Resume from September 13, 2022 PRO

Анастасия

Керівник відділу, менеджер по персоналу (technical support), 18 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 11.2020 to now (3 years 6 months)
Центр надання адміністративних послуг ЦНАП, Київ (Надання та консультація адміністративних послуг)

- Прийом від суб’єктів звернень та обробка документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрацію та подання документів відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
- Надання консультаційних послуг заявникам.
- Оформлення та видача паспорта громадянина України ( ID картка) , а також паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
- Консультація заявників через Колл- центр.
- Звіти для керівництва.

Проходила професійні навчання для підвищення кваліфікації та отримувала сертифікати на теми:
- «Комунікація в органах публічної влади в умовах децентралізації»
- «Ефективна професійна діяльність та взаємодія в умовах адаптації до нової посади в публічній сфері»
- «Якісне надання адміністративних послуг»
- «Професійне вигорання на державній службі»
- «Безбар‘єрна грамотність»
- «Захист персональних даних»

Об’єктивно та неупереджено виконувала посадові обов’язки, набувала та вдосконалювала професійні знання, уміння та навички для забезпечення відповідного рівня професійної кваліфікації державного службовця.

Помічник директора

from 03.2019 to 02.2020 (11 months)
Арт Дженетікс «Art Genetics», Київ (Репродуктивна медицина)

- Забезпечення робочого дня керівника
- Ведення діловодства та ділових переписок
- Організація робочих заходів
- Підтримка та залучення нових ділових контактів
- Підготовка зовнішніх та внутрішніх зустрічей, переговорів, нарад
- Замовлення канцелярії та всього необхідного для офісу та співробітників
- Замовлення медичних препаратів
- Ведення офісних витрат
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Оформлення довіреностей
- Звіти для керівництва

Офіс - менеджер

from 10.2018 to 02.2019 (4 months)
ПП «Ярослав», Київ (Легка промисловість)

-Контроль роботи всього офісу;
- Координація роботи всіх офісних служб (кур'єрів, водіїв, технічних працівників тощо);
-Ведення ділового листування;
-Розподіл дзвінків;
-Зустріч відвідувачів;
-Робота з довіреностями у програмі 1С;
-Підготовка накладних, рахунків, списання матеріалів;
-Підготовка звітів для директора, фін відділу та бухгалтерії.
-Формування справ та передача на зберігання до архіву
-Підготовка засідань та нарад;
-Організація свят та інших корпоративних заходів;
-Забезпечення чистоти та порядку в офісі;
-Ведення звітності з відпусток, відряджень, відгулів;
-Оформлення документів, запрошень, бронювання квитків та готелів;

Трансфер, адміністратор

from 05.2018 to 09.2018 (4 months)
Дитячий табір «Цивілізація», Івано-Франківськ (Туризм)

Технічна підтримка

from 08.2017 to 05.2018 (9 months)
Pro group consult, Київ (IT консалтінг, фінанси)

Технічна підтримка користувачів та клієнтів шляхом листування, та по телефону

Адміністратор

from 08.2016 to 08.2017 (1 year)
Showroom dream_shoes, Київ (Продаж)

- консультування гостей магазину
- Здійснення продажів
- Дотримання стандартів обслуговування
- Прийом та викладення нового товару
- Ведення сторінки та продажу через мережу Instagram.

Керівник відділу

from 06.2012 to 06.2016 (4 years)
ПП ЮСН Візовий Сервіс Центр, Київ (Оформлення документів для отримання візи)

Обов'язки:
~ Управління персоналом.
~ Підбір персоналу (тільки у свій відділ).
~ Навчання персоналу з нуля.
~ Мотивація персоналу.
~ Координування роботи персоналу.
~ Забезпечення максимальної ефективності роботи персоналу.
~ Контроль виконання поставлених завдань.
~ Вирішення конфліктних ситуацій з VIP клієнтами.
~ Прийом та обробка персональних даних заявників.
~ Щоденні звіти для вищого керівництва.
~ Побудова ефективної організації передачі документів до Посольства.
~ Зняття біометричних даних.
~ Організація та ведення кадрового документообігу.
~ Робота з сайтом, заповнення актуальної інформації.
~ Робота з регіонами, вирішення питань у телефонному режимі.
~ Ведення штатного розкладу.
~ Ведення листів обліку приходу/догляду працівників.
~ Ведення табеля обліку робочого часу персоналу.
Досягнення: Зуміла проявити себе як відповідальний співробітник протягом кількох років, завдяки цьому стала керівником відділу (відділ складався із 15-17 осіб).
Вмію працювати з великим обсягом інформації, та виконувати завдання у поставлені терміни.
Про себе :
~ Активна життєва позиція
~ Націленість на результат.
~ Лідерські якості.
~ Гарні організаторські здібності.
~ Ініціативність
~Цілеспрямованість.

Education

ІТФПУ ( Інститут Туризму Федерації Профсоюзів України)

Менеджмент организацій, менеджер по туризму, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Spanish — beginner

References

Симоненко Юлія Михайлівна

Симоненко Юлія Михайлівна

Заступник начальника управління - начальник відділу - адміністратор відділу прийому суб'єктів звернень, Центр Надання Адміністративних послуг ЦНАП

Contact details are hidden

Additional information

Принимала участие в UFW 2015/2016/2017/2018 (Ukrainian Fashion Week, backstage).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: