч. з центрами зайнятості населення, управлінням праці, інспекцією з праці, пенсійним фондом, військовим комісаріатом, навчальними закладами.

__________
Освіта:

Повна вища: Московський відкритий державний університет, спеціальність: «Юриспруденція», кваліфікація: Юрист;2013 р.
Повна вища: Чернігівський технологічний інститут, спеціальність: «Менеджмент в виробничій сфері», кваліфікація: Менеджер;1998р.
__________
Додаткові навички:
Досвід роботи в напрямку забезпечення діяльності служби охорони праці (інструктажі, участь у комплексній перевірці, розслідування нещасних випадків на виробництві).
Робота в програмах: 1С:Кадри, STOP-Net, Word, Exel.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: